Kun tuossa noita tiimejä pyöritellyt niin laskeskellut pelimääriä samalla. Laitetaan teidänkin iloksi:
Koko jakson aikana eniten pelaa Jokerit, 14 kertaa.
14:Jokerit
13: Blues, HPK, Pelicans, Ässät
12: HIFK, Ilves, JYP, KalPa, Kärpät, Lukko, SaiPa, Tappara, TPS
Sitten laskin vielä pelimäärät ensimmäiseen täyteen kierrokseen asti, joka pelataan 1.10. Siinä vaiheessa pelimäärät ovat tällä mallilla:
10: Blues
9: HPK, Jokerit, Pelicans,
8: Ilves, JYP, KalPa, Kärpät, Lukko, SaiPa, Tappara, TPS, Ässät
7: HIFK
Näiden perusteella HIFK-pelaajia tulisi ilmeisesti välttää ja suosia alkujaksossa Blues-pelaajia. Koko jakson ajalta Jokerit vaikuttaa aika vahvalta.
Itse olen joukkuetta kerennyt jälleen muokkaamaan ja tällä hetkellä olen lukinnut alustavasti vasta kaksi pelaajaa, Auvitun ja Malisen. Maalivahdiksi on ehdolla Koskinen (alkujaksoksi ainakin), Irving (pitäisi tietää vaan kuinka usein pelaa..), Rynnäs ja Metsola. Toiseksi puolustajaksi olin aluksi valinnut Kaltevan, mutten ole aivan varma sittenkään valinnasta, kun JYP pelaa vähemmän kuin muut ja Kalteva on ilmeisesti ollut loukkaantumisensa jälkeen hieman ailahteleva. Nyt toisen pakin paikka on vielä täysi kysymysmerkki.
Hyökkäykseen onkin sitten tunkua. Ottaako Hirson alkujaksoksi, satsaako Aaltoseen (kunhan hinta selviää), ottaako Jormakan, Pyörälän. Valitseeko yllätyskortiksi Nenosen vai ottaako jonkun varmemman?
Summa summarum: Vaikeaksi menee!