Itse olen käyttänyt jo vuosia Blues Fan Clubin loistavaa puntaria. Löytyy sieltä tilastojen alta.Onko liigan sivuilla mitään kuntopuntari-taulukkoa, mistä näkisi esimerkiksi viiden tai kymmenen viimeisen pelatun ottelun kuntokäyrät?
Itse olen käyttänyt jo vuosia Blues Fan Clubin loistavaa puntaria. Löytyy sieltä tilastojen alta.Onko liigan sivuilla mitään kuntopuntari-taulukkoa, mistä näkisi esimerkiksi viiden tai kymmenen viimeisen pelatun ottelun kuntokäyrät?
Itse olen käyttänyt jo vuosia Blues Fan Clubin loistavaa puntaria. Löytyy sieltä tilastojen alta.
Keijo Kuusela kaikkien aikojen suomalainen jääkiekonpelaaja...? Aika jännä tulos tuohon uusimpaan kyselyyn. Jari Kurri saanut vain 32% äänistä, kun Keijolla on yli 3 kertaa pitempi palkki. Keijon prosentit tosin puuttuu...
Olipa harmi, kun Keijo poistettiin kyselystä... :(
Samainen sivusto näyttää muuten myös ennustavan Tepsukan menevän jatkoon Hiiäfkoota vastaan, jos noista viivoista pystyy mitään päättelemään. Varsinaisten play offienkin kiinteä kaavio on vähintäänkin kyseenalainen.Onkohan nykyinen playoff-sivusto ihan loppuun asti suunniteltu? Itselleni ainakin osuu pahasti silmään tuo taustaväri. Kenen idea oikeasti on ollut laittaa taustaväriksi tummansininen, tuo olisi niin paljon parempi jollakin pehmeällä, tavallisella vaalealla sävyllä.
On siellä pieni kirjoitusvirhekin, mutta sen pystyy vielä antamaan anteeksi.
Ehkäpä niistä on sittenkin päätetty luopua? :-)Pudotuspelien sivut näyttävät varsin kelvollisilta verrattuna playouttien vastaavaan. Informaatiosisältö NOLLA. Edes jo varmistuneita pareja ei ole saatu näytille. Huomenna sitten voidaan ihmetellä miksi playoutit ei vedä väkeä hallille.
SM-liigan sivujen tekoon on valittu firma jonkun hyväveliverkoston kautta ja projektin vastaavaksi on sitten sattunut joku "oon vaan töissä täällä" -tyyppi. Ei tuota voi muuten selittää, miten päin helvettiä hommat on hoidettu.Eikö Suomesta löydy jääkiekkoa seuraavia koodaajia? Kaikesta voi päätellä ettei sivujen tekijä niitä itse joudu käyttämään... ja kukaan ei sivuja testaa. Kai se taas on asiakkaiden tehtävä kertoa että sivut on ihan paskat.
Juu, tuo on kyllä suunnilleen yhtä informatiivinen kuin koko sivu muutenkin. Olisi kai sen tekstin voinut laittaa ihan täsmälleenkin saman väriseksi kuin taustan.http://www.sm-liiga.fi/pudotuspelit/playoff.html kirjoitti:array(4) { ["58-62"]=> array(3) { ["2009-03-07"]=> string(3) "1-3" ["2009-03-08"]=> string(3) "4-1" ["2009-03-10"]=> NULL } ["61-75"]=> array(3) { ["2009-03-07"]=> string(3) "2-3" ["2009-03-08"]=> string(3) "0-1" ["2009-03-10"]=> NULL } ["68-76"]=> array(7) { ["2009-03-13"]=> NULL ["2009-03-14"]=> NULL ["2009-03-17"]=> NULL ["2009-03-19"]=> NULL ["2009-03-21"]=> NULL ["2009-03-23"]=> NULL ["2009-03-24"]=> NULL } ["59-70"]=> array(7) { ["2009-03-13"]=> NULL ["2009-03-14"]=> NULL ["2009-03-17"]=> NULL ["2009-03-19"]=> NULL ["2009-03-21"]=> NULL ["2009-03-23"]=> NULL ["2009-03-24"]=> NULL } }
Onkos tuo nyt ihan tarkoituksenmukaista, että noille mediasivuille pääsee kirjautumatta?
Näköjään ei ollut tarkoituksellista, sillä itse en äsken kyennyt samaan yrityksistä huolimatta. Eihän SM-liiga.fi-sivustolle pysty muuta kuin nauramaan, aivan uskomatonta pelleilyä koko ajan.
SM-liiga.fi tarjoaa tiistai-illaksi ottelua HIFK-TPS.
Miten pitkän sarjan nämä kaksi aikoo vetää?