Ei ole ollut ilman asianajajaa käräjillä.Oli kyllä älynväläys lähteä käräjille ilman asianajajaa, siinä tulee ihan joka kerta 100-0 pataan.
Ei ole ollut ilman asianajajaa käräjillä.Oli kyllä älynväläys lähteä käräjille ilman asianajajaa, siinä tulee ihan joka kerta 100-0 pataan.
Mistä tämä tieto, että olisi ilman asianajajaa? Eiköhän siellä ihan normaalisti ole asianajaja mukana ollut.Eiköhän se hovi tuota tiputa vähintään ehtoollisen puolelle kun rajoilla jo nyt. Oli kyllä älynväläys lähteä käräjille ilman asianajajaa, siinä tulee ihan joka kerta 100-0 pataan. No hoviin ilmeisesti hommattu kovemman kaliiberin puolustusasianajajaa, joten voi tulla kova vääntö vielä tuosta eikä välttämättä niin selkeä kuin käräjäoikeuden päätös oli.
Joku yksittäinen palstaheitto joltain joka lähti heti elämään omaa elämäänsä. En muista oliko tässä ketjussa vai JYP:n puolella Severin ketjussa.Mistä tämä tieto, että olisi ilman asianajajaa? Eiköhän siellä ihan normaalisti ole asianajaja mukana ollut.
tämä tieto melko läheltä Lahtista tullut ja on myös outoa ettei asianajaja ole kommentoinut mitään tuomiosta kun yleensä lähes jokaisessa julkkiskeississä niin tapahtuu. Toki en 100% tiedä, mutta mistään en ainakaan itse löytänyt mainintaa kuka ollut asianajaja (ja ne kyllä rakastavat julkisuutta)Joku yksittäinen palstaheitto joltain joka lähti heti elämään omaa elämäänsä. En muista oliko tässä ketjussa vai JYP:n puolella Severin ketjussa.
Toivottavasti ei nyt vaikuta, kun itse tuli asian kanssa noin isosti julkisuuteen.Ainut mikä tässä hoviin viemisessä vituttaa on se, että saa(nee) samanlaisen alennuksen mitä Pikkarainen sai, koska "julkisuus". Tuo on ehkä idiootein tapa ikinä laskea tuomiota.
tämä tieto melko läheltä Lahtista tullut ja on myös outoa ettei asianajaja ole kommentoinut mitään tuomiosta kun yleensä lähes jokaisessa julkkiskeississä niin tapahtuu. Toki en 100% tiedä, mutta mistään en ainakaan itse löytänyt mainintaa kuka ollut asianajaja (ja ne kyllä rakastavat julkisuutta)
Vastaajan puolustajaksi on 22.6.2022 lukien määrätty asianajaja Hanna Rahikka.
Jos Lahtinen saa sopimuksen ulkomailta, ei tuomio hovissa voi lieventyä ainakaan sillä perusteella, että oikeusprosessi on haitannut muutenkin elämää estämällä ammatinharjoittamisen.
Kuten tuossa on jo kerrottu, niin huolimatta raiskaaja-Lahtisen itkuisesta somevideosta ja häiriintyneestä somepäivityksestä liittyen törkeeän rattijuopumukseensa (jossa syytti käytännössä raiskauksensa uhria suunnilleen siitä miten ajoi meidän kivan seve-pojan ÄÄRIMMÄISEEN RATKAISUUN), tuolla on kyllä ollut kaikki oikeusapu käytettävissä ja myös käytössä, mitä käräjillä saattaa tarvita.tämä tieto melko läheltä Lahtista tullut ja on myös outoa ettei asianajaja ole kommentoinut mitään tuomiosta kun yleensä lähes jokaisessa julkkiskeississä niin tapahtuu. Toki en 100% tiedä, mutta mistään en ainakaan itse löytänyt mainintaa kuka ollut asianajaja (ja ne kyllä rakastavat julkisuutta)
Tuun kertomaan niin avoimesti ja tarkasti kun vain mahdollista. Se on varmaa! Asiastahan ei tiedä koko totuutta juuri kukaan muu kuin minä.
Menisi hyvät haastattelupalkkiot hukkaan jos ilmaiseksi kertoo oikeudessa sen sijaan että myy iltsikalle. Tosin eiköhän ole lopulta kanavana joko oma some, tai parhaimmassakin tapauksessa Valavuoren live, jos se vielä joskus jaksaa niitä harrastaa.Olisi ehkä kannattanut avata suunsa kuulusteluissa ja viimeistään käräjä- ja hovioikeudessa...
- Tuun kertomaan niin avoimesti ja tarkasti kun vain mahdollista. Se on varmaa! Asiastahan ei tiedä koko totuutta juuri kukaan muu kuin minä.
Ei se varmaan tiedäkään, jos kerran on ollut osan aikaa tiedottomassa tilassa.Toi onki jännä, että raiskauksen uhri ei tiedä koko totuutta.
Yök.
Nyt ollaan hankittu pelaaja, joka ei lupia kysele.Liptovsky Mikulasin kotisivuilla ei ole vielä Lahtisesta. Mielenkiintoista nähdä miten raiskaustausta myydään kannattajille.
Former Arizona Coyotes draft pick Mitchell Miller signs with team in Slovakia | TSNLiptovsky Mikulasin kotisivuilla ei ole vielä Lahtisesta. Mielenkiintoista nähdä miten raiskaustausta myydään kannattajille.
Ihan hyvä, että saa kuitenkin harjoittaa ammattiaan. En minä ainakaan näe sitä mitenkään järkevänä, että mistään rikoksesta tuomitut suljettaisiin täysin yhteiskunnan ulkopuolelle, mm. työttömiksi. Saahan sitä jopa vankeusrangaistusta suorittaessa tehdä töitä.
Hovin käsittelyyn asti pystyy tekemään ihan normaalisti töitä, sen jälkeen toki voi tulla pakollinen katkos. Ainakin siihen asti Liptovsky Mikulas vahvistui selkeästi mestaruustaistoa silmällä pitäen.
Ihan hyvä, että saa kuitenkin harjoittaa ammattiaan. En minä ainakaan näe sitä mitenkään järkevänä, että mistään rikoksesta tuomitut suljettaisiin täysin yhteiskunnan ulkopuolelle, mm. työttömiksi. Saahan sitä jopa vankeusrangaistusta suorittaessa tehdä töitä.
Hovin käsittelyyn asti pystyy tekemään ihan normaalisti töitä, sen jälkeen toki voi tulla pakollinen katkos. Ainakin siihen asti Liptovsky Mikulas vahvistui selkeästi mestaruustaistoa silmällä pitäen.
Mistä päättelet, että on liigapelaaja?Taas on entinen liigapelaaja tuomittu raiskauksesta
Ruotsin ex-maajoukkuepelaaja tuomittiin raiskauksesta
Ruotsin entinen maajoukkuepelaaja sai pitkän tuomion.www.iltalehti.fi