Liigapörssi-keskustelua

  • 1 491 935
  • 6 472

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Karmean rikkonainen otteluohjelma tosiaan, mutta ei todellakaan tee mieli panostaa Lukkoon ja HPK:oon koska otteluohjelma niin käskee.

Panostus avauspäivään ja mietitään sen jälkeen mitä tehdään.

Severi Lahtinen
Miikka Pitkänen
Teemu Lepaus
Teemu Suhonen (C)
Juha Leimu
Frans Tuohimaa
 

iSing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo 1969–1975, Pre-pride TPS
Prkl, kun tuli staili avauskierros. *irviö*

Ns. varmat kortit:
* Morley: 0+0
* Westerback 0+0

2. hyökki:
* Ruotsalainen: 0+0
Tilalle pohditut: Danforth 0+2, Zohorna 1+1

3. hyökkääjä:
* Cornet: 1+0.
Muut harkitut: Appelgren 0+1, Claireaux 1+0, Maia 0+1, Texier 0+0, Sutter 0+0

2. pakki, riskiveto:
* Lindgren 0+0
Muut: Brejcak 0+0, Kaski 0+0, Krejcik 0+0

Veska:
* Skarek, ok
Vaihtis: Helenius, 0-peli

Siis viisi ihan pätevää kenttäheeboa kehissä, tilaisuus kaventaa kaulaa kärkeen kun isot fisut aloittavat vasta huomenna — ja sitten saldoksi 1+0. Senkin toi Cornet, viime hetken hätyrivalinta.

On tämä… intresanttia. :/
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksiköhän minulla on yhtäkkiä 14 vaihtoa 11 vaihdon sijaan tällä jaksolla? Tätä ilmeisesti sattuu muillekin sillon tällöin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sportin Westermarkka vai mikä vittu onkaan on ollu ehkä paskin valinta koskaan. Miksi oi miksi pitää noista mestisjengeistä erehtyä pelaajia ottamaan? Kalpallakin näköjään alko joku vitun aivokuolemajakso nyt ku sieltä jengiä otin, Luostarinen kirkkaimpana paskakokkareena sieltä. Paska laji koko jääkiekko.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Sportin Westermarkka vai mikä vittu onkaan on ollu ehkä paskin valinta koskaan. Miksi oi miksi pitää noista mestisjengeistä erehtyä pelaajia ottamaan? Kalpallakin näköjään alko joku vitun aivokuolemajakso nyt ku sieltä jengiä otin, Luostarinen kirkkaimpana paskakokkareena sieltä. Paska laji koko jääkiekko.

Klassinen esimerkki pistepörssin sokeasta tuijotuksesta. Westermarck ei ole ikinä ollut mikään järin hyökkäävä ja tehoileva pakki, vaan hyvä all-around pelaaja. Joo, paino alkukauteen 8 peliin 5+1 ja kultakuuppa päähän, mutta laukaisuprosentti oli viidennen maalin syntyessä yli 26. Millähän todennäköisyydellä tota tahtia painelee koko kauden?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse sokaistin niin ekalla kuin tokallakin jaksolla ottamaan pelaajia niistä jengeistä, jotka pelaavat jakson alkuun paljon. Ja toki niistä jengeistä vielä ne väärät pelaajat. Nyt ollut alusta asti Sportin Kiviranta ja HPKsta Otto Paajanen. Tämän lisäksi kun muutkin valinnat päin sitä itseään niin oikeutetusti paikka kimpan pohjalla. Ensi jaksoon otan tasan ne pelaajat mistä tykkään / mitkä tekevät varmasti pisteitä. En tuijota yhtään tuohon hiton pelimäärään tai kalenteriin.

