Toisin sanoen vieläkään SM-liigan pelaajilla ei ole tietokannoissa omaa playerID:ta.Oikean niminen mies siellä maalilla on, mutta kuva vain on väärä.
Toisin sanoen vieläkään SM-liigan pelaajilla ei ole tietokannoissa omaa playerID:ta.Oikean niminen mies siellä maalilla on, mutta kuva vain on väärä.
On sekä kausikohtainen että globaali uniikki id. Sitä ei vaan osata käyttää verkkosivuilla.Toisin sanoen vieläkään SM-liigan pelaajilla ei ole tietokannoissa omaa playerID:ta.
[B]Voittomaalikilpailu[/B]
Niklas Hagman - ei maalia Maalissa Fredrik Norrena
Maalissa Rasmus Rinne Dan Sexton - ei maalia
Sami Lähteenmäki - ei maalia Maalissa Fredrik Norrena
Maalissa Rasmus Rinne Niclas Lucenius - ei maalia
Austin Smith - ei maalia Maalissa Fredrik Norrena
Maalissa Rasmus Rinne Brian Willsie - ei maalia
Maalissa Rasmus Rinne Tadas Kumeliauskas - maali 4-5 VOM
Niklas Hagman - ei maalia Maalissa Fredrik Norrena
Näyttää TPS-Kalpa pelistä Mikko Rantaselle 2+10 lopussa, vaikka kyllä se omaan silmään ainaki ihan Luceniukselta näytti.
Ilveksen Keränen on tällä hetkellä pistepörssissä sijalla 380. Tehot ovat melko kovat 0+0.
Ilveksen Keränen on tällä hetkellä pistepörssissä sijalla 380. Tehot ovat melko kovat 0+0.
Voihan sieltä löytyä vaikka mitä, mutta faktojen suhteen en menisi laittamaan päätäni pantiksi. "Ei tiiä, toemiiko se, mutta voehan sitä kokkeilla..."Löytyykö tuolta Liigasivuilta mistään yksittäisen ottelun/yksittäisen pelaajan plusmiinus-tilastoja? On se nyt kumma jos ei löydy.
Älä enää ihmettele vaan kattele jatkossa kuntopuntarit Bluesfanien kotisivuilta. Sieltä on jo vuosia löytynyt toimiva ja käyttäjäystävällinen kuntopuntari.Edelleen ihmettelen vaikeuksia kuntopuntarin kanssa. Ainakaan pikaisella vilkaisulla ei näyttänyt pitävän paikkaansa
mitenhän olen tämän sivuston missannut tähän asti? Ko. saitti näyttää tarjoavan montakin sellaista tietoa mitä olen monesti turhaan haeskellut muualta.Tilastot.me:stä löytyy yksittäisten otteluiden tilastot. Sielläkin toki saattaa joitakin virheitä olla liigan omista tilastoista johtuen, mutta pääosin pitäisi olla kunnossa.
Mä en kyllä luottais yhtään tohon sivustoon. Tästä samasta asiasta käyty juuri tulikivenkatkuista :) keskustelua Bluesin osiossa. Lainaan vähän omaa tekstiäni:Tilastot.me:stä löytyy yksittäisten otteluiden tilastot. Sielläkin toki saattaa joitakin virheitä olla liigan omista tilastoista johtuen, mutta pääosin pitäisi olla kunnossa.
Älä enää ihmettele vaan kattele jatkossa kuntopuntarit Bluesfanien kotisivuilta. Sieltä on jo vuosia löytynyt toimiva ja käyttäjäystävällinen kuntopuntari.
Mä en kyllä luottais yhtään tohon sivustoon. Tästä samasta asiasta käyty juuri tulikivenkatkuista :) keskustelua Bluesin osiossa. Lainaan vähän omaa tekstiäni:
Tuolta jonkun yksittäisen henkilön tekemien "tilasto"-sivuilta löytyy bluesin rosterista "Roope Elimäki", Liigan tilastosivulta EI.
...
Katso ja ihmettele kun tuolta ylistämältäsi sivustolta löytyy kaksi eri "0"-nimistä pelaajaa blegin rosterista. Löytyykö Liigan tilastoista? No EI. Katso ja ihmettele esimerkki nro. 2, onko mielestäsi ylistämäsi sivuston statsit oikeassa "Jani Honkanen"-nimimerkillä pelanneen pelaajan kohdalla? Väittää Honkkiksen pelanneen vain 2 matsia. Liigan mukaan hemmo oli 6 matsissa.
Lisätään vielä yksi esimerkki: uusi jannu DiBenedetto löytyy Liigan sivuilta mutta ei tuolta Tilastot.me:stä vaikka sivun alussa on teksti: "Viimeisimmät tietokantaan päivitetyt ottelut: 14.01.2014".
Ihan jees jos joku yrittää mutta tällä hetkellä tuo ei nyt vaan ole yhtään luotettava (eipä se Liigan hommakaan ihan luotettavalla tasolla ole mutta pesee kyllä tuon sivuston).
Itse olen huomannut Tilastot.me-sivuston käteväksi, vaikka ei sekään erehtymätön ole, kun sitä pidetään yllä ihmisvoimin ja liigan tilastodataan perustuen.Mä en kyllä luottais yhtään tohon sivustoon. Tästä samasta asiasta käyty juuri tulikivenkatkuista :) keskustelua Bluesin osiossa.
Ihan jees jos joku yrittää mutta tällä hetkellä tuo ei nyt vaan ole yhtään luotettava (eipä se Liigan hommakaan ihan luotettavalla tasolla ole mutta pesee kyllä tuon sivuston).
Ei kait tää OT:ksi mene kun kerran keskustellaan Liigan Vs. 3:n osapuolen sivuistoista. Valitettavasti Honkasen pelimäärä on edelleen eriparia Liigan kanssa. Huolestuttaa tämä sivusto jos siellä pitää käsipelillä jokainen yksittäinen virhe korjata. Tahtoo sanoa, että tuolta noita virheitä sitten löytyy aika paljon (en usko, että porukka paljon niistä ilmoittelee).. varsinkin kun kerran tässäkin "korjauksessa" ainakin yhdet statsit jäi erilaiseksi kuin "the viralliset".Vähän menee OT:n puolelle,mutta vastataan nyt vielä, että nyt nuo mainitsemasi virheet sivustolla on korjattu.
Mutta mitä sillä käytettävyydellä ja ominaisuuksilla tekee jos data on väärin? Hei oikeasti nyt! Sitä paitsi kyllä tuossa käytettävyydessäkin on parantamisen varaa; heti löytyy multa aika yksinkertainen bugi tarjota tuolta sivustolta (tää nyt on vähän epäreilua tavallaan kun olen näissä asioissa ihan ammatin puolesta jo vähän "harjaantuneempi").Joka tapauksessa tuo vaihtoehtoinen tilastosivusto on käytettävyydeltään ja ominaisuuksiltaan tällä hetkellä huomattavasti monipuolisempi kuin esimerksi liigan omat sivut.
Tämä! Kiinnostaisi kyllä itseäkin.. ihan samaa olen miettinyt.Osaisiko joku osaavampi vääntää rautalangasta tuon tilastosysteemin toimivuuden? Samoja tilastoja tietysti käyttävät, mutta mistä johtuu nuo pienet erot Liigan sivujen ja tuon palvelun välillä? Onko se alkuperäinen tietokanta edelleen jotenkin rikki, ja Liigan sivuille on myös erikseen korjattu nuo virheet? Murmeli muistaakseni aiemmin viittasi johonkin xml-sivuun, onko siihen mahdollisuus keillä päästä tutustumaan ja mitä kaikkea tilastoa yleensä on mahdollisesti tallennettu mitä ei vielä ehkä näe mistään?
SMAM! Ihania ovat, herättää keskustelua. ;)Kiinnostaisi jonkun verran, koska tilastothan on aina ihania eikä niitä voi liikaa olla.