Liigapörssi 2004-2005

  • 18 328
  • 261

kurre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ruotsin torpedokiekkoilijat
Itse jaksoin pelata Liigapörssiä 3.5 vuotta, kunnes kyllästyin. Kylästyminen johtui osittain ajan puutteesta, mutta pääsyynä olivat jatkuvasti huonompaan suuntaan kehttyneet säännöt. Nykyään koko homma on täysin rahastusta. Koska pelaajien hinnat nousevat hyvinkin korkeiksi, joutuu tilaamaan lisävaihoja jos haluaa pärjätä kokonaiskisassa. Suljettu kimppa oli mukavinta koko pelissä. Mutta huono toteutus koko pelin suhteen tappoi senkin hauskuuden.
 

Jappa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Ac Milan
Huomasin sattumalta, että kyllä on Koivun Saku kallis Liigapörssissä. Mies ei ole ensimmäistäkään matsia pelannut ja hinta on jo 565000. Enpä taida Sakua valita.

Oma ketjuni on seuraava:
Noronen (HPK)
Campbell (Jokerit), Immonen(HPK)
Laine(HIFK), Louhivaara(JYP), Pirjetä (HIFK)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti -danzku-
Siis onko Kolanos lähtenyt vai ei?

No nyt tälle asialle tuli ikävä luonteinen varmistus:

NHL-mies teki taas oharit

Kanadalaisjääkiekkoilija Krystofer Kolanos teki Espoon Bluesille ilkeän oharin.

Kolanosin piti saapua tapaninpäivänä joululomaltaan kotoaan Calgarystä takaisin Espooseen, mutta Phoenixin vuoden 2000 ykkösvaraus jätti tulematta syitä kertomatta.

Bluesin edustajat odottelivat Helsinki-Vantaan lentokentällä sunnuntaina parisen tuntia, mutta Kolanosia ei näkynyt eikä kuulunut.

- Kaikki matkaliput oli varattu. Kolanos ei ole kertonut mitään syytä toiminnalleen. Myöskään hänen agenttinsa ei tiedä, miksi Krys ei tullut, Bluesin toimitusjohtaja Christian Ruuttu harmitteli.

Kolanos kävi edellisen kerran kotonaan marraskuun maajoukkuetauon aikana. Silloin hän palasi Espooseen sovitusti.

Kaikkiaan 23-vuotias Kolanos ehti pelata Bluesissa 15 ottelua, joissa tehopisteitä tuli mukavasti 7+9=16

Minä itse luulin, että miehen ei pitäisi edes palata, mutta ei tuommosesta ollut mitään tietoa.
 

The Rock

Jäsen
Paine-Pressure:

Oliver Setzinger (HPK) - Sami Torkki (Lukko) - Pasi Saarela (Lukko)

Jukka-Pekka Laamanen (HPK) - Pauli Levokari (Ässät)

Marko Tåg (Ässät)

Tällä tiimillä tavoitellaan 4 kossupulloa kaverikimpasta, tosin haaveeksi taitaa jäädä...
 
Valtonen-Torkki-Jantunen
Laamanen-Harikkala
Meskanen


Tosin vain tänään ku Hokkerit kohtaa kaanit...
Pistäkääs tänne muuten parhaita pisteitä(kierros) mitä on tullu tänä kautena, itse sain sillon kun HPK voitti pelikaanit jotain 13-3 ja pisteitä kertyi 82 HPK avaus kokoonpanolla.
 

Lurkins

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näillä mennään.

Tuominen (Ässät) - Nieminen (Blues) - Saarenheimo (Kärpät)

Levokari (Ässät - Sicak (HPK)

Bäckström (Kärpät)
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
En paljasta joukuettani, mutta kiva olla pitkästä aikaa tukevasti 1000 joukossa:)

No kyllä suurin syyllinen on Peksi Saarenheimo
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Hyvää päivää ja vitut vaan! Ei mulla ollutkaan, kun kampela ja muita narreja. Hyvä liigapörssi! Ei muuten, mutta kavereiden kanssa on keskenään aika isot panokset kimpassa PERKELE!