KalPalla tosiaan niin paljon loukkaantumisia, että verottaa paljon kärkipelaajilta. Tuohon päälle otti Luostarinen vielä eilen 5+20 niin perjantain kiekalle kannattaa Kärppiä ottaa isolla kädellä. KalPan sentteristö on mallia Sebok- Texier- Ajunnu- 8.pakki
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Klassinen esimerkki pistepörssin sokeasta tuijotuksesta. Westermarck ei ole ikinä ollut mikään järin hyökkäävä ja tehoileva pakki, vaan hyvä all-around pelaaja. Joo, paino alkukauteen 8 peliin 5+1 ja kultakuuppa päähän, mutta laukaisuprosentti oli viidennen maalin syntyessä yli 26. Millähän todennäköisyydellä tota tahtia painelee koko kauden?

Itse asiassa minulle Westermarkan valintaan vaikuttivat enemmän miehen laukausmäärät ja ylivoima-ajat. Laukoo eniten Sportin pakeista ja pelaa eniten ylivoimaa (tällä hetkellä 3. eniten yv-aikaa koko joukkueesta), ja koska Sportilla oli paljon pelejä, ajattelin että sieltä tulee hyvin pointseja. Pyrin aina hakemaan pakeiksi semmoset jätkät jotka pelaa eniten ylivoimaa joukkueessaan ja laukovat paljon, niin välillä siellä aina kiekko lurahtaa sisään tai vähintään syöttöpisteitä putoilee kun joku maalin edestä hakkaa riparit tai ohjaa laukauksen sisään. Westermarkan valinnassa painoi myös miehen verrattain halpa hinta ja se että Sport pelasi paljon. Toki en oo vissiin koskaan nähnyt Westermarkan jääkiekkoa pelaavan, mutta ihan pelkän pistepörssin sokeaa tuijotusta en allekirjoita - tilastojen sokeaa tuijotusta kylläkin.

Mutta nyt kun kattelee mitä mies sai peleissään aikaan niin jälkiviisastelu on helppoa. Sport alko pelaamaan niinku Tomekin aikoina, kolmeen minun jengissäni pelattuun peliin mies länttäsi kokonaista 2 liigapörssipistettä, ja arvo tippu melkein joka kiekalla koska niin moni muukin piti vissiin Westermarkan ostoa hyvänä alkujaksolla että sitä sitten urakalla myös myytiin kun mistään ei tullutkaan mitään. Minä purin hammasta ja pidin ukkoa jengissä, koska ajattelin että kyllä Sport väkisin jossain vaiheessa saa syöksykierteensä oikaistua, mutta eilen sitten turhautumispäissäni myin Westermarkan ja Kalpan Luostarisen koska se varmaan saa penaltia taklauksestaan, ja otin tilalle Kärppien Heponiemen ja SaiPan uuden hampaattoman kanukin, Kitchenin vai mikä sen nimi nyt onkaan.

On siis auringonvarma fakta että ensi pelissä Westermarkka takoo joku 2+1. Viime kaudella muistan että samalla tavalla kävi Jukureiden Teemu Suhosen kanssa, oli myös jenginsä eniten laukova ja ylivoimaa pelaava pakki joka keräili sitä kautta väkisinkin pisteitä, mutta kun minä sen otin niin pelkkää miinusta tuli kun Jukurit otti joka matsissa turpaansa ja Suhonenkin siellä kentällä miinustilastoa kerrytteli. Sitten kun myin sen niin tehoilu jatkui. Vitun mestis-jengien ykköspakit! Yhtä vittumaisia otuksia ku Kärppien maalivahdit, niiden kanssa menee kanssa kaikki aina vituiksi - jos valitsen semmosen jengiin niin se ei pelaa tai pelaa vitun huonosti, ja kun myyn, nollapelejä ropisee.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Itse asiassa minulle Westermarkan valintaan vaikuttivat enemmän miehen laukausmäärät ja ylivoima-ajat. Laukoo eniten Sportin pakeista ja pelaa eniten ylivoimaa (tällä hetkellä 3. eniten yv-aikaa koko joukkueesta), ja koska Sportilla oli paljon pelejä, ajattelin että sieltä tulee hyvin pointseja. Pyrin aina hakemaan pakeiksi semmoset jätkät jotka pelaa eniten ylivoimaa joukkueessaan ja laukovat paljon, niin välillä siellä aina kiekko lurahtaa sisään tai vähintään syöttöpisteitä putoilee kun joku maalin edestä hakkaa riparit tai ohjaa laukauksen sisään. Westermarkan valinnassa painoi myös miehen verrattain halpa hinta ja se että Sport pelasi paljon. Toki en oo vissiin koskaan nähnyt Westermarkan jääkiekkoa pelaavan, mutta ihan pelkän pistepörssin sokeaa tuijotusta en allekirjoita - tilastojen sokeaa tuijotusta kylläkin.

