Kansankynttilä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Pohdinnassa Bertrand-Hakanpää-Kivihalme vs Junttila-M.Koivisto - Kivihalme. Jälkimmäiseen kallistumassa, joten odotettavissa Bertrandille paljon pisteitä.
Arvonnousun takia ja Kaapo perjantaina loppujaksoksi maalille. Näin veikkaisin.Aika paljon 11 vaihdon jengit ottivat myös Vehviläistä maalille,vaikka luultavasti pelaavat Rynnäksen kanssa puoliksi..
Oma motiivini oli saada edes yhdeltä kierrokselta maalivahdin kanssa pisteitä. Juvonen ja Kiviaho toivat alkujaksolla yhteensä -6 pistettä, joten Veinin nolla oli tervetullut.Arvonnousun takia ja Kaapo perjantaina loppujaksoksi maalille. Näin veikkaisin.
Lääh puuh. Ei vaan osu ja kimpassa muilla Kivihalmeet Junttilat ja Bertrandit kun itse yrittää säästellä vaihtoja. Perkele!
Juu ei, lähinnä olin ainut kimpasta joka ei keskiviikkona ottanut joukkuetta täyteen Kärppiä ja se nyt kostautui...Välttämättä näin lyhyessä jaksossa ei kauheasti kannata säästellä vaihtoja.
Juu ei, lähinnä olin ainut kimpasta joka ei keskiviikkona ottanut joukkuetta täyteen Kärppiä ja se nyt kostautui...
Ei pitäisi kun kotiturnaus:)Jokohan Karjalaturnaukseen valitut pelaajat loistavat poissaolollaan keskiviikon ja perjantain liigakierroksilta?
Millaisilla poiminnoilla seuraavaan jaksoon? Onkohan tuosta Kärppä-triosta nyt joku vain väkisin otettava?
Sama koskee muitakin joukkueita, ihan tolkuttoman repaleinen otteluohjelma. Mutta toki samalla mielenkiintoinen. Tulee enemmän erilaisia joukkueita ja taktiikoita ja vähemmän peesaamista.Kärppien otteluohjelman takia ei ole mitään järkeä ottaa yhtäkään Kärppää, ellei vaihda heti ekan pelin jälkeen pois.
Tulee enemmän erilaisia joukkueita ja taktiikoita ja vähemmän peesaamista.
Koskas nämä käytännössä ovat? Turnausajat jostain selviää varmasti, mutta onko leiritysten alkamisesta mitään arviota?Ja oman lisämausteen tuo Venäjällä pelattava EHT-höntsä sekä U20 joukkueen MM-leiritys. Molemmat menevät tämän seuraavan jakson kanssa päällekkäin.
Tänään alkaa taas skabat ja palaset pahasti hukassa. Ei oikein löydy nyt sitä masterplania. Olisi kiva nähdä pikkuhiljaa Salmisen hinta, onko yli puoli milliä heti kärkeen?