Liigapörssi-keskustelua

  • 1 507 742
  • 6 499

tutzba

Jäsen
Liigapörssin on sitten paras olla helvetin hyvin uudistunut, kun näinkin pitkään on joutunut odottamaan. Kausi alkaa torstaina, ja vieläkään ei pysty tekemään joukkuetta! Jos raavas mies itkisi, voisi tässä tilanteessa muutaman kyyneleen tuottaa.
 

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
lupaus

Ei kannata pettyä, jos sivut ei aukea vielä tänäänkään. Tuollaista lupausta kun ei ole annettu missään, että tänään aukeaisi.

Meneepä muuten myöhäiseksi liigapörssin avaus, saattaa karsia pelaajamääriä huomattavasti. Vaikea tässä on mitään suuria kimppoja sopia keskellä viikkoa.

Niin, sivut tosiaan aukeaa tänään. Minä lupaan. Riittääkö se.
Eli kannattaa jo pikkuhiljaa alkaa miettiä sitä jengiään.
 

Gunko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, sivut tosiaan aukeaa tänään. Minä lupaan. Riittääkö se.
Eli kannattaa jo pikkuhiljaa alkaa miettiä sitä jengiään.

Älä lupaa. Ei ne tänään aukea, mikäli on uskominen Ilta-Sanomien nettisivuja.

Siellä sivussa lukee: "Suomen suurin ja jännittävin jääkiekkopeli IS Liigapörssi palaa kesätauolta lähipäivinä. Pelin tekniikkaan ja SM-liigan tilastotietokantaan tehdään vielä hienosäätöjä, minkä vuoksi joukkueiden kokoaminen voi alkaa tiistaina 9.9."

Voisi jo jättää tekemättä joukkueen, kun olisi nuo ongelmat voitu hoitaa kesälläkin. Mitä minä nyt tämän päivän teen?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No voi nyt saatana! Tosin tän nyt tiesi, huomenna tullee ilmoitus kuinka aukeaminen siirtyy keskiviikolle. *kop kop*

Perkele, odottavan aika on pitkä niin liigan alkamisessa, liigapörssissä, kuin NHL09:ssäkin. Hiton jääkiekko.
 

tutzba

Jäsen
olisi nuo ongelmat voitu hoitaa kesälläkin.

Ihmettelen aivan samaa. Olisi vaikka aloitettu pari viikkoa aiemmin tämän sivuston päivittäminen, ettei sitten tarvitse liian myöhään avata. Tuskin tätä kuitenkaan on koko kesää tehty, että kyllä myöhästyminen olisi varmaan ollut estettävissä.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Eihän siinä muuten mitään, mutta kimppapelejä ajatellen menee aika myöhäiseksi, kun koko paska on vieläkin remontissa.

Selänne varmaan liigapörssin tekijöiden joukossa? :)
 
Suosikkijoukkue
TPS
Joo kyllä nyt taitaa olla niin, että jää ainakin meikäläiselta ja kavereilta tekemättä tuo joukkue Liigapörssiin. Ensin piti olla perjantaina, sitten maanantaina ja nyt muka huomenna. Hyvin ne vetää!

Luetun ymmärtäminen missä pelaa? Perjantain ja maanantain kohdalla on lukenut AIKAISINTAAN. Missään ei ole tietääkseni luvattu. Isot miehet itkee...
 

Sic

Jäsen
Luetun ymmärtäminen missä pelaa? Perjantain ja maanantain kohdalla on lukenut AIKAISINTAAN. Missään ei ole tietääkseni luvattu. Isot miehet itkee...

Tottahan tuokin on.

Mutta asiasta toiseen: Minun mielestä hienosti perseilty tämä liigapörssin aloitus tekijöiltä, miksi ihmeessä tämä venyy sille viikolle, minä alkaa itse liiga? Kyllä nyt tämä päivä viimeistään pitäisi olla se, jolloin peliä pääsee pelaamaan. Kun liiga alkaa jo torstaina, olisi minusta ollut sopivaa käynnistää peli esim. viime perjantaina. Olisi tässä pitänyt olla tarpeeksi aikaa sille, että peli käynnistyisi edellisellä viikolla pari päivää aikaisemmin.
 
Minun mielestä hienosti perseilty tämä liigapörssin aloitus tekijöiltä, miksi ihmeessä tämä venyy sille viikolle, minä alkaa itse liiga?

Kyllähän nyt pitää ymmärtää sen verran, että edelliskausi saatiin vasta taputeltua, joten katseet on vasta pikkuhiljaa saatu käännettyä tulevaan kauteen ja heti odotetaan, että liigapörssi olisi valmis. Tuokin homma vaatii aikaa, ei se hetkessä synny.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Itse en usko, että kyse olisi mistään teknisistä ongelmista. Voisiko viivästyminen johtua siitä, että lakiasiat eivät ole vielä täysin selviä ja näin ollen lupaa aloittaa ei ole tullut vielä viranomaisilta?
Eikös siitä ollut jo juttua aiemmin, että liigapörssi olisi "lain vastainen"?
 

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eihän siinä muuten mitään, mutta kimppapelejä ajatellen menee aika myöhäiseksi, kun koko paska on vieläkin remontissa.

