Voihan perse kun ei nyt osunut Tepsi-haut niin hyvin ku monella muulla, ärsyttävän monella oli Pyyhtiä, mulla ei. Ja Jyp-TPS pelin perumisen takia nyt pitää sit jo vähän etuajassa tehdä vaihdot, ja nyt pitäis vähän niinku naulata loppujakson jengi kasaan.
Olin jääny jo niin paljon jälkeen että aattelin hakee jotain eksoottisempaa ja ladata jengin nyt täyteen HPK:ta, mutta ennen TPS-huteja osui valinnat ihan hyvin, nousin jo aina lähelle kärkeä ja Lukon ottelusiirtojen takia ois kanssa mahikset saada Lukosta nyt aika hyviä veijoja jengiin. Tai Tapparasta vois kanssa plokata, niitä tosin on kaikilla helvetisti ja kun on taas takaa-ajoasemassa ni pelkkään Tapparaan panostaminen ois aika turhaa kun vaikeeta ois sillee saada ketään kiinni. Mutta jos jonkun ukon sieltäkin ottaisi vähän niinku pelastusrenkaaksi, ni ei sit jää ihan helvetisti jos ja kun Tappara maaleja paukuttelee.
Tapparasta jengissä on jo Heljanko, ja HPK:sta Johnston ja Pelicansista Kangasniemi. Muille paikoille sais HPK:sta Jolyn ja Pellin, ja sit jonku toivomushaku Pihlströmin. Lukosta jos pakiksi ottaisi Gregoiren niin hyökkääjiksi sais kaksi ihan ketä tahansa Lukko-nimeä, Saarijärven jos ottaa pakiksi niin toinen Lukko-hyökkääjä saisi olla kuka vaan, toiseksi pitäisi olla joko Mattila tai Kainulainen. Gregoire pakkina mahdollistaisi myös vaikkapa Tapparan Levtchin ja Lukon Repo/Pooley -kaksikosta jomman kumman, Saarijärvi-Levtchin kaveriksi pitäis taas tyytyä Kainulaiseen tai Mattilaan Lukosta, tai johonkin Bertrandiin tai Rauhalaan Tapparasta.
Nyt oon taipunut Gregoire-Levtchi-Repo -kolmikkoon, mutta en tiiä josko huomenna vielä pyörittelisi. Sit on enää 3 vaihtoa loppujaksolle jäljellä, mutta eihän näitä pelejä tässä enää siirretä eikä kukaan enää loukkaannu niin hyvin voi loppuvaihdoilla sit vikalla kiekalla jotain peliliikettä vielä miettiä. 12 kierrosta nyt menny ja 22 vaihtoa polteltu, niin meneehän noi 25 seuraavaa hyvin niillä 3 jäljelle jääneellä vaihdolla. Jos ei mene ni haukun Villen ja vaadin 50 lisävaihtoa tai minä ja mun suku ja työkaverit ja tuttavat ei pelata tätä paskapeliä enää ikinä ja Ville saa kenkää!