Mutta nyt kun kattelee mitä mies sai peleissään aikaan niin jälkiviisastelu on helppoa. Sport alko pelaamaan niinku Tomekin aikoina, kolmeen minun jengissäni pelattuun peliin mies länttäsi kokonaista 2 liigapörssipistettä, ja arvo tippu melkein joka kiekalla koska niin moni muukin piti vissiin Westermarkan ostoa hyvänä alkujaksolla että sitä sitten urakalla myös myytiin kun mistään ei tullutkaan mitään. Minä purin hammasta ja pidin ukkoa jengissä, koska ajattelin että kyllä Sport väkisin jossain vaiheessa saa syöksykierteensä oikaistua, mutta eilen sitten turhautumispäissäni myin Westermarkan ja Kalpan Luostarisen koska se varmaan saa penaltia taklauksestaan, ja otin tilalle Kärppien Heponiemen ja SaiPan uuden hampaattoman kanukin, Kitchenin vai mikä sen nimi nyt onkaan.

On siis auringonvarma fakta että ensi pelissä Westermarkka takoo joku 2+1. Viime kaudella muistan että samalla tavalla kävi Jukureiden Teemu Suhosen kanssa, oli myös jenginsä eniten laukova ja ylivoimaa pelaava pakki joka keräili sitä kautta väkisinkin pisteitä, mutta kun minä sen otin niin pelkkää miinusta tuli kun Jukurit otti joka matsissa turpaansa ja Suhonenkin siellä kentällä miinustilastoa kerrytteli. Sitten kun myin sen niin tehoilu jatkui. Vitun mestis-jengien ykköspakit! Yhtä vittumaisia otuksia ku Kärppien maalivahdit, niiden kanssa menee kanssa kaikki aina vituiksi - jos valitsen semmosen jengiin niin se ei pelaa tai pelaa vitun huonosti, ja kun myyn, nollapelejä ropisee.
Itselläni oli valinta Ilveksen Laaksosen ja tämän Sportin Westermarckin välillä. Westerlundiin kallistui valinta, koska Sportilla enemmän pelejä. Tuloksena tuo 2 pojoa, samassa ajassa Laaksonen 23p vähemmillä peleillä. Samoin perustein valitsin Sportin Aleksi Anaalin ennemmin kuin Ilveksen Lepauksen. Lepauksella olisi tullut myös yli 20p enemmän.

Aina sama juttu, kun sotkeutuu Sport/Jukurit/KooKoo osastoon (pl. Strömvall). Myös aina sama homma, kun ottaa jonkun pelaajan sen perusteella, että tällä on enemmän pelejä seuraavien kierrosten aikana. Vrt. Toisena vaihtoehtona olisi se houkuttelevampi vaihtoehto, jonka vaihtaa sitten pois, kun tälle tulee pelitauko. Nyt on sitten jumissa jossain Paska-Sportin pelaajissa, kun ei niitä oikein järkevästi saa vaihdettua. Jos pelaajalla A on seuraavien kierrosten aikana yksi peli enemmän kuin pelaajalla B ja päätyy täten ottamaan pelaajan A, niin noin sadasta kertaa sadasta se ns. ylimääräinen peli menee kiikareilla ja se vaihtoehto B olisi lopulta ollut huomattavasti parempi.
 

