Liigan verkkosivut – liiga.fi

• 1 049 330
  • 4 604

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JMJ
@Fresh @Kiuru

Kyselin itse sähköpostilla tuosta laskurista hetki sitten ja vastaukseksi sain tämän;
Tämä ominaisuus olisi tosiaan ihan hyvä ja on tiedossa, että vanhalla sivulla tuo oli saatavilla. Valitettavasti meillä ei ole kuitenkaan tällä hetkellä resursseja sen toteuttamiseen, koska muut suuruusluokaltaan suuremmat projektit painavat päälle. Ominaisuus on kuitenkin ollut tiketöitynä kehitystaululle jo jonkin aikaa ja tullee toteutukseen jossain kohti, kun saamme näitä suurempia projekteja maaliin.
Ehkä joskus tulossa siis, jos joku jaksaa sen koodata :D Ja Mestiksen sivuilta löytyy laskuri niin miten on mahdollista ettei semmoista ole Liigan sivuilla…

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
@Fresh @Kiuru

Kyselin itse sähköpostilla tuosta laskurista hetki sitten ja vastaukseksi sain tämän;

Ehkä joskus tulossa siis, jos joku jaksaa sen koodata :D
Eli tosissaan liigalla ei ole arkistoa, johon laitetaan koodit jotka ei aktiivisessa käytössä, mutta joskus käytetty.

Erikoista, muttei yllättävää sen verran puuhastelua liigan toiminta yleisesti on, niin miksi ei sitten sivujen devauspuolellakin.

Yleisesti kaikilla devausfirmoilla/devausryhmillä on tuo kirjasto/arkisto, jossa pidetään koodin pätkiä joita ei akuutisti käytetä, mutta josta se koodi tarvittessa saadaan käyttöön.

Harvemmin mitään koodia suoraan poistetaan iäksi, ainakaan jos kyse featureista.

USKOMATONTA PUUHASTELUA

Ps: Mikäli liigan johdossa luette tätä, voin tulla konsultoimaan ja johtamaan teidän tuotekehitys/devaustiimiä, kun ilmiselvästi sellaiseen on tarvetta ja perusasiat teillä hukassa. Jollain teillä varmaan on tunnukset jatkoaikaan, niin yksityisviestiä vaan, niin tehdään konsultointisopimus, olen vastaavia aiemminkin hoitanut/hoidan normaalisti työelämässä. Niin laitetaan tuotekehitystiimin vauhtia ja organisoidaan se kuntoon.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Noin 20 tuntia myöhemmin, paska ei toimi vieläkään. Nyt sinne lämpimään officeen herätys perkele.

Edit: Nyt ei sarjataulukkokaan toimi etusivulla.
On kyllä aikamoinen puuhastelukerho, onneksi flashscores toimii vakaasti ja sieltä nämäkin infot voi tarkistaa.

Hävettääköhän liigan asiasta vastaavia edes? Tuskin ja alan oikeasti uskoa, ettei heillä kukaan edes hoida verkkosivuja tai sitten kehittäjillä ei oikeasti ole tuoteomistajaa saati tuotepäällikköä. Ei tätä muuten voi tapahtua ja uskoa.

Tufa

Jäsen
Mulla tällaista tällä hetkellä:

la 14.9.2024

SaiPa 2-3 (VL) KooKoo
Sport 4-1 Jukurit
TPS 2-3 (VL) K-Espoo
Ässät 2-0 HPK

Onnea vain nyt näin jälkikäteen voittajille. :)

Hienosti taas päivittyy sivut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy