Master Chief
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kyllä mäkin muistan sen olleen Kukkonen. Silolahti on jäänyt mieleen tuosta Jazermanista enmmän.
Viestin lähetti MR.D
Ymmärsikö kukaan paikan päällä olleista,että missä ne paidat oli myynnissä?
Ei että olisin ostamassa.mutta minä enkä kukaan kavereista tajunnut mikä on:ii beii.cii eii.
Itse itse Ebay.com:in.
Ja viikon paras oli toi urheiluruudun TOSAK.
Viime kevään NHL:n pudutuspeleissä, en muista mikä peli oli kyseessä.
Viestin lähetti beerhunter
Jorma Pulkkinen
Muistaako kukaan(noin pari vuotta sitten), kun Pulkkinen selosti hetken(en tiedä selostaako enää) jotain pikkuformuloita ja muutenkin autourheilua Eurosportilta.
Viestin lähetti mikse
Screenillähän pyöri kyllä ihan teksti: www.ebay.ca
Taitaa kaikilla isoimmilla mailla olla "oma" ebay.
vision kirjoitti:Nostetaan tämäkin ketju ylös kun meinasin tippua sohvalta Buffalo - Pittsburgh ottelua seuratessani.
Pingviini laukoo tolppaan ja tuomari vispaa käsiään minkä kerkiää ilmaistakseen ettei maalia tullut mutta Linkkuhan ei tätä näe vaan hehkuttaa miten pingviinit kaventavat vaikka peli pyörii koko ajan eikä kukaan pingviineistä tuuleta. Hyvin sä vedät.
Lisäksi tämä konferenssin taulukko taitaa olla aika hepreaa Linkulle. Rapakon takana kun on tapana laittaa divisioonien ykköset taulukon kärkeen mitä herra ei taida ymmärtää.
vision kirjoitti:Nostetaan tämäkin ketju ylös kun meinasin tippua sohvalta Buffalo - Pittsburgh ottelua seuratessani.
kone82 kirjoitti:Tässä ketjussa kun on jo pari vuotta kiistelty kuka sen Teppo Winnipegin laukoi niin Anssi Kukkonenhan se on. Tässä todisteena videonpätkä kyseistä sekoilusta. On kyllä hauska pätkä.
Rolle kirjoitti:Onko näitä teppo winnipeg sekoiluja sattunut useammin kuin kerran? Itse muistelin tilanteen niin, että tulosruudun toimittajaa kuvataan samalla kun sekoilu tapahtuu. Lisäksi teppo winnipeg mainitaan useammin kuin tässä videossa.
Master Chief kirjoitti:Kyllä mäkin muistan sen olleen Kukkonen. Silolahti on jäänyt mieleen tuosta Jazermanista enmmän.
InSideHockey kirjoitti:Laitetaan vielä tämä legenda. Anssi Kukkonen ja Teppo Winnipeg :)
http://www.youtube.com/watch?v=yt27AZg8M0U&mode=related&search=