Selänne varmaan liigapörssin tekijöiden joukossa? :)

Häh? Meidän kaveriporukka ainakin laittaa kimpan vaikka se aukeaisi torstaiaamuna vasta. Ennakoitu on näet.
Hinnat ja muuthan näkee jo veikkaajasta että valmistautua voi kyllä ilman sivujen toimintaakin.
Ei silti, mieluusti itsekin jo pyörittelisin pelureita tossa ruudulla.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä viivästynyt tarpeettoman kauan pelin alkaminen. Ei siinä mitään, mutta kun on kuin pikkulapsen tavoin odottanut, että pääsee pyörittelemään pelaajia ruudussa. Josko huomenna sitten...Tai sitten ei.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Itse en usko, että kyse olisi mistään teknisistä ongelmista. Voisiko viivästyminen johtua siitä, että lakiasiat eivät ole vielä täysin selviä ja näin ollen lupaa aloittaa ei ole tullut vielä viranomaisilta?
Eikös siitä ollut jo juttua aiemmin, että liigapörssi olisi "lain vastainen"?
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/24159-manageripelit-pian-rikostutkintaan

"Ministeriö katsoo, että manageripelit ovat arpapeliä, joissa voittaminen perustuu osittain sattumaan, kuten esimerkiksi Veikkauksen järjestämässä pitkävedossa. Arpajaiset saa järjestää Suomessa vain poliisin tai lääninhallituksen luvalla yhteisö, jolla on yleishyödyllinen tarkoitus."

Hyvä kun muistutit tuosta, sillä oli päässyt tämä keissi unohtumaan täysin. Ehkä etusivulla pitäisikin lukea "Uuden Liigapörssin aloittaminen vaatii vielä hienosäätöä arpajaislaissa". Innolla odotamme, mitä oikeusjärjestelmämme on asiasta päättänyt.
 

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool
Mutta asiasta toiseen: Minun mielestä hienosti perseilty tämä liigapörssin aloitus tekijöiltä, miksi ihmeessä tämä venyy sille viikolle, minä alkaa itse liiga?
Täähän ei kai ole mitään uutta, taannoin taisi erään kiekkosarjan sivutkin olla vaiheessa ja pahoin ilmestyessään.
Liigapörssiin: onhan tota kiva jauhaa kavereiden kanssa, mutta kohtuuttoman huonot on palkinnot vuodesta toiseen verrattuna nettoansioon, mitä pyörittäjät tosta kerää.
 

goofy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aikaisempina vuosina aina saanut sähköpostiini valmentajakirjeen, jossa on ollut mm. pelaajahinnat, ennen kuin itse peli on käynnistynyt. Miksei tänä vuonna?
Voiko ongelmat kotisivujen kanssa todellakin vaikuttaa siihen ettei ole tullut valmentajakirjettä (muuta kuin se, jossa luki että startti lähestyy)?
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Voiko ongelmat kotisivujen kanssa todellakin vaikuttaa siihen ettei ole tullut valmentajakirjettä (muuta kuin se, jossa luki että startti lähestyy)?

Et sitten kuitenkaan lukenut sitä ensimmäistä valmentajakirjettä? Siinähän luki: "Tarkemmat yksityiskohdat ja uudistukset kerromme seuraavassa
valmentajakirjeessä, kunhan peli on julkaisukunnossa."
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Vai toimiiko?
Itse en ainakaan pääse sisään. Väittää ettei tunnusta ole olemassa. Noh sitten päätin yrittää rekisteröityä uudelleen mutta ei auta.

Seuraava kohta kiinnitti muuten huomiota palkinnoista:
"Ensimmäisellä jaksolla kaikkien IS Liigapörssiin rekisteröityneiden kesken arvotaan seuraavat palkinnot:". Eli tämä tarkoittaa sitä, että menestyksellä ei ole väliä?
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Vai toimiiko?
Itse en ainakaan pääse sisään. Väittää ettei tunnusta ole olemassa. Noh sitten päätin yrittää rekisteröityä uudelleen mutta ei auta.

Seuraava kohta kiinnitti muuten huomiota palkinnoista:
"Ensimmäisellä jaksolla kaikkien IS Liigapörssiin rekisteröityneiden kesken arvotaan seuraavat palkinnot:". Eli tämä tarkoittaa sitä, että menestyksellä ei ole väliä?

Onpahan ainakin nyt sitten rehellisesti arpajaiset.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vai toimiiko?
Itse en ainakaan pääse sisään. Väittää ettei tunnusta ole olemassa. Noh sitten päätin yrittää rekisteröityä uudelleen mutta ei auta.

Ekalla rekisteröitymiskerralla jäi tilttiin koko paska. Kokeillaan uudestaan. Nyt sain aktivointikoodin meiliin, näyttää lupaavalta... Saa oikein pelipaidankin tehdä joukkueelleen, mutta aivan p:stä mikäli menestyksellä ei ole enää mitään väliä???

Sinnehän voi sitten kasata minkä tahansa kentän, tyyliin Koskinen- Helenius-Lostedt-Nielikäinen-Brennan-Sipiläinen?
 
Viimeksi muokattu:

Aleksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Teppo Numminen
Vai toimiiko?
Itse en ainakaan pääse sisään. Väittää ettei tunnusta ole olemassa. Noh sitten päätin yrittää rekisteröityä uudelleen mutta ei auta.

Sama juttu. Uudelleen on rekisteröidytty, mutta aktivointilinkkiä ei sähköpostiin kuulu.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Itsellä rekisteröinti onnistui, mutta aktivointikoodia ei vaan mailissa näy. Ja ilmeisesti tästä syystä en pääse kirjautumaan sisään. Perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös