Ei kannata pettyä, jos sivut ei aukea vielä tänäänkään. Tuollaista lupausta kun ei ole annettu missään, että tänään aukeaisi.
Meneepä muuten myöhäiseksi liigapörssin avaus, saattaa karsia pelaajamääriä huomattavasti. Vaikea tässä on mitään suuria kimppoja sopia keskellä viikkoa.
Niin, sivut tosiaan aukeaa tänään. Minä lupaan. Riittääkö se.
Eli kannattaa jo pikkuhiljaa alkaa miettiä sitä jengiään.
Niin, sivut tosiaan aukeaa tänään. Minä lupaan. Riittääkö se.
Eli kannattaa jo pikkuhiljaa alkaa miettiä sitä jengiään.
olisi nuo ongelmat voitu hoitaa kesälläkin.
Joo kyllä nyt taitaa olla niin, että jää ainakin meikäläiselta ja kavereilta tekemättä tuo joukkue Liigapörssiin. Ensin piti olla perjantaina, sitten maanantaina ja nyt muka huomenna. Hyvin ne vetää!
Luetun ymmärtäminen missä pelaa? Perjantain ja maanantain kohdalla on lukenut AIKAISINTAAN. Missään ei ole tietääkseni luvattu. Isot miehet itkee...
Minun mielestä hienosti perseilty tämä liigapörssin aloitus tekijöiltä, miksi ihmeessä tämä venyy sille viikolle, minä alkaa itse liiga?
Joo tekemättä taitaa jäädä multaki. Ihan vaan sen takia, että puhutaan enemmän kuin tehdään.
Eihän siinä muuten mitään, mutta kimppapelejä ajatellen menee aika myöhäiseksi, kun koko paska on vieläkin remontissa.
Selänne varmaan liigapörssin tekijöiden joukossa? :)
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/24159-manageripelit-pian-rikostutkintaanItse en usko, että kyse olisi mistään teknisistä ongelmista. Voisiko viivästyminen johtua siitä, että lakiasiat eivät ole vielä täysin selviä ja näin ollen lupaa aloittaa ei ole tullut vielä viranomaisilta?
Eikös siitä ollut jo juttua aiemmin, että liigapörssi olisi "lain vastainen"?
Täähän ei kai ole mitään uutta, taannoin taisi erään kiekkosarjan sivutkin olla vaiheessa ja pahoin ilmestyessään.Mutta asiasta toiseen: Minun mielestä hienosti perseilty tämä liigapörssin aloitus tekijöiltä, miksi ihmeessä tämä venyy sille viikolle, minä alkaa itse liiga?
Voiko ongelmat kotisivujen kanssa todellakin vaikuttaa siihen ettei ole tullut valmentajakirjettä (muuta kuin se, jossa luki että startti lähestyy)?
Vai toimiiko?
Itse en ainakaan pääse sisään. Väittää ettei tunnusta ole olemassa. Noh sitten päätin yrittää rekisteröityä uudelleen mutta ei auta.
Seuraava kohta kiinnitti muuten huomiota palkinnoista:
"Ensimmäisellä jaksolla kaikkien IS Liigapörssiin rekisteröityneiden kesken arvotaan seuraavat palkinnot:". Eli tämä tarkoittaa sitä, että menestyksellä ei ole väliä?
Vai toimiiko?
Itse en ainakaan pääse sisään. Väittää ettei tunnusta ole olemassa. Noh sitten päätin yrittää rekisteröityä uudelleen mutta ei auta.
Vai toimiiko?