Apheu

Jäsen
On siis auringonvarma fakta että ensi pelissä Westermarkka takoo joku 2+1. Viime kaudella muistan että samalla tavalla kävi Jukureiden Teemu Suhosen kanssa, oli myös jenginsä eniten laukova ja ylivoimaa pelaava pakki joka keräili sitä kautta väkisinkin pisteitä, mutta kun minä sen otin niin pelkkää miinusta tuli kun Jukurit otti joka matsissa turpaansa ja Suhonenkin siellä kentällä miinustilastoa kerrytteli. Sitten kun myin sen niin tehoilu jatkui. Vitun mestis-jengien ykköspakit! Yhtä vittumaisia otuksia ku Kärppien maalivahdit, niiden kanssa menee kanssa kaikki aina vituiksi - jos valitsen semmosen jengiin niin se ei pelaa tai pelaa vitun huonosti, ja kun myyn, nollapelejä ropisee.

Tuli mieleen, että satuitko ottamaan Suhosenkin aina silloin, kuin Jukureilla oli kovalla tahdilla matseja? Etenkin näiden heikoimpien jengien kohdalla oletus on se, että jos pelejä on paljon, on huomattavasti todennäköisempää, että sieltä ei pelaajat ihan hirveää pisterypästä saa. Sitten taas helpommilla viikoilla heikot jengit saavat keskittyä peleihinsä paremmin, ja näissä pärjäävät paremmin.

Sama varmasti koskee aikalailla kaikkia joukkueita, mutta parempien korien jengeissä odotusarvo on kuitenkin plusmerkkinen, jolloin kannattanee ottaa pelaajia, jotka pelaavat paljon.

Etenkin heikkojen jengien pakit ovat pahoja miinussyöppöjä peliruuhkissa, vähintään yhdessä pelissä kolmesta todennäköisesti joukkuetta pöllytetään enemmänkin.

Katsoin vielä, että Sportilla oli vastassa huippuvireiset Kärpät ja Ilves - ja vielä peräkkäisinä pelipäivinä. Ei ihan hirveästi voi huonoa tuuria syyttää, jos noistä peleistä budjetoi Sportin puolustajalle hyviä pisteitä Liigapörssissä.

Pahin virhehän näissä pörssipeleissä on aina sokeasti seurata peliohjelmaa, eikä kuumia pelaajia/joukkueita. Toki kannattaahan sitä valita pelaajia, joilla on kelvollisesti matseja, mutta tavallaan jos "väkisin" ottaa jostain jengistä pelaajia vain sillä perusteella, että pelaavat paljon, ei homma yleensä kovin ruusuisesti mene.
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kysymys... jos voittaa jaksolla esim. superkoodin ja sulla on jo valmiiksi hypertunnukset, niin voiko tuolla superkoodilla ostaa lisävaihtoja sen 20 vaihdon lisäksi jaksolla? Vähän outo, että palkinnoksi jaksoilla on noita koodeja, kun kuitenkin parhailla on jo hyperkoodit valmiiksi.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kysymys... jos voittaa jaksolla esim. superkoodin ja sulla on jo valmiiksi hypertunnukset, niin voiko tuolla superkoodilla ostaa lisävaihtoja sen 20 vaihdon lisäksi jaksolla? Vähän outo, että palkinnoksi jaksoilla on noita koodeja, kun kuitenkin parhailla on jo hyperkoodit valmiiksi.
Ei voi olla enempää kuin 20 vaihtoa per jakso. Ehkä nuo koodit voi käyttää tulevalla kaudella? En tiedä, mutta 20 vaihtoa on max.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Nythän näyttäis siltä,että pitäs panostaa Pelicanssii. 8 ekasta kierroksesta pelaa 7:mässä. Löytyy varmaan aika monelta muultakin panostusta pelsuihin. Maalivahti valinta onkin sit mielenkiintoinen. Itse olen suosinut Veini Vehviläistä,mutta nyt on suhteellisen harvoin Kärpillä liigan puolella pelejä. Pelicansseilla taas kun molemmat pelaa vuorotellen niin ei sit tiiä ottaisko jomman kumman sieltä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nythän näyttäis siltä,että pitäs panostaa Pelicanssii. 8 ekasta kierroksesta pelaa 7:mässä. Löytyy varmaan aika monelta muultakin panostusta pelsuihin. Maalivahti valinta onkin sit mielenkiintoinen. Itse olen suosinut Veini Vehviläistä,mutta nyt on suhteellisen harvoin Kärpillä liigan puolella pelejä. Pelicansseilla taas kun molemmat pelaa vuorotellen niin ei sit tiiä ottaisko jomman kumman sieltä.
Golda ja Tirronen ovat ainakin sellaisia, jotka pelaavat aika lailla kaikki pelit. KalPa on toki ailahtelevainen, mutta heillä on nyt tähän alkuun paljon pelejä.

