Siis IFK:n oman IG storyn kautta vai? Mennyt ainakin minulta täysin ohi.Onhan toi vähentynyt, mutta ainakin HPK- ja Jukurit-matseihin jaettiin loputtomasti ilmaislippuja IG-storyn kautta.
Siis IFK:n oman IG storyn kautta vai? Mennyt ainakin minulta täysin ohi.Onhan toi vähentynyt, mutta ainakin HPK- ja Jukurit-matseihin jaettiin loputtomasti ilmaislippuja IG-storyn kautta.
Joo. Siellä tulee aina linkki silloin tällöin ottelupäivinä, millä pääsee pelaamaan peliä, josta jokainen pelannut saa 2 ilmaista tikettiä. Toki noista saatua koodia voi käyttää vaikka 100 kertaa, eli puhutaan loputtomista ilmaislipuista.Siis IFK:n oman IG storyn kautta vai? Mennyt ainakin minulta täysin ohi.
Toisaalta 100% täyttöaste ei varmaankaan ole asia mitä varsinaisesti tavoitellaan, paitsi jos on dynaaminen hinnoittelu. Yksinkertaisella talousmatematiikalla ajateltuna jos tapahtumat myydään aina loppuun, on tuotteen hinnoittelu pielessä.Katsojamäärä on niin kauan hyvä mittari kunnes pienemmässä hallissa pelaava seura myy hallinsa täyteen. Sitten kun pienempi myy täyttä ja voi kertoa 100% täyttöasteesta, niin silloin ollaan vahvalla argumentilla liikenteessä kiinnostuksesta keskustellessa.
Jos tapahtumat myydään aina loppuun, niin silloin syntyy niukkuustilanne ja lipuista aletaan intoilemaan. Kun on vaikea saada lippua, niin siitä somepäivitykset laulaa kun niitä onnistuukin saamaan. Tällöin päästään tilanteeseen missä syntyy positiivinen hype ja fanit hoitaa markkinointia. Halutun tuotteen tulee ostamaan myös moni "tuulari", koska onhan tuonne nyt lippu saatava. Hintaa voi lohko kerrallaan hiljalleen nostella kunnes kipurajat löytyvät. Kyllä mä tavoittelisin ensin talouden kustannuksellakin mökkiä täyteen ja nauttisin sitten hedelmiä kun tavoite on saavutettu. Täysi halli on melkoisen kovaa markkinointia. Kuluttaja ei koskaan halua jäädä ilman siitä mitä muut saavat.Toisaalta 100% täyttöaste ei varmaankaan ole asia mitä varsinaisesti tavoitellaan, paitsi jos on dynaaminen hinnoittelu. Yksinkertaisella talousmatematiikalla ajateltuna jos tapahtumat myydään aina loppuun, on tuotteen hinnoittelu pielessä.
Plus ne kioskimyynnit! Ne näyttelee todella isoa osaa seurojen kassoissa, varsinkin niille keillä myynnit on omissa näpeissä eikä vuokrattuina.Jos tapahtumat myydään aina loppuun, niin silloin syntyy niukkuustilanne ja lipuista aletaan intoilemaan. Kun on vaikea saada lippua, niin siitä somepäivitykset laulaa kun niitä onnistuukin saamaan. Tällöin päästään tilanteeseen missä syntyy positiivinen hype ja fanit hoitaa markkinointia. Halutun tuotteen tulee ostamaan myös moni "tuulari", koska onhan tuonne nyt lippu saatava. Hintaa voi lohko kerrallaan hiljalleen nostella kunnes kipurajat löytyvät. Kyllä mä tavoittelisin ensin talouden kustannuksellakin mökkiä täyteen ja nauttisin sitten hedelmiä kun tavoite on saavutettu. Täysi halli on melkoisen kovaa markkinointia. Kuluttaja ei koskaan halua jäädä ilman siitä mitä muut saavat.
"Loputtomasti"? Aika raflaavaa tekstiä. Linkki on esillä minuuteista korkeintaan tuntiin, joka kertoo että lippuja jaetaan X määrä, jonka jälkeen linkki poistetaan käytöstä. Puhutaan varmaan kymmenistä lipuista sataan joita jaetaan ilmaiseksi. Sama kun esimerkiksi joku Prisma jakaisi 100 ilmaislippua Ässien peleihin, voit hakea useamman, mutta ei niitä "loputtomasti" ilmaiseksi jaeta.Joo. Siellä tulee aina linkki silloin tällöin ottelupäivinä, millä pääsee pelaamaan peliä, josta jokainen pelannut saa 2 ilmaista tikettiä. Toki noista saatua koodia voi käyttää vaikka 100 kertaa, eli puhutaan loputtomista ilmaislipuista.
Noh, linkki tulee yleensä puolen päivän aikaan storyyn ja toimii pelin alkuun asti, itsellä ei ole ollut tarvetta loputtomille lipuille, mutta kyllä sieltä aina välillä on tullut viitisen lippua napattua. Jotkuthan trokaritkin hyödynsi tätä viime kaudella, voitti lippuja tuolta ja myi halvalla eteenpäin."Loputtomasti"? Aika raflaavaa tekstiä. Linkki on esillä minuuteista korkeintaan tuntiin, joka kertoo että lippuja jaetaan X määrä, jonka jälkeen linkki poistetaan käytöstä. Puhutaan varmaan kymmenistä lipuista sataan joita jaetaan ilmaiseksi. Sama kun esimerkiksi joku Prisma jakaisi 100 ilmaislippua Ässien peleihin, voit hakea useamman, mutta ei niitä "loputtomasti" ilmaiseksi jaeta.
Ei pidä paikkaansa. Linkki ei ikinä ole ollut noin pitkää aikaa tarjolla mitä väität. Vain rajoitetun ajan joka tarkoittaa rajoitettua määrää lippuja. Mitä järkeä olisi lopettaa lippujen myyminen ottelupäivän aamupäivänä ja tarjota kaikille vain ilmaisia lippuja aina ottelun alkamiseen asti? Varsinkin, kun pääsyliput on ylivoimaisesti suurin yksittäinen tulonlähde HIFK:lle, niin tästä luovuttaisiin aina välillä kokonaan pelipäivinä jolloin on paras aika myydä vielä lippuja illan peliin? Näin ei siis todellakaan ole ikinä edes tapahtunut. Enkä oikein ymmärrä miksi jaksat tällaista edes väittää.Noh, linkki tulee yleensä puolen päivän aikaan storyyn ja toimii pelin alkuun asti, itsellä ei ole ollut tarvetta loputtomille lipuille, mutta kyllä sieltä aina välillä on tullut viitisen lippua napattua. Jotkuthan trokaritkin hyödynsi tätä viime kaudella, voitti lippuja tuolta ja myi halvalla eteenpäin.
KalPan Saksman totesi Savon Sanomien sivuilla tänään että yleisötavoite oli 3300.Tässä vielä taulukkomuotoisena, jossa mukana budjetoidut yleisötavoitteet niiltä osin mitä nopeasti löysin
Lauantain yleisömäärät:
Hämeenlinna 3120
Kuopio 5219
Oulu 4389
Rauma 4500
Pelicans 3283
Vaasa 4249