Ainoastaan vituttaa tuo Suomela, aloitusprosentti tänään 13 ja ulosajo kun huitaisi Mannista..Artyukhin <3 Bono Heikkinen, tänäänkin kaksi börsää!
Ainoastaan vituttaa tuo Suomela, aloitusprosentti tänään 13 ja ulosajo kun huitaisi Mannista..Artyukhin <3 Bono Heikkinen, tänäänkin kaksi börsää!
Joo pahoittelut väärästä infosta, Lehtonenhan siinä tänään(kin) pyöri. Olen ilmeisesti nähnyt unta..Eikös siinä ole Lehtonen ollut O'Connorin parina?
Pelaa. Neljänneksi eniten ylivoimavastuuta JMA:n, Elkinsin ja Taimen jälkeen.Joku Hifkiä enemmän seuraava osaa varmaan kertoa, että pelaako Jasse Ikonen erikoistilanteita? Alivoimalla vastuuta taitaa tulla ainekin? Tähän asti on erittäin lahjakkaasti osannut väistellä kiekkoa Aaltosen ja Elkinsin rinnalla.
Verenpaineet kyllä saa nousemaan helponlaisesti. Lisäksi Liigapörssi saa jopa heikkoina hetkinä toivomaan maalia suosikkijoukkueen verkkoon määrätyn pelaajan toimesta.Sanotaanko vaikka näin, että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun pelaan Liigapörssiä. Jätetään vielä varauksin mahdollisuus, jos Jokerit joskus palaa.
Ei oo ihan mun juttu, kun en näistä tiedä mitään.
Kiitos myös täältä! -12lppKiitos Antti vitun Erkinjuntti. Eikös tuo 5+20 peliajan päättyessä tarkoita huilia seuraavasta ottelusta?
Piikkipaikalla olevalla on 395 pistettä ja jaettu top-5 sija irtoaa tällä hetkellä 357 pisteellä.Jatkoajan kimpassa mukana olevat, minkälaisilla pisteillä siellä keikutaan kärjessä ja kärjen tuntumassa? Ja eikös tuokin kimppa ole superpeli, eli 11 vaihtoa vain käytettävissä?
Monta kertaa tehnyt mieli lähteä mukaan, mutta vielä ei ole kehdannut tulla jalkoihin pyörimään. Jos ehkä jo ensi jaksolle uskaltaisi, kun nyt on taas Liigaakin tullut seurailtua edelliskausia enemmän.
Tämän takia ei paljon nappaa osallistua näihin. Itse olen käyttänyt nyt 15 vaihtoa ja pisteitä on 297... :DPiikkipaikalla olevalla on 395 pistettä ja jaettu top-5 sija irtoaa tällä hetkellä 357 pisteellä.
Ja 11 vaihdolla tosiaan mennään.
Ne ei eilen tehnyt pisteitä, joten ne on ihan paskoja taas. Terveisin Liigapörssiä pelaavat.Ei aina avaudu nämä vaihtohommat.
Ja Kangasniemi jo 2+1. Kyllä nyt Jonneja vituttaa.1. jakson viimeistä pelipäivää mennään. Kangasniemen likka on hyökkääjistä kerännyt 3. eniten pisteitä ja puolustajista Marko Pöyhönen 2. eniten pisteitä. Kumpikin pelaa tänään SaiPaa vastaan. Kangasniemi on myydyin terve hyökkääjä ja Pöyhönen myydyin pakki. Ei aina avaudu nämä vaihtohommat.