Siis jos otat pelajaan jengistä kellä on joka kierros peli, niin eihän sille arvonnousuja tule niin kuin semmoisille, keillä tauko/peli/tauko on. Esim. Kärpät Spenglerin jälkeen. Sitä tarkoitin. Siis toki normaalisti arvonnousut on tärkeitä ja juuri aluksi sillä teet sen 100k helposti.En ihan ymmärrä tätä että arvonnousu ei ostojen kautta toimi.
Jos jengissä on jo valmiiksi tai osin ostojen kautta pelaajia, joita muut ostaa yli 500 kertaa, saat ostoilla 60 000 lisää arvoa jengiin, vaikka ne ei tekisi yhtään pisteitä. Ja aina ne tekee jotain pisteitä kuitenkin, todella paska tuuri saa olla jos tuollaisessa tilanteessa ei nyt vähintään 20 pistettä ainakin tulisi, se tekisi jo 80 000 lisää hintaa.
Jos samaan aikaan on myyty jostain jengistä pelaajia sen verran, että sieltä vaikkapa ainakin viiden parhaan ja/tai kalleimman ja maalivahdin hinta tippuu tuon saman 60 000, ja haluaa niihin sitten jossain sopivassa tilanteessa räväyttää all-in, niin ne ostamalla ne saa tavallaan aluksi 60 000 halvemmalla, ja sitten kun niitä kuitenkin muutkin vimmalla ostavat niin joukkueen arvo nousee ostojen jälkeen taas sen 60 000. Kahdella tämmösellä ostokiekalla saa siis tavallaan jo 120 000 arvoa, ja koska pelaajat saa ale-hintaan, niin oikeastaan 180 000 voi saada jengiin lisää sopivassa välissä, ihan pelkillä ostoilla vain. Pisteet kun laskee mukaan, riippuen toki siitä montako kiekkaa tossa ostojen välissä pelaillaan, niin paskastikin menneillä valinnoilla voisi sanoa että 250 000 saa lisähintaa jengiin aika helposti, vaikkei pisteillä niin juhlisikaan samaan aikaan. Sitten jos pisteitäkin tulee, ja tarpeeksi kiekkoja pelataan välissä, voi arvo nousta jo lähemmäs puol milliä. Sillä saa jo yhden atroleppäsen vähän niinku ilmaiseksi.
Mä en oo tällä hetkellä edes 500 parhaan jengin joukossa, mutta mun jengin arvo on joku 3 200 000€. Jokainen pelaaja saa maksaa 500 000 ja silti jää 200 000 vielä käytettävää - ja noin kallista maalivahtia ei edes löydy, kaikki on alle 500 000. 6 vaihtoa on vielä, ja niitä kun tossa alan turaamaan niin eipä tarvii paljoa miettiä että keihin riittää rahat. Sehän on silti selvä, että vaikka otan ne kalleimmat ja eniten pisteitä tehneet jätkät, niin ei ne sitten enää yhtään mitään pisteitä tee kun ne minun jengiini valikoituvat.
Viimeksi muokattu: