Liigapörssi 02-03

  • 55 070
  • 792

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Juu, ISH, ihan hyvä porukka on nyt koossa.

Laitoin vielä tuon Calounin Jaanan vaihtoon ja otin Tenkratin tilalle. Tenkrat pelaa kolme matsia seuraavaan neljään päivään, kun Jaana taistoaa kerran samalla aikavälillä.

Kunhan ei loukkaantumisia tule, niin eiköhän tässä kartalla pysytä...

Machuldan onnistumiset kuitenkin saavat jo riittää.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Koodi:
Machulda Koivisto Santala
   Söderholm  Laamanen
     Vehanen
peruspeli joukkue ja pisteitä 78

Toinen jengini on kans peruspeli tiimi ja sillä on 84
Koodi:
Machulda Koivisto Setzinger
  Laamanen Seikola
   Vehanen
 

Markku

Jäsen
Duba ei pelaa tänään maalilla ja tosi monella se kärkipäästä on joten eivätpahan saa pisteitä. Nyt on sellainen kutina että SaiPan alamäki alkaa joten nyt jos joku olisi pelimies ja ja löytyisi kaikki tai melkein kaikki SaiPan pelaajia kentästään niin koko porukka vaan vaihtoon! :-)

Ja oma sijoitukseni tällä hetkellä 778, tänään kun tulisi ihan jumalattomat pisteet ja Saipa häviää 6-0, Machulda 5+20min ja Hulkkonen 5+20min niin kaikki on taas mahdollista...
 

Aksu

Jäsen
Eilinen oli hyvä kierros. Vähän yli sata sijaa tulin ylöspäin ja tällä hetkellä sadannen sijan paikkeilla. Ihan ok. Kärkeen on vaan aivan hitosti matkaa eli ne haaveet voi eka jakson osalta heittää kankkulan kaivoon.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Onko 49 pistettä hyvin, olen mukana peruspelissä???
Joukkueeni:

Petri Vehanen
Cory Murphy-Joni Pitkänen
Tomi Pöllänen-Jesse Niinimäki-Tomi Pöllänen.

Vehanen tuonut 40 pistettä, Pitkänen 9, muut tasaisen nahkeita.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Kariyafani
Onko 49 pistettä hyvin, olen mukana peruspelissä???
Joukkueeni:

Petri Vehanen
Cory Murphy-Joni Pitkänen
Tomi Pöllänen-Jesse Niinimäki-Tomi Pöllänen.

Vehanen tuonut 40 pistettä, Pitkänen 9, muut tasaisen nahkeita.

Ei kai sinulla kahta Tomi Pöllästä ole?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ei kai sinulla kahta Tomi Pöllästä ole?

Ei, mitähän mä taas ajattelin, "toinen Pöllänen", on Mika Viinanen... Sori...
 

asiantuntija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas tultiin Vehasen ansiosta sata sijaa ylöspäin. Sijotus taisi olla 138. Pisteitä koossa 100. 22 pistettä matkaa kymmenenteen sijaan taitaa olla liian paljon vaikka nyt vaihtaisikin superiin.
 

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti asiantuntija
Taas tultiin Vehasen ansiosta sata sijaa ylöspäin. Sijotus taisi olla 138. Pisteitä koossa 100. 22 pistettä matkaa kymmenenteen sijaan taitaa olla liian paljon vaikka nyt vaihtaisikin superiin.

Toivottavasti pääset sijalle 10. mutta sillä ehdolla, että itse nousen tuolta sijalta vielä ylemmäksi. *hymiö*
 

Markku

Jäsen
Viestin lähetti asiantuntija
Taas tultiin Vehasen ansiosta sata sijaa ylöspäin. Sijotus taisi olla 138. Pisteitä koossa 100. 22 pistettä matkaa kymmenenteen sijaan taitaa olla liian paljon vaikka nyt vaihtaisikin superiin.

Ei 22 pistettä liikaa ole, aika äkkiä ne tilanteet kumminkin voi vaihdella, suuntaan tai toiseen. Kannattaa ehkä vaihtaa superiksi viimeistään silloin, kuin tämän jakson viimeinen peli pelataan (Kärpät - HPK). Silloin vaihdat kaikki pelaajat jomman kumman joukkueen pelaajista, koska tuo on kierroksen ainut peli. Silloin kaikki superpelijoukkueet on melkeinpä vaihtonsa käyttänyt ja peruspelijoukkueilla ei tietenkään ole edes mahdollisuutta vaihtoihin. Siitä sitten hyvällä lykyllä voi repäistä aika mukavat pisteet ja onpahan vielä sunnuntain TV-peli niin on mukava katsoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Hmm... Matkaa kärkeen on jo niin paljon, että tavoitteenani on voittaa Jatkoaika-kimppa. Miika-90 johtaa minua seitsemällä(7) pisteellä. Välissä on ISH.
Joukkueestani tänään kehissä on vain Marek Z, Miikan joukkueesta Peltonen ja ISH:lta ei kukaan. Mielenkiintoista...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oma sijoitus on pudonnut roimasti. Jotain 640+ taisi olla tarkka sijoitus.

