Liigapörssi-keskustelua

  • 1 501 513
  • 6 499

Lättyä

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks,Tappara
Kyllä sentterit saa laukauksista ihan samat pisteet kuin laiturit joten ei tuossa ajatuksessa ollut mitään järkeä.

Tarkotin sitä että esimerkiksi Makkonen ampuu pelissä sen 1-4 kertaa kun taas Repo ampuu sen 6-10 kertaa. Tottakai oma mielipide mutta mä päätin jo etten koske senttereihi kun tulee ilmasii miinuspisteitä.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
McFarland - Suomela - Tuppurainen
Rantakari - Heiskanen
Hrachovina

Ans kattoo.. :)
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Vainiola-Rask-Gagnon
Tallinder-Pöyhönen
Markkanen
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Pelataas taas pitkästä aikaa. Tälläsellä liikenteeseen:
Virta - Suomela - McFarland
Kemiläinen - Laakso
Markkanen
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Koivula - Kärki - Petrell
Rantakari - Virtanen
Perhonen

Eiköhän tuo vielä muutu huomiseksi.

"rahoviina" oli mullakin eikä siinä mitään inside-tietoa ole kuin että varmaan saanee peliaikaa ihan tarpeeksi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Riskillä tässä mennään. Ollut treenimatseissa Lassilaa vakuuttavampi, joten toivon että pelaisi enemmän matseja alkukaudesta. Edullinen hinta on toki toinen kriteeri.

Joo, näin arvelinkin. Tämmöisessä lyhyessä jaksossa pelaava maalivahti korostuu ja sitä kautta en itse usko Tappara-vahtien olevan hyviä vaihtoehtoja, jos vetävät alun tasaisella peliajalla. Mutta mä en tiedä yhtään mitään, siksi kysyinkin josko vinkkiä ois.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Onko kellään tietoa HPK:n maalivahti peluutuksesta?
Itsellä tällä hetkellä:
Vainiola - Tuppurainen - Olausson
Taimi - Ronkainen
Lawson
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tukonen - Mankinen - Manninen
Mäkinen - Ronkainen
Perhonen.

Mäkisen Atte varmaan vielä vaihtuu ennen kierrosta, saas nähdä.

Vedin muuten Tukosella aivan mielettömät pisteet viime kauden alussa, kun tajusin ottaa sen heti. Luotto on taas kova.
 

Lämpö

Jäsen
Onko olemassa tällä kaudella selkeetä ykkösvahtia? Tuntuu, että kaikki on tasasia kaksikoita ainakin näin kauden alussa.

Vehviläinen JYPistä? Setänen TPS? Juvonen Pelicans? Kilpeläinen?

Ite olin miettinyt Kähköstä, mutta tänään oli uutinen, kun Vuori kertoi, että tasaisesti peluutetaan. Vaikeeta...
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Aika monella tuo Vainiola loistaa LP-jengissään. Kiinnostaisi tietää valinnan perusteluista? Onko ns. kovan potentiaalin kaveri?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Onko olemassa tällä kaudella selkeetä ykkösvahtia? Tuntuu, että kaikki on tasasia kaksikoita ainakin näin kauden alussa.

Vehviläinen JYPistä? Setänen TPS? Juvonen Pelicans? Kilpeläinen?

Ite olin miettinyt Kähköstä, mutta tänään oli uutinen, kun Vuori kertoi, että tasaisesti peluutetaan. Vaikeeta...
Onhan noita vaikka kuinka paljon..
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika monella tuo Vainiola loistaa LP-jengissään. Kiinnostaisi tietää valinnan perusteluista? Onko ns. kovan potentiaalin kaveri?

150 000 kaveri joka ymmärtääkseni tulee saamaan peliaikaa, eli voi saada jotain hajapointseja ja sit jää enempi rahaa muihin jamppoihin. Fiksumpaa tommonen on ostaa ku vaikkapa halvin mahdollinen maalivahti ja sitä kautta saada enempi rahaa muuhun jengiin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vainiola on myös hyvä aloittaja (viime kaudella Liigan 20. paras, toki vähemmän pelanneena) ja potentiaalia on varmasti parempaan sillä saralla. KalPassa kuitenkin lähtökohtaisesti 3. sentteri nopealla scouttauksella, en tiedä pääseekö ylivoimalle. Ihan hyvä vaihtoehto, jos haluaa kärkiosaamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös