Liigapörssi-keskustelua

  • 1 496 987
  • 6 493

vildnjer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaaha, viime kaudelta voitettu hypertunnus tälle koko kaudelle liiga kimpasta. Itse kuulun varmaan harvempaan joukkoon ketä pörssi kiinnosta enää kun ei palkintojakaan ole. Voin myydä koodin 35€ jos joku kiinnostunu. Arvo taitaa olla 45€ koko kauden hypertunnarille.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jännä kyllä nähdä, että kuinka paljon palkintojen puuttuminen vaikuttaa pelaajamäärään. Itseäni ei häiritse, koska kimpat on se juttu.

Kunhan ei liikaa romahda, että peli pyörii jatkossakin. Pienille pisteuudistuksille peukkua.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Jaa, viimeinkin tuli se päivä, ettei Liigapörssistä voi voittaa mitään. Olisivat voineet pelin hintaa edes laskea, kun ei ole mahdollista voittaa mitään. Minulla ei ole mitään järkevää kimppaa mihin liittyä, kun tutut lopettivat pelin pelaamisen jo vuosia sitten. Itselleni Pörssin pelaaminen on ollut syy Liigan seuraamiseen. Jaksojen aikana, jolloin peli on mennyt perseelleen, olen saattanut lopettaa tulosten seuraamisen kokonaan. Nyt on oma kiinnostus kyllä ottanut osumaa.

Noiden kannattaisi kehittää jokin palkintosysteemi, että vaikka jakson viisi parasta saisivat tililleen digitaaliset mestaruusviirit tai -pokaalit, jotka säilyisivät vuodesta toiseen merkkinä, että on joskus pärjännyt hyvin. Niiden kerääminen voisi olla hauskaakin.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaa, viimeinkin tuli se päivä, ettei Liigapörssistä voi voittaa mitään. Olisivat voineet pelin hintaa edes laskea, kun ei ole mahdollista voittaa mitään. Minulla ei ole mitään järkevää kimppaa mihin liittyä, kun tutut lopettivat pelin pelaamisen jo vuosia sitten. Itselleni Pörssin pelaaminen on ollut syy Liigan seuraamiseen. Jaksojen aikana, jolloin peli on mennyt perseelleen, olen saattanut lopettaa tulosten seuraamisen kokonaan. Nyt on oma kiinnostus kyllä ottanut osumaa.

Noiden kannattaisi kehittää jokin palkintosysteemi, että vaikka jakson viisi parasta saisivat tililleen digitaaliset mestaruusviirit tai -pokaalit, jotka säilyisivät vuodesta toiseen merkkinä, että on joskus pärjännyt hyvin. Niiden kerääminen voisi olla hauskaakin.

Liityt Jatkoajan kimppoihin, on ollut jo pitkään 11 ja 20 vaihdon kimpat ja lisäksi koko kauden kisa, niin mielenkiinto säilyy vaikka jaksossa menisikin mahdollisuudet. Samaa mieltä kyllä, että olisivat voineet vaikka arpoa kaikkien osallistujien kanssa palkinnot, niin tulisi vähemmän kyseenalaistamista maksuista, niiltä kenelle se on kynnyskysymys.
 

Jesbe89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, New York Rangers, KPK
Osaako joku sanoa, että onko noihin jatkoaikalaisten liigapörssi kimppoihin omaa topicia? Itsellä olisi kiinnostusta tänä vuonna lähteä siihen hieman kisailemaan, että pysyy mielenkiinto kotimaiseen jääkiekkoon?
 
Osaako joku sanoa, että onko noihin jatkoaikalaisten liigapörssi kimppoihin omaa topicia? Itsellä olisi kiinnostusta tänä vuonna lähteä siihen hieman kisailemaan, että pysyy mielenkiinto kotimaiseen jääkiekkoon?
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Vieläkö tähän ketjuun tulee pohdintoja valinnoista jne..Vai onko tämä ketju mennyt vaan kimpoista puhumiseen?
Ennen oli kaikki paremmin ja täältä luki sivutolkulla pohdintoja.
Ei enää.

