wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Kannattaa muistaa, että Teuvo lähti tänään Chicagoon ja palaa vasta muutama viikko liigan alkamisen jälkeen. 5-6 peliä jää väliin.
Teräväinen vaihdettu Jormakkaan.
Kannattaa muistaa, että Teuvo lähti tänään Chicagoon ja palaa vasta muutama viikko liigan alkamisen jälkeen. 5-6 peliä jää väliin.
Onpas muuten harvinaisen ärsyttävää, että kausi alkaa ainoastaan kahdella ottelulla. Tuossahan saattaa mennä vaihtoja ihan turhaan hukkaan, kun ei vielä torstaina tiedä perjantain otteluiden kokoonpanoja. Mukavampi olisi ollut jos kaikki joukkueet olisivat aloittaneet samana päivänä.
Ihme kun kukaan ei näytä kelpuuttavan Tapparan Kuuselaa joukkueeseensa.
Mikä laukaus ja nopeus kaverilla, Ja varmasti Jormakan tapaan mennyt eteenpäin kesän aikana.
Tehnyt 2+7 harkkapeleissä, mutta olisi voinut tuplata maalimääränsä laukomalla hanakammin.
Hintakin siedettävä 390k. Pelaa ylivoimat Bailenin kanssa viivalla, ja viilettää kakkosen laidalla.
e:Korjaus tehopisteisiin.
Ihme kun kukaan ei näytä kelpuuttavan Tapparan Kuuselaa joukkueeseensa.
Mikä laukaus ja nopeus kaverilla, Ja varmasti Jormakan tapaan mennyt eteenpäin kesän aikana.
Tehnyt 2+7 harkkapeleissä, mutta olisi voinut tuplata maalimääränsä laukomalla hanakammin.
Hintakin siedettävä 390k. Pelaa ylivoimat Bailenin kanssa viivalla, ja viilettää kakkosen laidalla.
e:Korjaus tehopisteisiin.
Katso mitä kävi Ville Niemiselle viime kaudella...Suht varma tehoilijahan Kuusela on ollut. En tiedä tuosta eteenpäin menemisestä, että onko Tappara sitten niin ylivoimainen ympäristö harjoittelussa, jos 30 vuotias kaveri vielä kauheasti kehittyy. Pelaako missä kentässä?
Katso mitä kävi Ville Niemiselle viime kaudella...
Tietääkös kukaan tekeekö joku tämmöisen ottelutaulukon tänäkin kautena liigapörssin helpoitukseksi? Liigaporssi pilalle tilastojen avulla - Sepeti
Mielestäni Auvitu on yllättävänkin halpa, kuitenkin ilmeisesti pelaa ylivoimaa roimasti? Sama pätee myös Kaltevaan. Joku JYPpiläinen voisi nämä vahvistaa.
Vastaan tähän vaikken pelaajaan oikein jaksa uskoa tällä hetkellä. Cohen tulee pelaamaan luultavasti Marttisen parina. 2 harkkaottelua nähneenä on innokas hyökkäämään, puollustaminen ei oikein jaksa kiinnostaa. Viime pelissä Ilvestä vastaan antoi hienon syötön Pihlmannin maaliin ja rankkareissa Peksi pisti Colbyn vetämään, tuloksena maali rannelaukauksella.Ässäfaneilta kaivataan infoa myös Cohenin otteista. Hinta ei ole hänelläkään kuin 285k, joten tuossa voisi olla hyvä haku?
Kimppaa olisi taas tarjolla!
Elikkä kimpassa on 50e panos/hlö ja kaikki vaihdot käytettävissä. Rahat jaetaan kärkisijojen kesken osallistujamäärän mukaan. Tällä hetkellä mukana on jo 8 tyyppiä, joten saadaan ihan mukava pottikin aikaiseksi.
Täältä jatkoajasta mukaan on lähtenyt jo kaksi kirjoittelijaa, jotka olivat myös viime kaudella mukana.
Pistäkää privaviestiä, mikäli intressejä löytyy. Olisi mukavaa saada lisää pelaajia, jolloin tulisi tiukempi skaba sekä tietysti isompi potti voittajille!
Miten näissä vaihdoissa, kun mä olen nytten maksanut tuon pelimaksun. Voinko mä vielä ennen huomisia pelejä tehdä noita vaihtoja ettei mulla menisi yhtään vaihtomahdollisuutta, jos vaikka vaihtaisin yhden pelaajan toiseen? Mulla lukee tossa siinä kohtaa missä tehdään vaihtoja niin "Siirry vaihtoihin (11/11 vaihtoa jäljellä)".
Liigapörssi pilalle sivu on myös auennut. Iso kiitos tekijälle!
Liigapörssi pilalle sivu on myös auennut. Iso kiitos tekijälle!
Mikä?
Anteeksi onlineri.