Minä heitin Innalan vittuun, oisin kyllä heittänyt sen tässä vaiheessa muutenkin vaikka ois tehny 9 maalia koska Hifkillä on seuraavaan 5 kiekkaan vain 1 matsi. Pohdiskelin että otanko nyt ens kiekalle Tapparasta vai Ilveksestä maalivahdin ja hyökkääjän, Tapparasta ei riittäis ihan Morley ja Heljankoon, pitäis ottaa joku Kuusela tai Levchi tai Virta hyökkääjäksi, mut haluisin Morleyn. Ilveksestä sais sen jonkun Langhammar-veskan ja kenet vaan hyökkääjän, Suomi tai Kontiola se sit varmaan ois. Ehkä meen Ilveksellä, jotenkin se nyt tuntuis oikealta. Eli se on siis ihan vitun huono päätös.
Sit huomisen jälkeen tamperelaiset pois ja tilalle Larmi ja Kangasniemi, tai joku Pelicansin ulkkarihyökkääjistä, koska lahilaiset pelaa 3 kiekkaa putkeen. Muut ukkelit saavat nyt olla, KalPa, Ässät, Kärpät ja Lukko pelaa kaikki 3 matsia seuraavalla 5 kiekalla. Sit taas pitää tehdä seuraava ja viimeinen massamyynti, jos oon kärjessä ni sopivasti hajautella ukot eri jengeistä, jos oon jääny jälkeen ni all-in jonnekin.
Tämä on nyt suunnitelma. Se toki kusee vielä johonkin.