Järkytys oli suuri, kun huomasin Raannan saaneen vain 15 pistettä tältä kierrokselta. Jäi vähän samanlainen fiilis kuin urheiluvedonlyöntiä Veikkauksen kertoimilla pelatessa: vaikka oikein menisi, niin lopulta lähinnä vituttaa.
Tänään joutuu vaihtamaan varmaan Tapparan miehiä pois. En vain osaa päättää otanko Jypi vai Ässien pelaajia tilalle. Jotenkin on sellainen fiilis että pronssipeli pelataan sittenkin alta pois ennen ensimmäist finaalia...
Ei varmasti kumpikaan, ellei sitten loukkaantumisia tule. Tähänkään mennessä ei ole Raanta tai Metsola huilannut, niin miksi sitten tärkeimmässä sarjassa näin tapahtuisi? Itse menin sössimään playoff jakson ihan totaalisesti, kun tuli otettua vääriä pelaajia. Esim. Kaltevaa roikotin mukana ja huomasin jossain vaiheessa etteipä kaveri enää edes pelaa. Ryanin vaihoin myös siinä tilanteessa kun mies jäi heti pois seuraavassa pelissä.Mitäs veikkaatte, kumpi saa edes yhden matsin todennäköisemmin, Noronen vai Järvenpää?
Liigapörssin avausjakson joukkueita voi alkaa tekemään tänään puolilta päivin.
Koskas tuo viime vuonna aukesi? Turhan aikaisin kyl avautui nyt. Syyskuun alku olisi ollut enenmmän kuin riittävä aika kasata joukkue.
Tuli kello 13 aikaan mystisesti vielä vuorokausi lisää odotusaikaa. Olin jo valmis rekisteröitymään.Nyt liigapörssin sivuilla lukeekin, että aukeaa alle 24h päästä?
Varmaan joku tekee taas sitten aikanaan kimpan?
Oon taas mukana.
Massikimpan? Mietin tuossa että vieläköhän porukka innostuisi? Viime kaudella homma toimi kuin junan vessa ja ainakin itse kaipailisin tuota kimppaa. Tuplavitutukset kuuluu pelien seuraamiseen..Olen valmis uhrautumaan ja perustelemaan kimppaa tähänkin kauteen. Kattellaan lähempänä jos kiinnostusta vain ilmenee.