Liigapörssi-keskustelua

  • 1 498 239
  • 6 495

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Matias Mäntykivi hinnalla 290k on aika must have myöskin.
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tepsin Tuomisto ainakin eilen pelasi ylivoimaa. 265k.

Itse pyrin aina ottamaan kaikki kenttäpelaajat, jotka pelaavat ylivoimaa.

Kaskimäki IFK 205k. Pelaako ylivoimaa?

Tikka tulee tekemään ennätyspisteensä ja on myös hyvä aloittaja. 305k
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Entä Ilveksen Jani Nyman 205K? Harkkapeleissä tehnyt kovaa jälkeä.
Pääseekö liigan alkaessa rosteriin? Ja jos pääsee, niin mikä on rooli? Yv?
 
No, millaisia jengejä porukka on tähän mennessä koonnut?
Ojantakanen V. - Mäntykivi - Barach
Kemiläinen - Rubin - Lappalainen

Saattaa kääntyä vielä niin että kolmaskin hyökkääjä hieman varmempi tapaus uhraamalla Lappalaisen vaikka Colby Sissonssiin joka on 30k halvempi mutta varmasti yhtä varma tapaus pisteiden suhteen.
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Entä Ilveksen Jani Nyman 205K? Harkkapeleissä tehnyt kovaa jälkeä.
Pääseekö liigan alkaessa rosteriin? Ja jos pääsee, niin mikä on rooli? Yv?

Itse en ottaisi riskiä, tokihan Nymannin ollessa kokoonpanossa pelistä 1 alkaen voisi olettaa, että ylivoimaankin pääsisi. Mutta jättäisin silti väliin.
 

Butcher

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Ketterä
Hirvonen - Jasek - Tanus
Viitasalo - Malik - Parikka

Halvempi maalivahti vielä pohdinnassa, että saisi vaihettua Hirvosen Gardineriin.
Nuutti Viitasaloa en suosittele joukkueeseen ottamaan. Hän on nimittäin loukkaantumisen takia sivussa kokoonpanosta jonnekin joulun tienoille asti.
 

Tavares

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & HIFK
Nuutti Viitasaloa en suosittele joukkueeseen ottamaan. Hän on nimittäin loukkaantumisen takia sivussa kokoonpanosta jonnekin joulun tienoille asti.
Okei, tämä helpottikin säätöä, kun Viitasalo vaihtui Melartiin ja Hirvonen Gardineriin. Perinteisesti hyvä fiilis joukkueesta, mutta eka viikon jälkeen kaikki vetänyt vihkoon.

Gardiner - Jasek - Tanus
Melart - Malik - Parikka
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Mäntykivi - Lehterä - Fitzgerald
Thomas - Westerholm - Irwing

Hieman SaiPa painotteisella kokoonpanolla lähdetään mutta kauden alussa nähdään ketkä pysyy joukkueessa.
 

Nysse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KooKoo, Jokerit sekä Tukholman joukkueet
Mitkä ovat teidän mielestänne hinta/laatusuhteeltaan parhaat pakit, joille kertyy ylivoimaa? Olisikohan Puutiosta mihinkään?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitkä ovat teidän mielestänne hinta/laatusuhteeltaan parhaat pakit, joille kertyy ylivoimaa? Olisikohan Puutiosta mihinkään?
Tuomisto ja Heimosalmi voisivat olla halpoja yllätäjiä.
 

Anselmoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaakonkulma
Kokeeko kukaan liigapörssin suolana sen, että pyrkii löytämään sellaisia pelaajia hinta/laatu suhteelta, joita toivottavasti mahdollisimman harvat hoksaisivat ottaa joukkueeseen? Tähän peilaten en ole ikinä ymmärtänyt, miksi kukaan liigapörssiin osallistuva haluaa ennen jakson alkua jakaa näitä omia löytöjään vinkkeinä muille kilpailijoille, jotka osallistuvat mahdollisesti vielä samoihin (yleisiin) kimppoihin. Ts. täältä joidenkin on helppo katsoa ilmaiset vinkit, tutustumatta itse alkavan kauden pelaajiin… ja sitten harmitellaan kun joka toisella on samoja pelaajia.
Mutta ihan mielenkiintoista näitä on joka tapauksessa lukea…
 
Kokeeko kukaan liigapörssin suolana sen, että pyrkii löytämään sellaisia pelaajia hinta/laatu suhteelta, joita toivottavasti mahdollisimman harvat hoksaisivat ottaa joukkueeseen? Tähän peilaten en ole ikinä ymmärtänyt, miksi kukaan liigapörssiin osallistuva haluaa ennen jakson alkua jakaa näitä omia löytöjään vinkkeinä muille kilpailijoille, jotka osallistuvat mahdollisesti vielä samoihin (yleisiin) kimppoihin. Ts. täältä joidenkin on helppo katsoa ilmaiset vinkit, tutustumatta itse alkavan kauden pelaajiin… ja sitten harmitellaan kun joka toisella on samoja pelaajia.
Mutta ihan mielenkiintoista näitä on joka tapauksessa lukea…
Se nyt on ihan sama mitä tänne kirjoittaa, ei niitä hintalaadultaan erikoisia seppiä nyt niin montaa kuitenkaan ole etteikö jengi itse tajuaisi katsoa. Sitten jos Ville vihdoin saisi sen ostetuimmat ja myydyimmät listan piiloon kuten HockeyGM ni alkaisi tälläkin taktikoinnilla olla merkitystä.

Samat sepät ne sieltä löytyy 50% joukkueista kunnes ton listan saa piiloon. On siitä annettu palautetta, jostain syystä ei sitä luvattua testijaksoa tullut edes viime kaudella. En tiedä kahiseeko siellä sitten tuulipuvut liikaa sen listan puolesta mutta itse olen _jokaisessa_ palautteessa pyytänyt sitä piiloon, tulisi erilaisia kokoonpanoja.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelaakohan Tuomisto ylivoimaa? Vaikuttaa hyvältä idealta noin halvaksi, ilmeisesti laitettu ykköseen kivihalmeen kylkeen.
Turkulaiset voisivat varmistaa asian, mutta on ainakin joissain peleissä pelannut yv ssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös