Mulla ei ees selaimessa pyöri mitkään videot saatana.Nyt ei nää maalikoosteitakaan enää puhelimella käytännössä ollenkaan, kun noi videot on saatu tollaselle vitun hienolle mallille!
Mulla ei ees selaimessa pyöri mitkään videot saatana.Nyt ei nää maalikoosteitakaan enää puhelimella käytännössä ollenkaan, kun noi videot on saatu tollaselle vitun hienolle mallille!
Eikä pressit, ainakaan mulla. Luulin jo että puhelimessa vikaa.Nyt ei nää maalikoosteitakaan enää puhelimella käytännössä ollenkaan, kun noi videot on saatu tollaselle vitun hienolle mallille!
Joo, just tuolta Katsomon kautta sain maalikoosteet saman tien näkyviin. On se vaan vitun vaikeata saada ne myös Liigan sivuilla näkymään. Ehkä jos toisen miljoonan käyttäis sivuihin niin sit?Mulla kyllä pyörii videot, mutta käytettävyydeltään tuo videot-sivu on kyllä ihan perseestä.
@Lahelainen @UJ42 @Triplaexpresso Täältä löytyy myös videot, jos vaikka sitä kautta toimisi paremmin? Katso Liiga-pelit livenä | MTV Katsomo
Juu tuolta toimii, ja onneksi nämä näkee myös Ässien somesta toki aina. Olis kiva kun Liigakin sais toimimaan sivuillaan.Mulla kyllä pyörii videot, mutta käytettävyydeltään tuo videot-sivu on kyllä ihan perseestä.
@Lahelainen @UJ42 @Triplaexpresso Täältä löytyy myös videot, jos vaikka sitä kautta toimisi paremmin? Katso Liiga-pelit livenä | MTV Katsomo
Onko muilla hävinnyt tuoreimmat pelit tuolta liigan sivuilta? Mulla näkyy viimeisimpinä 19.10. pelatut pelit
Hävinneet siis vain tuosta etusivun luettelosta. Itse ottelukalenterissa on kyllä kaikki pelit tallessa edelleen.Onko muilla hävinnyt tuoreimmat pelit tuolta liigan sivuilta? Mulla näkyy viimeisimpinä 19.10. pelatut pelit
Ammattimaisesti tuotetut sivut eivät varmaan ymmärrä yli viikon taukoa peleistä tuossa etusivun rullassa. Tosiaan muualta löytyvät kyllä kuten yllä mainittiinkin.Onko muilla hävinnyt tuoreimmat pelit tuolta liigan sivuilta? Mulla näkyy viimeisimpinä 19.10. pelatut pelit
Jokunen aika sitten näkyi myös tulevat mutta siinä oli joku järjestykseen liittyvä bugi niin ne otettiin pois päältä. Lienee korjauksessa kyseinen ominaisuus.,Siinähän voi klikkailla otteluviikkoja eteen ja taakse. Jos sen tekee, niin voisi kuvitella pääsevänsä sitä kautta kuluvalle viikolle, mutta niin ei suinkaan ole, vaan ainakin minulla se kiertää vain otteluviikkoja 1-6, eli uusimmat pelit jotka näkee, ovat 19.10 pelatut. Laadukasta. Kertakaikkiaan laadukasta.
Nämä ovat aina erikoisia, jotka toimivat kunnes eivät jostain syystä enää toimikaan. Sitten on tietysti niitä tavallaan selkeämpiä tapauksia, joita ei vain saada toimimaan alkujaankaan. Esim. pelaajatilastoissa on näköjään edelleenkin sarakkeet yv- ja av-pisteiden prosenttiosuuksille pelaajan kokonaispisteistä, mutta lukemia niihin ei vain ole koko kaudella kyetty laskemaan.Jokunen aika sitten näkyi myös tulevat mutta siinä oli joku järjestykseen liittyvä bugi niin ne otettiin pois päältä. Lienee korjauksessa kyseinen ominaisuus.,
Aika pitkä korjaus, kun tämä ongelma oli jo viikko sitten.Jokunen aika sitten näkyi myös tulevat mutta siinä oli joku järjestykseen liittyvä bugi niin ne otettiin pois päältä. Lienee korjauksessa kyseinen ominaisuus.,
Eikö koosteet näkyny Tampereella?Geoblokkaus näyttäisi poistuneen ottelukoosteista ja lehdistötilaisuuksista. Enpä tuosta blokkauksesta montaakaan kertaa ehtinyt Liigalle kirjoittelemaan.....
Taidat olla Liigalla hommissa kun luulet ettei Suomen rajojen ulkopuolella asu ihmisiä, jotka kiakkoa seuraavat..Eikö koosteet näkyny Tampereella?
Friends & Brgrsin tulisen majoneesin asteikolla taisi napsahtaa.Taidat olla Liigalla hommissa kun luulet ettei Suomen rajojen ulkopuolella asu ihmisiä, jotka kiakkoa seuraavat..