Hämmästelen, miten alhaalle on muutaman pelaajan hinta määritelty. Esim. Ilomäki (345k) on Lukon ykkösnyrkissä kentällä niin alivoimailla, ylivoimalla, jatkoajalla kuin maalin ollessa tyhjillään. Oli toki vähän heikko viime jakson loppua kohden, mikä saattoi johtua pienestä väsymyksestä tai muuten vain heikosta vireestä. Yleistaso on kuitenkin Keräsen ohella sellaista 8-9p/ottelu, mikä on tuohon hintaan aika hyvä odote.

Muita halpoja: Zaborsky (365k), Leskinen (340k) ja Heinola (230k). Näistä Heinola on toki aikamoinen yllätyshaku, mutta hinnassa ei ole ehkä täysin huomioitu Lukon pakkitilannetta. Kannattaa seurata, peluutetaanko Heinolaa jatkossakin ykkösparissa ja ylivoimalla. Jos peluutetaan, on mielestäni hyvä valinta joukkueeseen; samalla jää tilaa budjettiin ja voi hankkia kaikille muille tonteille "varmat kärkipelaajat".
 
Suosikkijoukkue
HPK
Nythän näyttäis siltä,että pitäs panostaa Pelicanssii. 8 ekasta kierroksesta pelaa 7:mässä. Löytyy varmaan aika monelta muultakin panostusta pelsuihin. Maalivahti valinta onkin sit mielenkiintoinen. Itse olen suosinut Veini Vehviläistä,mutta nyt on suhteellisen harvoin Kärpillä liigan puolella pelejä. Pelicansseilla taas kun molemmat pelaa vuorotellen niin ei sit tiiä ottaisko jomman kumman sieltä.

Zohorna-Mankinen-Kivelä
Jurgens-Kousa
Tuohimaa

Eli aika Pelicans painotuksella mennään. Skarekin olisin laittanut maaliin jos pelaisi tänään.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Taas viime hetken muokkailut maksoi tehot 1+1. Miksi ei koskaan opi että kasaa joukkue, lyö se lukkoon äläkä koske enää.
 

Zohan

Jäsen
Jasu 245k osottautui kyllä ensimmäisen kierroksen parhaaksi hauksi. Toi kevyet 21 pinnaa.

Innala - Jasu - Nordgren
Kousa - Heikkinen
Tirronen
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uskomatonta miten paskasti taas lähti tämäkin jakso käyntiin. Pitäis vissiin ottaa jotain ihan paviaaneja vaan jengi täyteen sen sijaan että yrittää oikeesti kelata jotain ylivoima-aikoja ja otteluruuhkia ja ties mitä vitun turhaa paskaa.

En muuten allekirjota tuota ollenkaan että normaalisti ois huono ajatus ottaa paljon pelaavista jengeistä pelaajia. Sillee oon pelaillu tätä homopeliä muutaman vuoden putkeen ja tätä hinttien kautta lukuunottamatta taktiikka on toiminut mainiosti. Kimpassa missä pelaan on melko kova taso, ja siellä on toinenkin kuin minä joka kaikella vimmalla pitää pelaajia sen mukaan että ne pelais ihan vitusti pelejä, ja jompikumpi meistä on nyt 4 vuotta putkeen voittanut koko homman ja ollaan taidettu olla top kolmosessa kummatkin myös joka vuonna.

