Jaa, viimeinkin tuli se päivä, ettei Liigapörssistä voi voittaa mitään. Olisivat voineet pelin hintaa edes laskea, kun ei ole mahdollista voittaa mitään. Minulla ei ole mitään järkevää kimppaa mihin liittyä, kun tutut lopettivat pelin pelaamisen jo vuosia sitten. Itselleni Pörssin pelaaminen on ollut syy Liigan seuraamiseen. Jaksojen aikana, jolloin peli on mennyt perseelleen, olen saattanut lopettaa tulosten seuraamisen kokonaan. Nyt on oma kiinnostus kyllä ottanut osumaa.
Noiden kannattaisi kehittää jokin palkintosysteemi, että vaikka jakson viisi parasta saisivat tililleen digitaaliset mestaruusviirit tai -pokaalit, jotka säilyisivät vuodesta toiseen merkkinä, että on joskus pärjännyt hyvin. Niiden kerääminen voisi olla hauskaakin.
Osaako joku sanoa, että onko noihin jatkoaikalaisten liigapörssi kimppoihin omaa topicia? Itsellä olisi kiinnostusta tänä vuonna lähteä siihen hieman kisailemaan, että pysyy mielenkiinto kotimaiseen jääkiekkoon?
Tottakai, vai mitä @JääkaappiKai tuo jatkaikalaistenkin kimppa taas lyödään pystyyn?
Ennen ku sanot ugh niin kerros vähän omista valinnoistasi ja pohdinnoistasi?Vieläkö tähän ketjuun tulee pohdintoja valinnoista jne..Vai onko tämä ketju mennyt vaan kimpoista puhumiseen?
Ennen oli kaikki paremmin ja täältä luki sivutolkulla pohdintoja.
Ei enää.
Ugh! Olen puhunut.
Ennen oli kaikki paremmin, täällä oli pohdintoja ja keskustelua valinnoista. Ei enää. Nyt vaan tämmöstä, en mä ees tiedä mitä tää on. Jotain fiksua kai?Arvasin, että tulee tälläinen vastaus, eikä mitään fiksua.
Pyyhtiä, Puhakka, Roni Hirvonen. Siinä omat hyökkääjäni just nyt, ja minä kun luulin löytäneeni salaiset helmet. Sitten on rahaa Tapparan Heljankoon ja Kemiläiseen, ja vielä yhteen salaiseen timanttiini, Tepsin Anttalaiseen. Toisaalta Tepsin miehet lentää heti avauskierroksen jälkeen pois, ja ehkä Kemiläisenkin tilalle pitää ottaa joku 2. kiekalle koska tylsää istuttaa kallista miestä penkillä.
En tiiä, täytyy vielä katella miten noi pelit menee ekoilla kierroksilla, kunhan ”Liigapörssi pilalle tilastojen avulla” päivittyy. Itse en jaksa alkaa kaivelemaan ketkä pelaa eniten.
Derech Barach on naurettavan halpa, 330k.
Kyllä. Riippuu mikä on Sportin vire. Eka matsia Jyppiä vastaan.Jens Lööke Sportista voi myös olla hyvä haku. Hinta 330k.
Mites Petteri Nurmi 255 HPK?
Kovasti tuntuvat ainakin harkkapeleissä istuttavan jopa 1 pariin.
Rajaniemi? Mutta miten lie jakaantuu peluutus, kun Lebeneffkin sieltä löytyy.Ässillä maalissa Rubin pelaa varmasti paljon, ja harkkapeleissä ollut hyvä. Hinta vain 325 000.
Muita ideoita maalivahdin paikalle?