Kuulemma sm-liigan viimeisen kierroksen?
Niin taisi olla.
Kuulemma sm-liigan viimeisen kierroksen?
Muistaakseni sanoi, että runkosarjan viimeisen kierroksen maaliskuussa. Sama eukko uunotti taannoin myös Arto Nybergiä suorassa lähetyksessä aika häkellyttävästi.Ja sama nainen aikoi vielä ennustaa jonkun sm-liigakierroksen kaikkien otteluiden tulokset. Harmi vaan, kun meni ohi, että minkä kierroksen ja että näkeekö niitä ennustuksia etukäteen mistään. Siitä vaan sitten pikku betsiä sisään :)
Voi luoja, Jenni Haukio on hävettävä ilmestys...
Voi luoja, Jenni Haukio on hävettävä ilmestys. Muuten kohtuullisen näköinen nuori nainen on stailatty kuuskymppisen talonmiehen rouvaksi joka ostaa vaatteensa pelastusarmeijan kirpparilta. Onko oikeasti noin hemmetin vaikeaa löytää vaatteita jotka istuu ja korostaa käyttäjänsä kroppaa? Eihän tuota Haukiota voi kenellekään ensimmäisenä naisena esitellä, kaikki glamouri ja tyyli on tosta täti-ihmisestä kaukana.
Toisaalta tämä kansa on sellainen, että jos Haukio olisi stailattu hyvän näköiseksi kolmekymppiseksi, niin itkettäisiin sitä että mikä ..tun horo siellä hilluu ja pilaa meidän maineen. Elikkä jos Haukion asu olisi ollut samaa luokkaa kuin Maria Ylipäällä, niin siitähän se helvetti vasti irti olisikin päässyt. Nyhyhyhy joka tapauksessa. Ja en kyllä ymmärrä miksi Haukiota haukutaan, ihan klassisen nätti nainenhan hän on.
Toisaalta tämä kansa on sellainen, että jos Haukio olisi stailattu hyvän näköiseksi kolmekymppiseksi, niin itkettäisiin sitä että mikä ..tun horo siellä hilluu ja pilaa meidän maineen. Elikkä jos Haukion asu olisi ollut samaa luokkaa kuin Maria Ylipäällä, niin siitähän se helvetti vasti irti olisikin päässyt. Nyhyhyhy joka tapauksessa. Ja en kyllä ymmärrä miksi Haukiota haukutaan, ihan klassisen nätti nainenhan hän on.
Eihän tuota Haukiota voi kenellekään ensimmäisenä naisena esitellä, kaikki glamouri ja tyyli on tosta täti-ihmisestä kaukana.
Juu, eihän tuollaisella tätimäisellä olemuksella kannata lähteä valtiovierailuille Suomi-kuvaa tärvelemään. Etenkin kun muistemme miten hänen edeltäjänsä, charmantti ja tyylitajuinen Pentti Arajärvi edusti edellisen presidentin rinnalla maatamme huomattavasti paremmin.
Onneksi pääsimme vihdoin eroon Suomi-kuvan tärvelleistä Halosesta ja tohtori Arajärvestä. Paitsi että he kehtasivat näyttäytyä julkisesti kuin mikäkin vaaleilla valittu tasavallan ykköspari, he muistuttivat ajoittain ulkonäöltään jopa suomalaisia! Kaiken tämän lisäksi minua suorastaan etoo se tosiseikka, että Halonen on puolisoaan viisi vuotta vanhempi. Voitteko kuvitella, viisi vuotta! Minä ymmärrän tavallaan jopa Halosen SETA-puheenjohtajuuden, toiveet Suomen liittämisestä Neuvostoliittoon ynnä muut vastenmieliset detaljit, mutta tuollaista ikäeroa minä en kerta kaikkiaan hyväksy!Juu, eihän tuollaisella tätimäisellä olemuksella kannata lähteä valtiovierailuille Suomi-kuvaa tärvelemään. Etenkin kun muistemme miten hänen edeltäjänsä, charmantti ja tyylitajuinen Pentti Arajärvi edusti edellisen presidentin rinnalla maatamme huomattavasti paremmin.
Nainen voi olla myös tyylikäs ja elegantti ilman että on huorahtavan näköinen. Meikki, kampaus, asun istuvuus, oman väripaletin tunteminen ja sopivat kengät lisäävät paljon tyyliin. Ison-Britannian Kate on aina tyylikäs ja hienostunut. Samoin Jordanian kuningatar Rania. Myöskin Ruotsin Victoria osaa pukeutua niin ettei häntä kukaan vahingossakaan luule huoraksi.