"Perjantaisen pistepäivityksen yhteydessä, joka suoritettiin poikkeuksellisesti lauantaina alkaen klo 6.30, osalle pelaajista kirjautui virheellinen pelaajahinta. Tästä johtuen suurin osa lauantaina suoritetuista pelaajavaihdoista tapahtui väärän hinnan perusteella. Tästä katsottiin aiheutuvan osalle käyttäjistä epäoikeudenmukaista etua. Näin ollen joukkueiden tilat pelaajavaihtoineen päätettiin palauttaa perjantain 7.1. klo 22.30 jälkeiselle tasolle ja lauantain (8.1.) ottelukierros mitätöidä"
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Viestin lähetti Hextall
Hyvää päivää ja vitut vaan! Ei mulla ollutkaan, kun kampela ja muita narreja. Hyvä liigapörssi! Ei muuten, mutta kavereiden kanssa on keskenään aika isot panokset kimpassa PERKELE!
Hää hää!! Mulla on myös kimppa meneillään kaverien kanssa aika suurilla panoksilla. Johdan kimppaa ja tänään olisin menettänyt johtopaikkani.

Kiitos liigapörssi.
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Viestin lähetti Hextall
Hyvää päivää ja vitut vaan! Ei mulla ollutkaan, kun kampela ja muita narreja. Hyvä liigapörssi! Ei muuten, mutta kavereiden kanssa on keskenään aika isot panokset kimpassa PERKELE!

"Perjantaisen pistepäivityksen yhteydessä, joka suoritettiin poikkeuksellisesti lauantaina alkaen klo 6.30, osalle pelaajista kirjautui virheellinen pelaajahinta. Tästä johtuen suurin osa lauantaina suoritetuista pelaajavaihdoista tapahtui väärän hinnan perusteella. Tästä katsottiin aiheutuvan osalle käyttäjistä epäoikeudenmukaista etua. Näin ollen joukkueiden tilat pelaajavaihtoineen päätettiin palauttaa perjantain 7.1. klo 22.30 jälkeiselle tasolle ja lauantain (8.1.) ottelukierros mitätöidä"

Sama homma. Kavereitten kanssa kimpassa panokset on kovat ja tänään olisi saanut hyvää eroa muihin. Joukkueesta löytyi mm. Filppula, Campbell, O-P Grönholm ja Torkki. Voi perseensuti! Sitten vielä vaihdotkin palautettiin takas.. Nyt on taas joku Stefan siellä.
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
Tämä oli sitten viimeinen kerta tällä kaudella kun osallistun Liigapörssiin, enää en upota käsiäni moiseen P A S K A A N !

Uskomatonta miten siellä osataan ryssiä, luulisi, että tolla rahamäärällä mitä Liigapörssi kerää niin saisi hommat toimimaan.

Ehdotan, että kaikki boikotoivat liigapörssiä ainakin seuraavan kierroksen ajan.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Hextall
Hyvää päivää ja vitut vaan! Ei mulla ollutkaan, kun kampela ja muita narreja. Hyvä liigapörssi! Ei muuten, mutta kavereiden kanssa on keskenään aika isot panokset kimpassa PERKELE!

Meilläkin on kimpassa panoksena 150€. Kyllä tympäsee kuin pientä oravaa. Tein ennen eilistä kierrosta vaihdon Louhi (0+0) -> MacLean (2+0), jonka turvin olisin todennäköisesti noussut kimpan ykköspaikalle. Jos he nyt a) jättävät pistepäivityksen tekemättä, kärsin muihin pelaajiin nähden tai b) toteuttavat sen 7.1. klo 22.30 mukaisen tilanteen mukaan, kuten siellä nyt harkitaan, kärsin vieläkin enemmän.

Minä maksen Liigapörssille siitä, että he hoitavat hommansa, kuten he ovat säännöissään luvanneet, jonka lisäksi olen laittanut rahaa Liigapörssiin perustuvaan systeemiin. Jos he nyt sössivät tämän kannaltani, kuten näyttää, voisin valittaa ihan periaatteesta kuluttaja-asiamiehelle, jos tässä on minkäänlaisia perusteita siihen. En tee niin rahan takia, vaan periaatteesta.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Hextall
Hyvää päivää ja vitut vaan! Ei mulla ollutkaan, kun kampela ja muita narreja. Hyvä liigapörssi! Ei muuten, mutta kavereiden kanssa on keskenään aika isot panokset kimpassa PERKELE!

