Älä unohda äärioikeiston hyökkäystä pride-kulkueeseen. Mielenkiintoisempaa olisi verrata poliisin toimintaa ja tietoja äärivasemmiston ja äärioikeiston välillä. Jälkimmäisen vaara kun on trendikkäästi esillä ympäri Eurooppaa...
Niin, tuo hyökkäys oli täydellisen tuomittavaa toimintaa, sitä tuskin kukaan kiistää. Kuinka paljon näitä hyökkääjiä muuten oli, olisiko kuljetukseen paikalle riittänyt minibussi tai peräti taksi?
Koivulaakso ja Andersson ovat esittäneet ainakin minun silmiini ja korviini täysin epäuskottavia väitteitä siitä, että nimenomaan äärioikeiston toiminta Suomessa olisi jotenkin järjestelmällistä, kasvavaa ja uhkaavaa.
Oli kyse sitten homovastaisesta mielenosoituksesta Eduskunnan edessä tai hyökkäyksestä Pride-kulkueeseen, nämähän ovat olleet täysin naurettavia tapahtumia, joista jo toimijoiden oma medianhallinta (
"minä en ollut Hitler-maskissa, eiku olin sittenkin, mutta oli vitsi koko juttu") kertoo kaiken oleellisen: täydellistä puuhastelua.
Kiakkovierasjuhliin oli sen sijaan tarjolla bussikyytejä, palkattu lakimies, annettu ohjeet, mitä ohranalle kerrotaan, saatu oma asiantuntija kommentoimaan tv-lähetykseen luokkaeroja sekä poliisin kovia otteita...
Ymmärrätkö mitä ajan tässä takaa?
Itse olen ääneen tällä(kin) forumilla todennut, että minulle äärioikeisto- ja vasemmisto edustavat ihan samaa porukkaa, en tee suurta eroa heidän välilleen.
Sen sijaan jos toiminnan organisoinnin tasoa mietitään, niin äärivasemmisto näkyvine nuorisopoliittisine hahmoineen vaikuttaa MONIN VERROIN vaarallisemmalta, kuin nämä pellet, jotka tekevät natsitervehdyksiä oman kotikylän raitilla.
Toisin sanoen, Anderssonin ja Koivulaakson esittämät väitteet kuulostavat paskapuheelta.