Haukio taas ei osaa eikä edes osaa käyttää Salen rahoja siihen että palkkaisi ihmisen joka osaa. Tylsä hiirulainen rumassa puvussa. Hänestä ei mitään tyyli-ikonia saa ennen kuin saa taustalleen osaavia ihmisiä kun ei itse kerran osaa tai halua.
Ainakin tässä taloudessa naisimmeinen (alle 30v.) oli hyvinkin tohkeissaan Haukion asusta ja kokonaisuudesta. Oli kuulemma just eikä melkein.... että media on antanut Haukiosta "tyylikkään" kuvan niin odotin vain enemmän...
Kuullostaa aika normiltä käytökseltä joidenkin ihmisten taholta. Löytyy omastakin tuttavapiiristi porukkaa kuka näprää kännykkäänsä suht tiheään riippumatta ajasta tai paikasta. Tarina ei vielä kerro montako twiittia Alex sai aikaiseksi.Minulla särähti korvaan kun aamulla radiossa kerrottiin Alexander Stubbin olleen linnanjuhlien ahkerin twiittaaja ja lähtetelleen koko illan viestejä. Olenko minä ainoa josta kuullostaa oudolta, että ministerismies menee tuollaisiin hienoihin juhliin ja sitten siellä vain tsättäilee kännykällä? Vaikuttaa enemmän teinien touhuilta.
Ylen toimittajat onnistuivat hyvin. Tunsivat hyvin vieraita, heillä oli hyvä kemia keskenään ja se maailmalla matkailija Jaakko Selin tiesi puvuista jotain ja ennen kaikkea haastattelut olivat hyviä. Eivät kysyneet mitään perinteisiä kliseitä, vaan oli oikeasti sellaisia haastatteluita, joille sai nauraa. Monesta henkilöstä tuli parempi kuva. Lopussa Ylen aamutelkkarin "butthead" onnistui vielä pokaamaan Laura Birnin lattialle.
Mun mielestäni tämä kommentti on ihan asiaa. Haukio on hyvin kaunis nainen, enkä ymmärrä miksi hän näyttää niin tätimäiseltä. Hän voisi hyvin pukeutua ja kammata itsensä klassisen tyylikkääksi näyttämättä kuitenkaan 20 vuotta vanhemmalta. Nytkin puku näytti siltä, että siihen oli lisätty pitsiä yläosaan, kun huomattiin puvun olevan liian avonainen. Eikö pukua olisi voitu tehdä kokonaan kuosikankaasta ja malliltaan vähän erilaiseksi. Enkä tarkoita nyt mitään mariaylipää-tyyliä. Presidentin puolisona Haukion on kuitenkin oltava korrekti.Nainen voi olla myös tyylikäs ja elegantti ilman että on huorahtavan näköinen. Meikki, kampaus, asun istuvuus, oman väripaletin tunteminen ja sopivat kengät lisäävät paljon tyyliin. Ison-Britannian Kate on aina tyylikäs ja hienostunut. Samoin Jordanian kuningatar Rania. Myöskin Ruotsin Victoria osaa pukeutua niin ettei häntä kukaan vahingossakaan luule huoraksi.
Haukio taas ei osaa eikä edes osaa käyttää Salen rahoja siihen että palkkaisi ihmisen joka osaa. Tylsä hiirulainen rumassa puvussa. Hänestä ei mitään tyyli-ikonia saa ennen kuin saa taustalleen osaavia ihmisiä kun ei itse kerran osaa tai halua.
Minulla särähti korvaan kun aamulla radiossa kerrottiin Alexander Stubbin olleen linnanjuhlien ahkerin twiittaaja ja lähtetelleen koko illan viestejä.....
Paikalle oli odotettu myös Paavo Arhinmäkeä pitämään puhetta, mutta hän ei päässyt paikalla sairastumisen takia. Paavo Arhinmäki aikoo kuitenkin mennä illalla Linnan juhliin.
Ymmärrän kyllä Arhinmäen päätöstä. Onhan linnassa kuitenkin lämmintä, parempaa ruokaa, eikä tarvitse hengailla köyhien kanssa.
Ihmetyttää, että miksi tuo Haukio aina stailataan noin tätimäiseksi? Vai onko se noin tätimäinen? Sais huomattavasti tyylikkäämmänki siitä... Noh, kukin tyylillään. Odotin hienompaa mekkoa.
On se mukavaa, ettei muumimamma enää päsmäröi kansakunnan ykkösbileissä. Sale FTW, long live Sale!
Tartsi oli varmaankin oma rempseä itsensä, mutta häntähän pitäisi vertailla Niinistöön eikä Jenni Haukioon.