"Perjantaisen pistepäivityksen yhteydessä, joka suoritettiin poikkeuksellisesti lauantaina alkaen klo 6.30, osalle pelaajista kirjautui virheellinen pelaajahinta. Tästä johtuen suurin osa lauantaina suoritetuista pelaajavaihdoista tapahtui väärän hinnan perusteella. Tästä katsottiin aiheutuvan osalle käyttäjistä epäoikeudenmukaista etua. Näin ollen joukkueiden tilat pelaajavaihtoineen päätettiin palauttaa perjantain 7.1. klo 22.30 jälkeiselle tasolle ja lauantain (8.1.) ottelukierros mitätöidä"

Itsellänihän oli mm. Jokereiden Bryan Campbell ja Bluesin Donald MacLean. Kyllä sitä aamulla noiduttiin oikein kunnolla, kun huomasi ettei pisteitä olekaan tullut lisää sitten perjantain.
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
"Perjantaisen pistepäivityksen yhteydessä, joka suoritettiin poikkeuksellisesti lauantaina alkaen klo 6.30, osalle pelaajista kirjautui virheellinen pelaajahinta. Tästä johtuen suurin osa lauantaina suoritetuista pelaajavaihdoista tapahtui väärän hinnan perusteella. Tästä katsottiin aiheutuvan osalle käyttäjistä epäoikeudenmukaista etua. Näin ollen joukkueiden tilat pelaajavaihtoineen päätettiin palauttaa perjantain 7.1. klo 22.30 jälkeiselle tasolle ja lauantain (8.1.) ottelukierros mitätöidä"

Onneksi tästä nykyisestä ratkaisusta ei sitten ollut haittaa kenellekkään...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Otetaan nyt tähän se toinenkin aspekti kehiin eli jos lauantain kierros hyväksytään niin sekin on täysin väärin.

Esim. Palsolan hinta oli muuttunut 260 000 --> 380 000 eli ne kenellä Palsola oli saivat 120 000 ylimääräistä rahaa käyttöönsä lauantain vaihtoja varten. Ja se on paljon se. Kymmenillä muillakin pelaajilla oli lauantaiaamun lasketuksen jälkeen täysin väärä hinta.

EDIT: Itselläni oli kuitenkin lauantaina mm. MacLean 2+0, Jokinen 0+3 ja Torkki 1+1 joten enpä oikein tiedä miten tätä asiaa ajattelisi.
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
Uskomatonta sösseilyä... Tekis liigapörssi mitä tahansa niin joka tapauksessa joku kärsii. Nytt on mielenkiintoista nähdä mitä ne nyt oikein tekee siellä tämän kaiken jälkeen. Eli tämä jakso meni pieleen, jos ei nyt LP tekee jotain aivan radikaalisia päätöksiä.
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
Olen rakentamassa uutta kimppaa 20 todelliselle Liigapörssi pelaajille. Jos olet yksi näistä niin lähetä mulle yksityisviestin, saat paluuviestina kimpan nimi ja salasana. Tämä kimppa tulee käyttöön seuraavalla jaksolla ja päätavoite on voittaa kimppojen keskinäinen kilpailu. Pyydän kaikkia kovia liigapörssipelaajia jatkoaika.comista ottaa yhteyttä jos on mahdollisuus osallistua..
Kiitos.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti InSideHockey
Otetaan nyt tähän se toinenkin aspekti kehiin eli jos lauantain kierros hyväksytään niin sekin on täysin väärin.

VITUT.

Jos ja kun muutamien pelaajien hinnat olivat menneet perseelleen, olisi näiden korjaaminen tavalla tai toisella Liigapörsiin tehtevä nyt jäkikäteen. Tämä siten että hyödyn saaneet pelaajat menettävät saamansa hyödyn ja me muut saamme tekemämme launatain todelliset vaihdot takaisin ja varsinkin koko kierroksen pisteet.

Itse olen mukana kimpassa, jossa palkkiona on 360 euroa voittajalle. Kimpan kärkimiehet satsasivat Kärppien tusinamiehiin useita vaihtoja, kun taas itse vaihdoin Niinimaan Campbeliin ja Hyvösen Filppulaan. Muutenkin pisteitä olisi tullut Torkin ja Grönholmin onnistuttua. Kimpan viidenneltä sijalta olisin ponnistanut todennäköisesti kakkoseksi ja vaihtoa olisi ollut käytössäni vielä 5 enemmän kuin kimpan kärjellä.

AMATÖÖRIEN PUUHASTELUA! ja kehtaavat vielä rahastaa moisesta...

ps. Laittakaa nyt kaikki isosti palautetta tonne, jotta oikeus voittaa! Rahat takaisin, jos korjauksia ei tapahdu.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Päivitystä perkele!

Olisi Liigapörssin ylläpidon parempi hoitaa asia oikealle radalleen tänään ennen Jokerien peliä, jotta lauantaina tekemieni vaihtoja ei tarvitse tehdä uudestaan. Pelaajien hinnathan ovat jo nousseet (mm. Campbell nousut lauantaista).

Vittu että vituttaa tälläisen MAKSULLISEN palvelun totaalinen möhläys. Rahat takaisin kaikille tästä kierroksesta!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Sam#9
VITUT.

Virheellisten pelaajahintojen takia lauantaina pystyi hankkimaan joukkueeseensa lisää arvoa useiden satojen tuhansien eurojen edestä. Ja se on paljon se.

Saa nyt nähdä, oli päätös mikä tahansa niin kymmenetuhannet ihmiset eivät ole tyytyväisiä ratkaisuun.

Ja miten lie saavat nyt oikaistua kun vaihtoja on taas tehty ristiin rastiin eilistä varten, sitten taas oli klo 24.00 pelaajien hintojen päivitys, sitten alettiin ostaa pelaajia Jokerit-Pelicans -ottelua varten. Sitten jos taas palautetaan joku vanha tilanne ja vaihdot jne. jne. Voi voi.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti InSideHockey
Virheellisten pelaajahintojen takia lauantaina pystyi hankkimaan joukkueeseensa lisää arvoa useiden satojen tuhansien eurojen edestä. Ja se on paljon se.
Saavat saatanat tehdä työnsä, vaikka käyden kaikki kentälliset yksitellen läpi käsityönä. Selvittäköön tämän päivän aikana vireheellisesti hinnoittelemansa pelaajat ja näistä hinnoista hyötyneet. Lauantain kierros on saatava mukaan tämän jakson tuloksiin, sillä tuolla kierroksella tuli mainioita pistesaaliita niin koko pörssin kannalta kuin yksityisten kimmpojenkin kannalta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
"Lauantain 8.1. pistepäivitys suoritetaan tänään alkaen klo 18.30. Pisteet päivitetään 7.1. klo 22.30 kokoonpanojen mukaan.

Pelaajavaihtoja voi tehdä normaalisti tulevia otteluita varten, ne eivät vaikuta tähän jälkikäteen suoritettavaan pistepäivitykseen."

Jännityksellä odotan paljonko joukkueilla on pisteitä / mitkä pelaajat kokoonpanossa / paljon joukkueen arvo tuon jälkeen.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hintamuutokset???

Miten ne aikovat huomioida pelaajien hintojennousut? Itse ostin tänään pelaajia, jotka tienasivat lauantaina pisteitä aika läjän ja toisaalta möin muutaman pelurin, joiden hinnannousu on myös todennäköinen lauantain pisteiden valossa. Liigapörssin toilailuja seuranneena kaikki maan ja taivaan välillä on mahdollista. Tämä jakso on jokatapauksessa mennyt perseelleen ja aioin edelleen vaatia kaikki maksamani rahat takaisin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Niin ja lauantain kierroksen pisteet päivitetään siis niiden kokoonpanojen mukaan jotka ihmisillä oli perjantai-iltana. Eihän tämä nyt näinkään voi mennä.

Lauantainahan ihmiset tekivät varmasti kymmeniä tuhansia siirtoja juuri lauantain kierrosta ajatellen mutta nyt pisteet päivitetään perjantaina olleiden kokoonpanojen mukaan.

Itsekin otin lauantaina päivällä mm Jussi Jokisen (0+3, 8 laukausta, +1 ja 1 IS-tähti), Petr Tenkratin (0+3, 4 laukausta ja +1) ja Eero Somervuoren (0+3, 2 laukausta, +2 ja 2 IS-tähteä).

Legendaarista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös