Liigapörssi 02-03

  • 55 065
  • 792

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kiitos Zidlickyn ja Vihkon pisteiden oma sijoitus nousi lähes 200 pykälää. Nyt ollaan nippa nappa top 100:ssa 70:llä pisteellä.

Ai uskomaton tapaus tuo joukkue, jonka kokonaisarvo on 2,6 miljoonaa. Miten se on edes käytännössä mahdollista?
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sija 2500 ja jotain... Alkukausi meni hyvin ja olin 200 paikkeilla. Rochefortin loukkaantumisen myötä pisteitä ei ole hirveästi tullut lisää.Olin niin tyhmä, etten ottanut superpeliä, ja nyt en pysty vaihtamaan Rochefortia pois.

Voinko muuten vaihtaa ensi jaksolla peruspelistä superpeliksi, ilman että joutuisin vaihtamaan tunnustani?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti hörkkö
Sija 2500 ja jotain... Alkukausi meni hyvin ja olin 200 paikkeilla. Rochefortin loukkaantumisen myötä pisteitä ei ole hirveästi tullut lisää.Olin niin tyhmä, etten ottanut superpeliä, ja nyt en pysty vaihtamaan Rochefortia pois.

Voinko muuten vaihtaa ensi jaksolla peruspelistä superpeliksi, ilman että joutuisin vaihtamaan tunnustani?

Voit liittää sen peruspelijoukkueesi Superpeliin milloin vain. Siis tässä jaksossa. Säännöt saa lukea. Tosin se lukee etusivullakin...
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joukkueessani on tasan yksi HIFKiäinen, Arttu Luttinen. Hän on ainoa pelaaja joka on miinuksella ryhmästäni, hänkin vain -1

Paras pelaajani on Petri Vehanen, hänellä pisteitä on 26 ja toisiksi parhaalla, Ville Peltosella 24. Sijoitus on nyt 86
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Jes! Tänään olen elämäni ensimmäistä kertaa top satasessa! Pisteitä 74 ja sijoitus 88. Jatkoaika-kimpan kakkonen.
Noh, kohta minä sieltä top satasesta putoan, kun huijari-jengit menee ohi :-)
 

Aksu

Jäsen
Olin viikonlopun tiedotusvälineiden ulottumattomissa ja huomasin yllätyksekseni, että sijoitukseni harppasi taas reilusti ylös. Tällä hetkellä sijoitus on 84 ja pisteitä 74. Ihan hyvin mennyt surkean alun jälkeen. Ensimmäiset kierrokset pyörin siellä 20000 sijan paikkeilla.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hienoa havaita että pörssin kärjessä komeilee kolme peruspelillä liikkeellä olevaa joukkuetta. Itsellänikin on tuo superi mennyt täysin metsään, pisteitä on vain 22 ja lähes kaikki vaihdot tehty. Peruspelillä olen saanut 51 pinnaa...
 

theref

Jäsen
<amatööri>

Auttakee laiskaa hölmöä!

Minulla on tällä hetkellä peruspelijoukkue.
Mitä etua minulle olisi siitä, että vaihtaisin sen superpelijoukkueeksi?

Onko kaikki superpelijoukkueet ja peruspelijoukkueet samassa tuloslistassa?

Jos vaihdan, niin saanko vaihtoja ja jos saan, niin kuinka monta?
Jos vaihdan pelaajia, niin alkavatko näiden kyseisten pelaajien pisteet kertyä minulle vasta sitten?

Saatan olla laiska, mutta luotan että kukaan ei siitä huomauta minua.

</amatööri>
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti theref


Minulla on tällä hetkellä peruspelijoukkue.
Mitä etua minulle olisi siitä, että vaihtaisin sen superpelijoukkueeksi?

Onko kaikki superpelijoukkueet ja peruspelijoukkueet samassa tuloslistassa?

Jos vaihdan, niin saanko vaihtoja ja jos saan, niin kuinka monta?
Jos vaihdan pelaajia, niin alkavatko näiden kyseisten pelaajien pisteet kertyä minulle vasta sitten?


Vaihtoja on kymmenen. Pisteitä kertyy vain "aktiivisista" pelaajista elikäs vaihdettaessa pelaajaa hänen aikaisemmilla tekemisillä ei ole merkitystä muuhun kuin kaverin hintaan. Itse olen käyttänyt neljä vaihtoa ja juuri niiden takia sijoitus on kohentunut huomattavasti.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
theref

Liittämällä peruspelijoukkueen superpeliin saat käyttöösi 10 pelaajavaihtoa.

Perus- ja superpelijoukkueet näkyvät samassa tuloslistassa ja kisaavat samoista palkinnoista.

Jos vaihdat, uudet pelaajasi alkavat luonnollisesti kerätä pisteitä sinulle vasta sitten kun ovat joukkueessasi, eli et saa takautuvasti jo tehtyjä pisteitä.

Tuo viimeinen kysymys oli hauskahko.. (ei millään pahalla)
 
Viimeksi muokattu:

theref

Jäsen
Kiitokset Aksulle ja InSideHockeylle hyvistä vastauksista.

InSideHockey: Lähinnä pelkäsin sitä että jos otan jonkun pelaajan jonka oletan parantavan peliään, niin hänen ehkä tähän mennessä hankkimansa miinukset seuraisivat perässä, heh.

Eli en ottanut nokkiini enkä yleensäkään kauhean helposti ota.

Paitsi jos joku purnaa jääkiekon säännöistä tietämättä niitä!

Se oli vitsi, osittain...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Onko se tosiaan näin vaikeaa?

Ei olisi taas ihmeitä tarvinnut niin olisi kammo pisteet kasassa:

Yksi variaatio:

Langkow 30
Kantor 32
Koistinen 19
Kerman 11
Uusikartano 26
Grünn 25

Rahat olisivat riittäneet ja pisteitä olisi vaatimattomat 143...

Itselläni on siis 6 kenttää ja niistä kyllä löytyy noista muut paitsi Kantor, olen vaan ovelasti ripotellut ne eri kenttiin!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
No voi helkkari, nyt taisin pudota,sillä joukkueestani Koistinen,Pöllänen ja Wesslin saivat aika paljon miinuksia +/- tilastossa. Langowista sentään 2 pinna.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ei ******ti

Ja minä kun luulin tietäväni jotain jääkiekosta. No enpä ollut tätä liigapörssiä moneen vuoteen seurannutkaan, joten pistetään sen piikkiin. Ihan peruspeliä olen pelannut, ja voi veljet millä menestyksellä. Joukkueeni on ollut täydellinen suksee:

Maalivahti:
Hovi Sasu 0

Puolustajat:
Ahmaoja Timo -7
Niskala Janne -4

Hyökkääjät:
Banham Frank -3
Valtonen Tomek 3
Saarenheimo Pekka 2

Pisteitä yhteensä : -9

Sijoitus ~33600/34600

Eli jos jotain positiivista pitää löytää, niin täytyy muistaa, että on noin 1000 huonompaakin joukkuetta kuin minulla ja että suunta on vain ylöspäin. Niin ja kuinka korkealla olisinkaan, jos kaikki dopingia käyttäneet olisivat jääneet kiinni.

Poistun hissun kissun takavasempaan...

Edittiä: kehtaako joku Jatkoaikalainen tunnustaa kasanneensa huonomman joukkueen kuin minä?

Lainatakseni naapurijoukkueen rahakirstunvalvojaa:
"Näillä mennään!"
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse sijalla 74 pisteillä 76. Muuten menis tosihyvin, mutta Söderholm 20 minuuttia. Joukkue

Vehanen
Söderholm-Zidlinky
Jokinen-Lievers-Saarenheimo

Vähän on liikaa samoista porukoista miehiä, mutta kun Jokinen, Söderholm-Saarenheimo ei löydy korvaajia ja muden esitykset on luottamusta herättävät suhteessa hintaan. Peruspeli joukkue.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Tänään top sataseen?

Voipi olla,sillä:
Machulda: kolme maalia, Iltasanomien 3 tähteä mutta sitten myös yksi miinus jäähystä.
Lankgow: 39 torjuntaa, Iltasanomien 3 tähteä sekä yksi(1) päästetty maali.
Zidlicky:Ehkä miinuksia +/- tilastossa.
Alanen:Yksi miinus jäähystä.

Eli arvioisin illan pistesaldokseni noin 10-13 pinnaa.


Edit: Niin, ja vielä Korhoselle jäähy...perhana!
 
Viimeksi muokattu:

Markku

Jäsen
Joukkueeni ainoa valopilkku oli oikeastaan Antti Virtanen, 1+1 ja IS 2-tähteä. Vaihdon Virtasen hyvään aikaan, ennen vaihtoa 0+0 ja nyt jo 2+2 ellen ihan väärin muista, eli 2 peliä on joukkueessani ollut. Söderholmin vaihdoin takaisin tälle kierrokselle (oli poissa ne miinus kierrokset :-), tais tulla yksi-kaksi miinusta ja sama homma Zidlickylle.

No huomenna Caloun ja Vehanen näyttää...

edit...zeta ainakin pääsi nollalla, södelle harmittavasti -2, toinen jäähystä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Oho, niitä pisteitähän tuli enemmän kuin odotin,17.
Eli siis nyt pisteitä 89, sijoitus 55 ja JATKOAIKA-KIMPAN YKKÖNEN!
Huomenna ei pisteitä tule.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Alaspäin mennään koko ajan, sija nyt 101 ja pisteitä 83.

Vielä 1-2 viikkoa sitten olin koko ajan 10 kärjessä mutta nyt ei kulje.

Kentän ääripäät: Langkowlla 41 pistettä, Laamasella -6.

Kenttä on:

Scott Langkow

Jari Korhonen
J-P Laamanen

Janne Ojanen
Jan Caloun
Johannes Alanen
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Alaspäin tuli muutaman kymmenen sijaa ja nyt makoilen 140 paikkeilla. Tärkeimpänä syynä on se, ettei kaksi kentällisen pelaajaa eilen pelannut. Pakeista tuli hyvät pisteet eilenkin, joten se pelasti jotain. Pisteitä tällä erää 80.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Hepitus
Tuli pisteitä ihan kivasti. Nyt sijalla 11.

-H-

102 pistettä on kova saavutus ja varmaan melkoisen mukava seurata kun kaikki jätkät ovat SaiPasta!

Eipä olisi SaiPasta uskonut ensinäkemältä..
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti InSideHockey


102 pistettä on kova saavutus ja varmaan melkoisen mukava seurata kun kaikki jätkät ovat SaiPasta!

Eipä olisi SaiPasta uskonut ensinäkemältä..

Katselin kymmenen parhaan joukkueen kokoonpanot ja Saipa on todella hyvin edustettuna. Toki Saipalaiset olivat lähtötilanteessa melko edullisia ja täten houkuttelevia vaihtoehtoja. Tämä asia menee toki joukkueen menestyksen mukana, joten eiköhän jossain vaiheessa tilanne hivenen korjaudu, mutta kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös