Noutolokku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Keränen-Tomasek-Kakko
Honka-Kaski
Heljanko
Honka-Kaski
Heljanko
Oli jo männäkaudella ja on halvempi kuin immoset, perrinit, kuuselat sekä muut keskivertopuurtajat.Miksi kaikilla on Palve? Onko se ollut jotenkin niin super nyt?
Lahtinen on varmaan 90% joukkueista, mutta on tuohon hintaan pakko valita.
JYP Anttoni Honka eniten myyty pelaaja tänään. Kokoonpanon mukaan arvelisin, että tulee pelaamaan 1yv kanssa tänään kun Kalteva poissa. Aina ei pysty käsittämään näitä pelaajien myyntejä.
Samaa olin tulossa ihmettelemään.
Juu Honka 1+2 ja Tuohimaalle voitto tulossa, kasa torjuntoja ja syöttöpiste.Samaa olin tulossa ihmettelemään. Myös Tuohimaan löytyminen listalta ihmetyttää. Ei paljoa heikommin voi mennä kuin eilen, niin ainakin itse pidän kokoonpanossa.
Goodwin-Morley-Salminen
Honka-Heikkinen
Tuohimaa
Ja rahaakin jäi vielä 35000 yli tuleviin vaihtoihin. Tällä on hyvä lähteä kauteen.
Ne ketkä tota harrastaa ovat sen verran yksinkertaista porukkaa etteivät edes tajua mitä tuli tehtyä. Syövät taatusti aamupuurotkin haarukalla.Kyllä varmaan vituttaa noita ketkä hätäilevät aina ja myivät tänäänkin Hongan jo =D
Tarjosin ilmaisena vinkkinä tätä riviäni kaikille, mutta kukaan ei tarttunut vinkkiin. Olisi kannattanut, koska kahden kierroksen jälkeen tällä johdetaan koko Liigapörssiä 192 pisteellä ;)
Terve vaan täällä toisella sijalla oleva ;D
Salminen - Kakko - Strömwall
Honka - Kaski
Tuohimaa
Näin saattoi joku ajatella. Mutta kun SaiPan toisena maalivahtina oli Karolus Kaarlehto 0 Liiga-ottelun kokemuksella (Niclas Westerholm on vielä Nashville leirillä), niin Tuohimaan pelaaminen molemmissa otteluissa oli itsestään selvää.Tuohimaan myynnithän todennäköisesti johtuivat siitä oletuksesta, että 5 maalia päästänyt veska ei vedä B2B peliä -> loppujen lopuksi hävisi myydyimpien listalta.