Ugh! Olen puhunut.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vieläkö tähän ketjuun tulee pohdintoja valinnoista jne..Vai onko tämä ketju mennyt vaan kimpoista puhumiseen?
Ennen oli kaikki paremmin ja täältä luki sivutolkulla pohdintoja.
Ei enää.

Ugh! Olen puhunut.
Ennen ku sanot ugh niin kerros vähän omista valinnoistasi ja pohdinnoistasi?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Arvasin, että tulee tälläinen vastaus, eikä mitään fiksua.
Ennen oli kaikki paremmin, täällä oli pohdintoja ja keskustelua valinnoista. Ei enää. Nyt vaan tämmöstä, en mä ees tiedä mitä tää on. Jotain fiksua kai?

Ugh.
 

Ralph

Jäsen
Jos halutaan valinnoista puhua, niin mielestäni on erikoista, että HPK:n kakkosmaalivahti on kalliimpi kuin ykkösmaalivahti.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Puhakkaan, kuten myös Liukkaan Eetuun iskivät silmäni myös, joka myös samanhintainen...
Mites Petteri Nurmi 255 HPK?
Kovasti tuntuvat ainakin harkkapeleissä istuttavan jopa 1 pariin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pyyhtiä, Puhakka, Roni Hirvonen. Siinä omat hyökkääjäni just nyt, ja minä kun luulin löytäneeni salaiset helmet. Sitten on rahaa Tapparan Heljankoon ja Kemiläiseen, ja vielä yhteen salaiseen timanttiini, Tepsin Anttalaiseen. Toisaalta Tepsin miehet lentää heti avauskierroksen jälkeen pois, ja ehkä Kemiläisenkin tilalle pitää ottaa joku 2. kiekalle koska tylsää istuttaa kallista miestä penkillä.

En tiiä, täytyy vielä katella miten noi pelit menee ekoilla kierroksilla, kunhan ”Liigapörssi pilalle tilastojen avulla” päivittyy. Itse en jaksa alkaa kaivelemaan ketkä pelaa eniten.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Pyyhtiä, Puhakka, Roni Hirvonen. Siinä omat hyökkääjäni just nyt, ja minä kun luulin löytäneeni salaiset helmet. Sitten on rahaa Tapparan Heljankoon ja Kemiläiseen, ja vielä yhteen salaiseen timanttiini, Tepsin Anttalaiseen. Toisaalta Tepsin miehet lentää heti avauskierroksen jälkeen pois, ja ehkä Kemiläisenkin tilalle pitää ottaa joku 2. kiekalle koska tylsää istuttaa kallista miestä penkillä.

En tiiä, täytyy vielä katella miten noi pelit menee ekoilla kierroksilla, kunhan ”Liigapörssi pilalle tilastojen avulla” päivittyy. Itse en jaksa alkaa kaivelemaan ketkä pelaa eniten.

Taitaa samat helmet roikkua aika monen muunkin kaulalla siis. Hirvosen hintakin huomattu ja yläkenttienmies.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Jens Lööke Sportista voi myös olla hyvä haku. Hinta 330k.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Mites Petteri Nurmi 255 HPK?
Kovasti tuntuvat ainakin harkkapeleissä istuttavan jopa 1 pariin.

Saattaa olla, että istutetaan Hietasen viereen ykköspariin. Viime kaudella sai jo aika paljon vastuuta, noin 17min per peli. Pisteet tosin jäivät hieman piippuun ja sama voi olla nytkin kun siellä on kuitenkin Hietanen ja Pelli kiekollisina liidereinä.

Edit: Kerhosta myös Oliver Kiljunen saattaa olla potentiaalinen läpimurtopelaaja.
 
Viimeksi muokattu:

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässillä maalissa Rubin pelaa varmasti paljon, ja harkkapeleissä ollut hyvä. Hinta vain 325 000.
Muita ideoita maalivahdin paikalle?
 
Miten lie menee Sportin veskapeluutus, edullisia molemmat.

Kyllä saa kovia jengejä pyöriteltyä, sen verran kovan hyökkäyskolmikon saa kasattua kun kärkiheppoja löytyy 250-350k aika paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös