Viestin lähetti -danzku-
Olen rakentamassa uutta kimppaa 20 todelliselle Liigapörssi pelaajille. Jos olet yksi näistä niin lähetä mulle yksityisviestin, saat paluuviestina kimpan nimi ja salasana. Tämä kimppa tulee käyttöön seuraavalla jaksolla ja päätavoite on voittaa kimppojen keskinäinen kilpailu. Pyydän kaikkia kovia liigapörssipelaajia jatkoaika.comista ottaa yhteyttä jos on mahdollisuus osallistua..
Kiitos.
Viestin lähetti DiBi
Paikkoja jäljellä vielä 3 kpl. Ilmoittakaa jos ootte kiinnostuneita.
Viestin lähetti gege dA mAn
Kyseessä on siis joukkue, johon kuuluu:
Daniel Widing - Valtteri Filppula - Donald MacLean
Hannu Pikkarainen - Pekka Saravo/Pasi Saarinen
Petri Vehanen
Näin luulisin, mutta en ole varma maksaisiko tällainen joukkue liikaa. Olenko lähellä?
Niin ja itse aiheeseen. Taas 3. jaksossa pääsin sinne 1500 kieppeille, jossa olin myös 2.jaksossa. 1.jakso on paras tähän mennessä, sijalla 4XX eli jo 500 joukossa. Sitä lähetään parantamaan ensi jaksolle. Joukkueen kokoan vasta mj-tauon jälkeen.
Viestin lähetti Killer #93
Valaiskaapa tyhmempää...
milloin maalivahdille merkataan pelistä nollapeli? TPS:n Juho Santanen hilasi eilisessä Jokerit-TPS-matsissa itsensä tolppien väliin ajassa 23.36 kun Karjalaisen nivus poksahti. Santanen pelasi aina aikaan 59.14 saakka, jolloin TPS yritti tasoitusta kuudella viittä vastaan.
Santanen torjui siis vajaat kaksi erää päästämättä maaliakaan (16 koppia), mutta ei saanut nollapelimerkintää. Onko SM-liigan säännöissä jotain pykälää jostain prosenttiosuudesta, kuinka monta minuuttia molarin täytyy pelata, jotta nollapeli kilahtaa tilille...?
Mitenkäs homma menisi esimerkiksi sellaisessa tapauksessa, jossa aloittava maalivahti loukkaisi itsensä 10 sekunnin pelin jälkeen ja kakkosmolari jatkaisi siitä pelin loppuun päästämättä maaliakaan?
Nimim. Santanen maalissa
Viestin lähetti Killer #93
Valaiskaapa tyhmempää...
milloin maalivahdille merkataan pelistä nollapeli?
Viestin lähetti InSideHockey
Pitää pelata koko ottelu ja voittaa se.
Viestin lähetti Olpa
Kuuluukos säälipleijarit playoff jaksoon mukaan... viime vuonna ei kuulunut, mutta kuinka tänä vuonna?
Olisi kiva tietää, miten tämä täälläkin mainostettu "ammattilais"-kimppa pärjäsi 4.jaksolla? Tuliko kimppasarjan voitto vai jäikö kauaskin kärjestä?
Viestin lähetti Hextall
Sijoituin sijalle 25 viime jaksolla ja siitä pitäisi saada ilmainen superpelijoukkue. Teenkö vain saman joukkueen uudelleen ja siitä tulee automaattisesti superpelijoukkue?
Olisi kiva tietää, miten tämä täälläkin mainostettu "ammattilais"-kimppa pärjäsi 4.jaksolla? Tuliko kimppasarjan voitto vai jäikö kauaskin kärjestä?
Itsellä taas perussijotus, sinne 1000 hujakoille.