Shejbal kirjoitti:
Kyllähän nyt liigan virallisilla nettisivuilla olevien tilastojen pitäisi olla luotettavia ja paikkaansa pitäviä. Rupeaako kohta tilastoista puutumaan myös syöttöpisteitä ja maalejakin?
Puuttuu jo! Itse olen tässä jo muutamaan kertaan ollut yhteydessä erään pöytäkirjaan merkityn, mutta tilastoista (pistepörssit) puuttuvan syöttöpisteen takia. Tai alunperinhän tuo puuttui siis myös liigan sivuilla näkyvästä sähköisestä pöytäkirjasta, mutta otettuani eka kerran kontaktia Loikkaseen (liigan tilastovastaava) se sinne lisättiin. Tiesin koko ajan, että tuo syöttöpiste oli viralliseen ottelupöytäkirjaan kuitenkin merkitty.
Eivät sitten kuitenkaan ole lisänneet sitä vieläkään pistepörssiin ja ottelu pelattiin jo yli viikko sitten! Käsittämätöntä perseilyä. Ja vielä kun tiedän, että muutama muukin on saman asian tiimoilta ollut liigaan yhteydessä...
Jonkun mielestä ehkä pikku juttu, mutta meikäläistä tilastonikkarina vituttaa, ettei noin yksinkertaisia asioita saada totuudenmukaisiksi!
edit: Googlettamalla löysin tuollaisen venäläisen sivuston jolla SM-liigan tilastot on oikein:
http://www.metallurg.ru/base/
Tragikoomista, että jopa itänaapurimme on paremmin ajan tasalla SM-liigasta kuin Liiga itse! Vai onko niillä vieläkin niin hyvät urkintaverkostot täälläpäin :-)