Ensimmäinen vaihto oli tehtävä vihdoin. Jos se piristäisi koko joukkuetta, eh.. Eli Ahmaoja sai lähteä ja tilalle tuli Toni Söderholm. Hyökkäykseen mietein jotain Pölläsen tilalle, mutta en juuri keksinyt sopivaa miestä. SaiPan Kerman ja JYP:stä muutama äijä olisivat olleet mahdollisia korvaajia, mutta luotan vielä - vähän aikaa - Pölläseen.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kokemus ei ole valttia

Nimittäin Liigapörssin kimppaa johtaa Jatkoajan juniori, Miika-90, joka tällä hetkellä istuu pelikieltoa eikä pääse itse tästä kertomaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Kokemus ei ole valttia

Viestin lähetti InSideHockey
Nimittäin Liigapörssin kimppaa johtaa Jatkoajan juniori, Miika-90, joka tällä hetkellä istuu pelikieltoa eikä pääse itse tästä kertomaan.

Mistä moderaattoreiden tiedotuksia voi tällä hetkellä löytää..? Itse en tietoa koko pelikiellosta löydä mistään.

edit: Niin, eihän tämä tänne kuulu, mutta kunhan kyselen...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Re: Kokemus ei ole valttia

Viestin lähetti sopuli


Mistä moderaattoreiden tiedotuksia voi tällä hetkellä löytää..? Itse en tietoa koko pelikiellosta löydä mistään.

edit: Niin, eihän tämä tänne kuulu, mutta kunhan kyselen...

Ei mistään.

Miika-90 tiedusteli minulta erästä FPS:aan liittyvää asiaa ja kertoi samalla olevansa pelikiellossa.

Yksityisviestithän toimivat vaikka onkin pelikiellossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Re: Kokemus ei ole valttia

Viestin lähetti InSideHockey
Nimittäin Liigapörssin kimppaa johtaa Jatkoajan juniori, Miika-90, joka tällä hetkellä istuu pelikieltoa eikä pääse itse tästä kertomaan.

Niin,ja kolmantenakin on joku preerian poika tai joku joka on Miikaakin nuorempi:)

Eilen Marekista ei tullut pisteitä, mutta tänään ovat kehissä Pöllänen ja Lankgow, sekä huomenna Alanén.Nousu sadan parhaan joukkoon nyt viikonloppuna olisi kiva, mutta aika epätodennäköinen.
Kimppaamme on muuten liittynyt uusi joukkue,jolla 120 pistettä.
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Liityin mukaan vasta tässä vaiheessa (unohdin aiemmin). Pisteitä on tuohon kimppaan nähden melko paljon ja... no loput näette sieltä. Sijoitus koko pörssissä on mitä on eli 120 paikkeilla.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Re: Kokemus ei ole valttia

Viestin lähetti Preerian poika
Kimppaamme on muuten liittynyt uusi joukkue,jolla 120 pistettä.

Thats me.

Olin missannut koko kimpan, kun aloititte ja huomasin nyt vasta kun selasin tätä ketjua.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Re: Re: Kokemus ei ole valttia

Viestin lähetti Markku


Joo se onkin varmaan hyvä hyökätä ns. puskan takaa :)

Samalla tavallahan niitä pisteitä kerää oli sitten kimpassa tai ei. Liittyä voi milloin vaan. Joten tervetuloa, oi uusi johtaja .)
 

Markku

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Kokemus ei ole valttia

Viestin lähetti InSideHockey


Samalla tavallahan niitä pisteitä kerää oli sitten kimpassa tai ei. Liittyä voi milloin vaan. Joten tervetuloa, oi uusi johtaja .)

totta totta, vitsihän se vaan.
 

Aksu

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Kokemus ei ole valttia

Viestin lähetti InSideHockey


Samalla tavallahan niitä pisteitä kerää oli sitten kimpassa tai ei. Liittyä voi milloin vaan. Joten tervetuloa, oi uusi johtaja .)

Jes. Hyvä vaan kun tulee lisää "kilpailua" ja katkeria kirjoituksia. No, kunhan kimppa pysyy meidän jäsentenvälisenä eikä ulkopuolisia tule tontille pyörimään, ainakaan liikaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Voih!

Tänäänkään ei tullut pisteitä ja sijoitus laskee kuni lehmän häntä.Tämän hetken sijoitus 336 tai jotain. Jatkoaika-kimpan sijoitusta en kehtaa edes kertoa,sieltä te sen kuitenkin näette.
ALKAISPA KOHTA TOINEN JAKSO, ENÄÄ EI OO MAHIKSIA YHTÄÄN MIHINKÄÄN!!!!
edit: niin, voisitko Noose kertoa onko sinulla vielä vaihtoja jäljellä,sillä tilanteesi kärjessä kiinnostaa.Hmm... Tuntuu kuin matkisin jotakuta...
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Voih!

Viestin lähetti Preerian poika

edit: niin, voisitko Noose kertoa onko sinulla vielä vaihtoja jäljellä,sillä tilanteesi kärjessä kiinnostaa.

Enää kaksi oljenkortta käytettävänä.

Täytyy hioa strategiaa, mutta kumminkin varmistaa että kaikki kuusi miestä pelaavat ottelunsa, jotta vaihtoja saattaa mennä loukkaantumisiin ym. Eli eipä näillä vaihdoilla urheilemaan pystytä lähtemään...
 

Aksu

Jäsen
Minulla nyt ei ole jatkoaika-kimpan kärkeen mitään asiaa. Katsellaan toisella jaksolla miten lähtee menemään. Tällä erää hallussa kimpan kolmas sija ja vaihtoja jäljellä 5. Viimeisimmästä vaihdosta on monta viikkoa aikaa.

Tänään sunnuntaina kehissä on neljä jätkää eli mahdollista kartuttaa pistetiliä mukavasti jos hyvin menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös