Olin yhteydessä liigaan koskien tilastojen puutteellisuutta, tarjonnan vähyyttä ja vanhojen mediasivujen poistumista (niitä tuli työn puitteissa käytettyä paljon). Vastauksena pahoiteltiin surkeaa tilannetta ja sanottiin, että jotain oleellisia parannuksia on lähipäivinä jo tulossa. Sen tarkemmin ei eritelty mitä.
Olin yhteydessä liigaan koskien tilastojen puutteellisuutta, tarjonnan vähyyttä ja vanhojen mediasivujen poistumista (niitä tuli työn puitteissa käytettyä paljon). Vastauksena pahoiteltiin surkeaa tilannetta ja sanottiin, että jotain oleellisia parannuksia on lähipäivinä jo tulossa. Sen tarkemmin ei eritelty mitä.
Hienoa, sittenhän meitä on useampi. Itse kanssa laitoin palautetta, että olisipa mukava nähdä joukkueiden erikoistilannetilastoja jne jne, ja sainkin ne tilastot sitten sähköpostiin. Mieluummin ne tosin tarkistaisi sivuilta suoraan eikä erikseen pyytäisi joka kerta.
Viestistä on jo 20 minuuttia aikaa, mutta itsellä on nämä kokoonpanot näkyneet jo tovin aikaa.Missä viipyvät illan pelien kokoonpanot? Käsittääkseni ne pitäisi tähän aikaan olla jo nähtävillä. Vai onkohan liigan sivuilla vaihteeksi ongelmia...
Koskahan liigan tulospalvelu tohtii huomioida Hancockin pelaavan Jokereissa? Pistepörsseistä miestä ei näe ja luultavasti kyseisestä johtuen jatkiksessakaan ei Jokereiden avausmaalia tehnyt kukaan.
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?ottelu=21124&versio=tilastot
STT:kin luuli miehen pelaavan tänään ensimmäistä otteluaan.
http://iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1607105
Niinpä näyttäisi olevan. Varsinaisia matemaatikkoja näyttää liigalla olevan töissä.SM-liigan sivujen hieno ominaisuus, joka hienosti laskee kahdessa eri seurassa pelanneen pelaajan molemmissa seuroissa pelaamat keskiarvotminuutit yhteen.
Kyllähän tällaisia oivalluksia ennemmin katselee, kuin jotain turhia tilastoja esim. joukkueiden erikoistilannetehokkuudesta tai hyökkääjien aloitusvoittoprosenteista.
Liigan sarjataulukko näyttää aika yllättävältä, kun kävin SM-Liigan sivuilla vierailemassa äsken.
Näkyy olevan pelkät vieraspelit. Toivottavasti tarkoittaa sitä, että tilastoja monipuolistetaan (olkoonkin että viilailun sijaan kertarykäys olisi tervetullut).
Tuntuu aivan käsittämättömältä, että tietokannoista mitään tietämättömien amatöörien käsiin on annettu Suomen mittakaavalla näin suuri projekti.