Itselle ainakin ihan uutta tietoa.Onkohan näistä ollut Turussa huhua jo aiemmin?
Itselle ainakin ihan uutta tietoa.Onkohan näistä ollut Turussa huhua jo aiemmin?
En tiiä onko järkevää linkata tuollaisia anonyymejä keskusteluja tänne, noissa jos ei olisi mitään perää, niin jättää vaan turhaan maineen pelaajan päälle. Asia erikseen sit jos nuo asiat etenee eteenpäin ja kaikki kirjoitukset on totta.Rafkinista vähän ikävämpää juttua Redditissä, saa nähdä tuleeko tästä tulevaisuudessa jotain. Eli lähestynyt täysi-ikäisenä alle 16-vuotiaita, ja ilmeisesti lähetellyt jotain seksuaalissävytteisiä kuvia ja videoita joillekin näistä (näistä ei tietystikään ole tuolla mitään todisteita). Esim. lisännyt 15-vuotiaan snäpissä ollessaan 20-vuotias, kehunut tätä kuumaksi jne.
E. Myös Jämsenin nimi oli mainittu tuolla, sen mitä lukaisin nopeasti kommentteja.
Pelicans sai taas kutsuvieraita lisää. Ennen oikeita todisteita en lähtisi lopettamaan kenenkään uraa en edes Jämsenin kenestä aika rajuja väitteitä postauksen kommenteissa. Pitää muistaa että reddit on anonyymi palsta, toivottavasti kumpikaan ei olisi totta jos on niin ei tarvi enää mun puolesta Suomessa pelataAika paljon näitä tämän alan miehiä tai sellaiseksi epäiltyjä yhteen seuraan osuu:) Noh jos oikeuteen menee niin Penttilä varmaan sieltä omasta porukasta löytyy juristiksi:)
Missä kohtaa olin lopettelemassa jonkun uraa?Pelicans sai taas kutsuvieraita lisää. Ennen oikeita todisteita en lähtisi lopettamaan kenenkään uraa en edes Jämsenin kenestä aika rajuja väitteitä postauksen kommenteissa. Pitää muistaa että reddit on anonyymi palsta, toivottavasti kumpikaan ei olisi totta jos on niin ei tarvi enää mun puolesta Suomessa pelata
Se on juuri näin. En yhtään ihmettelisi vaikka tuolla kirjoittelisi eri nimimerkeillä yksi Rafkinin Tappara-siirrosta suivaantunut turkulainen.En tiiä onko järkevää linkata tuollaisia anonyymejä keskusteluja tänne, noissa jos ei olisi mitään perää, niin jättää vaan turhaan maineen pelaajan päälle. Asia erikseen sit jos nuo asiat etenee eteenpäin ja kaikki kirjoitukset on totta.
Minä kyllä ihmettelisin jos joku näkisi noin helvetisti vaivaa sekä mainehaitan yritystä yhtä pelaajasiirtoa koskien.Se on juuri näin. En yhtään ihmettelisi vaikka tuolla kirjoittelisi eri nimimerkeillä yksi Rafkinin Tappara-siirrosta suivaantunut turkulainen.
No en itsekään sitä kaikista todennäköisimpänä skenaariona pidä, mutta en kuitenkaan ihmettelisi. Sen verran sekaisin olevaa porukkaa tältä pallolta löytyy.Minä kyllä ihmettelisin jos joku näkisi noin helvetisti vaivaa sekä mainehaitan yritystä yhtä pelaajasiirtoa koskien.
Joo, eihän se mahdotontakaan ole, mutta aika epätodennäköistä. Jotenkin vaan absurdi mielikuva.No en itsekään sitä kaikista todennäköisimpänä skenaariona pidä, mutta en kuitenkaan ihmettelisi. Sen verran sekaisin olevaa porukkaa tältä pallolta löytyy.
Joka tapauksessa olisi kyllä kaikkien kannalta toivottavaa, että tällaiset asiat hoidettaisiin virallisia teitä, eikä anonyymisti jossain Redditissä.
Joo, eihän se mahdotontakaan ole, mutta aika epätodennäköistä. Jotenkin vaan absurdi mielikuva.
Niin, se vaan on surullista tämä nykykulttuuri nuorissa alkaa luomaan tällaisista asioista juoruja. Valitettava totuus.
Kyllä, mutta se ei meinaa että juoruilu olisi paras tapa käsitellä näitä asioita. En ala spekuloimaan koska sitten pistäisin kädet liian lähelle tulta.Surullista on se jos netissä ei osata käyttäytyä.
Nopea vinkki vitonen. Älä ole helvetin tyhmä, niin et joudu näiden juorujen kohteeksi.
Boldattu osa on kyllä yksi tyhmimmistä lauseista, jota olen hetkeen lukenut. Itse aiheeseen en ota kantaa, mutta jos Rafkinin todistettaisiin olevan syytön näihin väitettyihin tekoihin ja paljastuisi, että hänestä on levitetty paskaa joka lokaa hänen mainettaan, niin ”oma syy, kun olet helvetin tyhmä”. Yksi seurasiirto sumentaa näköjään ajattelun totaalisesti.Nopea vinkki vitonen. Älä ole helvetin tyhmä, niin et joudu näiden juorujen kohteeksi.
Kyllähän lajissa on sisällä joku ongelma, jos näitä asioita ei osata opettaa jo juniorivalmennustasolla, miten perkele somessa ja muutenkin kuuluu käyttäytyä.
Kyllä käytöstapojen opettaminen lapsella on vanhempien tehtävä. Juniorivalmentaja valmentaa yksittäisen lajin lajitaitoja ja harvemmin on opiskellut kasvatustieteellisiä opintoja. Lisäksi valmentaja opettaa sivutuotteena ryhmäytymistä ym, mutta ei joukkueharjoitukset ole mikään päiväkodin iltaryhmä.Kyllähän lajissa on sisällä joku ongelma, jos näitä asioita ei osata opettaa jo juniorivalmennustasolla, miten perkele somessa ja muutenkin kuuluu käyttäytyä.
Nettivinkkihän tästä tulee laatia. Kommenttien perusteella löytyy todisteet alaikäisten ahdistelusta kuvien muodossa ja jos kommentit ovat paskapuhetta, poliisi voi lähestyä kunnianloukkaajia toisissa merkeissä.
Jämsenin maininta yhtä vakaalla pohjalla, kuin jos minä sanoisin että @mesag hakkaa vaimoaan.E. Myös Jämsenin nimi oli mainittu tuolla, sen mitä lukaisin nopeasti kommentteja.
Rafkinin kohdalla oli jo kuvatodisteita, mutta Jämsenin kohdalla ei.Jämsenistä kyllä kuullut kaikenlaista etten kyllä pitäisi tätä mahdottomuutena, mutta katsotaan nyt onko kellään esittää mitään todisteita.
Tästä ihan samaa mieltä.Jämsenin maininta yhtä vakaalla pohjalla, kuin jos minä sanoisin että @mesag hakkaa vaimoaan.
On nämä Rafkin jutut olleet ennenkin ilmoilla, jo kaksi vuotta sitten ainakin kertaalleen.Itselle ainakin ihan uutta tietoa.
Kyllä se on vanhempien homma. Ei juniorivalmennuksen eikä vaikkapa koulun. Joukkueissa sovitaan joukkueen ja koulussa koulun pelisäännöt. Käytöshomma: Koti.Kyllähän lajissa on sisällä joku ongelma, jos näitä asioita ei osata opettaa jo juniorivalmennustasolla, miten perkele somessa ja muutenkin kuuluu käyttäytyä.