Rahapanos käy minullekin.
Jaksoja on ollut ainakin tähän asti aina viisi. Karjalaturnaus, joulutauko, ja Sweden Hockey Games ovat olleet hyviä hetkiä katkaista jakso. Playoffit siihen sitten päälle, niin homma on paketissa. Maajoukkueen turnaukset taitavat kuitenkin mennä vastaavalla tavalla tulevallakin kaudella, joten tuskin jaksotus siitä muuttuu.Jos nyt oletetaan että jaksoja olisi 7, niin miettikääpä sitä hehkutuksen määrää jos vaikka joku voittaisi ~1000€ pelkästään sillä, että vei jokaisen jakson.
Miksei sivut jo aukene, ei malta odottaa :)
Santalan hintaako siellä arvotaan näin pitkään..
Jaksoja on ollut ainakin tähän asti aina viisi. Maajoukkueen turnaukset taitavat kuitenkin mennä vastaavalla tavalla tulevallakin kaudella, joten tuskin jaksotus siitä muuttuu.
Voisihan tuota yrittää, mikäs siinä.Ei teitä, jussimy ja Aeroman, varmaan huvittaisi liittyä kimppaan mukaan?
Pidetään tällä hetkellä ainakin tuo 5€ panoksena kun siitä on koko ajan puhuttu. Mikäli yksimielisesti porukka päättää että nostetaan panosta, niin mikäs siinä sitten. Itse kannatan kuitenkin tuota 5€ panosta.
5€ on myös minun mielestäni ihan sopiva panostus, siinä kuitenkin jo voittaja saa mukavan potin!!
Mikä alkaa olla sitten se raja noissa osallistuja määrissä, aletaanko nyt olla jo lähellä maksimia?!?
Markku ehdotti, että otetaan kaikki halukkaat mukaan. Voisin kyllä vetää nyt sellaisen linjan sitten tähän, että tänään klo 12.00 loppuu ilmoittautuminen halukkaaksi tähän kimppaan. Tuskinpa suurta yleisöryntäystä saadaan aikaan, mutta onhan tässä sentään jo 33 kilpailijaa! Niistä vähän vajaa 10 on jättänyt ilmoittamatta, että sopiiko tuo panos, mutta uskoisin ettei se tuota mitään vaikeuksia ko. henkilöille.
EDIT! Groove Armada on kuitannut itselleen pelikieltoa. Ehdottaisinkin täten, että mikäli hän ei kykene liittymään Liigapörssikimppaan heti alusta, annettaisiin hänen tulla hiukan jälkikäteen mukaan. Uskoisin myös, että hän on panoksessa mukana.
Eikös GA pysty lähettämään yksityisviestejä, vaikka onkin pelikiellossa, muistaakseni eräs pelikiellossa ollut nimimerkki ainakin minua lähestyi YV:llä, vaikka oli pelikiellossa?!?
SM-liiga kausiveikkaus (€)- ketjussa: Jatkoaika ei tue yksityisiä rahapelejä.
- Moderaattorit -
Eikös GA pysty lähettämään yksityisviestejä, vaikka onkin pelikiellossa, muistaakseni eräs pelikiellossa ollut nimimerkki ainakin minua lähestyi YV:llä, vaikka oli pelikiellossa?!?