Mutta tämä vuosi on nyt jotain ripulia, siellä on voitettu jaksoja nyt jengeillä joiden pelaajat on pelanneet kymmeniä pelejä vähemmän ku eniten pelanneiden joukkuiden pelaajat, joku vitun Mankinenkin on mulla pelannu tällä kaudella varmaan nyt 15 peliä ja saanu tyyliin yhen syötön, ja sit ku se ei oo mulla niin pisteitä ropisee. Ja mulla jos pelaa neljällä kierroksella kaikilla kaikki 6 pelaajaa, niin saan silti vähemmän pisteitä ku joku jolla pelaa 3-4 peluris per kierros ja saattaa joku kiekka olla ettei ketään pelaa ollenkaan. Vitun Jeesus ja Muhammed ja Buddha ja Shiva ja Thor ja Poseidon ja Mars ja Patrik Laine, tehkää ny jotain tälle!
 

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uskomatonta miten paskasti taas lähti tämäkin jakso käyntiin. Pitäis vissiin ottaa jotain ihan paviaaneja vaan jengi täyteen sen sijaan että yrittää oikeesti kelata jotain ylivoima-aikoja ja otteluruuhkia ja ties mitä vitun turhaa paskaa.

Mutta tämä vuosi on nyt jotain ripulia, siellä on voitettu jaksoja nyt jengeillä joiden pelaajat on pelanneet kymmeniä pelejä vähemmän ku eniten pelanneiden joukkuiden pelaajat, joku vitun Mankinenkin on mulla pelannu tällä kaudella varmaan nyt 15 peliä ja saanu tyyliin yhen syötön, ja sit ku se ei oo mulla niin pisteitä ropisee. Ja mulla jos pelaa neljällä kierroksella kaikilla kaikki 6 pelaajaa, niin saan silti vähemmän pisteitä ku joku jolla pelaa 3-4 peluris per kierros ja saattaa joku kiekka olla ettei ketään pelaa ollenkaan. Vitun Jeesus ja Muhammed ja Buddha ja Shiva ja Thor ja Poseidon ja Mars ja Patrik Laine, tehkää ny jotain tälle!
Katos, kuin olisin itse kirjoittanut. Täyttä paskaa, etenkin ennakkoon kohtuu lupaavalta vaikuttanut meneillään oleva kierros - eipäs sitten ollutkaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuleekos nää eht-pelit sotkemaan taas liiga-kokoonpanoja?

Ilmeisesti joo, ja junnukisat kanssa, koska juniorit Kakkoineen, Kupareineen ja Heponiemineen ym. lähtee ilmeisesti 15.12. jonnekin leireilemään. Ja sit tosiaan EHT-jampat on kanssa vissiin 3 vikaa kiekkaa pois, tai jotain.

Henk. koht. aivan sama, koska nyt on jo pitkään ollu semmonen meininki tässä touhussa että ihan sama mitä teen, kaikki menee vituiksi kuitenkin. Tulikuumat pelaajat kylmenee samantien kun ne jengiin valitsen, maalivahdit on seuloja tai eivät pelaa, ja jengi loukkaantuukin vielä samantien kun niitä omaan jengiin valikoin. Tavallaan ihan koomista seurata miten vituiksi homma voikaan mennä, uskon että pohjaa ei vieläkään oo saavutettu.

Tapparan kiikarimiehet ja penkille komennettu tai ilman torjuntoja pelaillut Heljanko vaihtui nyt Kerho-ukkoihin, eli Larmin vire meni sitten tähän, otin sen vielä vittuillakseni kapteeniksi niin paskaa on toden teolla jo matkalla Larmin kattotuulettimeen, sori siitä. Oisin ottanu Turusen ja Brejcakin, mutku täytyykin jättää Kerho-jampat loppukiekaksi jengiin koska Kakko pitää saada jossain vaiheessa pois ja vaihtoja on enää aika vähän, ja koska Turunen on eht-mies ni otin sit Paajasen ja Laatikaisen, se on 0+0 ja ainakin jommalle kummalle pikainen loukkaantuminen tilattu. Ja Turunen ja Brejcak vetelee karmeet tehot siinä sivussa.

Vikoilla vaihdoilla pitää sit ottaa pelicans-veijojen tilalle tepsiä, ja sit vaihtaa vielä Kakko kun se ei enää Liigaa pelaile. En tiiä mitä järkee näitä on enää suunnitella ees, mut kai tää on joku tämmönen outo tapa ja pakkomielle.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Ilmeisesti joo, ja junnukisat kanssa, koska juniorit Kakkoineen, Kupareineen ja Heponiemineen ym. lähtee ilmeisesti 15.12. jonnekin leireilemään. Ja sit tosiaan EHT-jampat on kanssa vissiin 3 vikaa kiekkaa pois, tai jotain.

Henk. koht. aivan sama, koska nyt on jo pitkään ollu semmonen meininki tässä touhussa että ihan sama mitä teen, kaikki menee vituiksi kuitenkin. Tulikuumat pelaajat kylmenee samantien kun ne jengiin valitsen, maalivahdit on seuloja tai eivät pelaa, ja jengi loukkaantuukin vielä samantien kun niitä omaan jengiin valikoin. Tavallaan ihan koomista seurata miten vituiksi homma voikaan mennä, uskon että pohjaa ei vieläkään oo saavutettu.

Tapparan kiikarimiehet ja penkille komennettu tai ilman torjuntoja pelaillut Heljanko vaihtui nyt Kerho-ukkoihin, eli Larmin vire meni sitten tähän, otin sen vielä vittuillakseni kapteeniksi niin paskaa on toden teolla jo matkalla Larmin kattotuulettimeen, sori siitä. Oisin ottanu Turusen ja Brejcakin, mutku täytyykin jättää Kerho-jampat loppukiekaksi jengiin koska Kakko pitää saada jossain vaiheessa pois ja vaihtoja on enää aika vähän, ja koska Turunen on eht-mies ni otin sit Paajasen ja Laatikaisen, se on 0+0 ja ainakin jommalle kummalle pikainen loukkaantuminen tilattu. Ja Turunen ja Brejcak vetelee karmeet tehot siinä sivussa.

Vikoilla vaihdoilla pitää sit ottaa pelicans-veijojen tilalle tepsiä, ja sit vaihtaa vielä Kakko kun se ei enää Liigaa pelaile. En tiiä mitä järkee näitä on enää suunnitella ees, mut kai tää on joku tämmönen outo tapa ja pakkomielle.
Turunen tekisi mieli ottaa viimeisellä vaihdolla, mutta en taida jaksaa lähteä arpomaan onko tämä sitten pois yhden, kaksi vai kolme ottelua. HPK pelaa ensi viikon keskiviikkona Jyväskylässä ja maajoukkue torstaina Tampereella, huilaakohan jo keskiviikon pelin? Perjantain peli jää sitten varmuudella väliin, kun taas tiistaille periaatteessa jo ehtisi mukaan. Jos tietäisin, että huilaa vain tuon yhden pelin niin ottaisin, koska kun lähtee väkisin hakemaan jotain muuta niin sen sitten tietää että Turunen tekee tällä viikolla sen 3+5, huilaa pari matsia ja jatkaa siitä mihin jäi, kun taas se oma seppä muutamasta ylimääräisestä pelistä huolimatta tahkoaa jotkut 0+2 tehot.

Toisaalta niin perseelleen tämä on mennyt, että väliäkös tuolla taas, mutta kun ei osaa heittää hanskoja tiskiin, vaikka mahdollisuudet ovatkin varsin olemattomat.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös