Koitin samaa hallilla ottelussa... oli viimeinen kerta kun varsinkaan puhelimella avaan sivut.Kävin juuri katsomassa liigan nykyisen sivuston. Voi helvetti mikä sekasotku, aivan järkyttävää paskaa. Kuka nuo on väsännyt?
Koitin samaa hallilla ottelussa... oli viimeinen kerta kun varsinkaan puhelimella avaan sivut.Kävin juuri katsomassa liigan nykyisen sivuston. Voi helvetti mikä sekasotku, aivan järkyttävää paskaa. Kuka nuo on väsännyt?
Kävin juuri katsomassa liigan nykyisen sivuston. Voi helvetti mikä sekasotku, aivan järkyttävää paskaa. Kuka nuo on väsännyt?
Se on hirvee. Liiga tavallaan pyytää huonoja ratkaisujaan anteeksi antamalla viime kaudella eetteriin old.liiga ja tällä kaudella admin.liiga.Tuo uusi sivusto on selkeästi huonompi kuin vanha. Jos Liigan päättäjillä on vähänkään järkeä, heitetään uusi paska roskiin ja palataan vanhaan. Sitten voidaan miettiä varovasti, miten vanhaa voidaan ehkä parantaa.
Yksi keskeisimmistä tavoitteista nykypäivänä on saada sivusto toimimaan puhelimella ja muilla pienillä näytöillä yhtä hyvin kuin PC:llä. Tässä on myös onnistuttu, sillä 32-tuumaisella PC-näytöllä toimii ihan yhtä huonosti.Koitin samaa hallilla ottelussa... oli viimeinen kerta kun varsinkaan puhelimella avaan sivut.
Törmäyskurssi nykyhetken tietosuojavaatimuksiin on ilmeinen. Henkilötietoja pitäisi kerätä vain välttämätön minimi, kerätylle tiedolle pitää pystyä osoittamaan käyttötarkoitus ja tietojen poistaminen on etukäteen mietitty. Epäilen, että mikään näistä ei toteudu. Kunhan kerätään asiakasrekisteriä.Itse osasin ja sain puhelimen kalenteriin pelit hienosti, sähköpostin kysymisen vielä ymmärrän.
Mutta ihan yleisesti pohdin, mihin liiga tarvitsee koko nimen, syntymäajan, sukupuolen ja puhelinnumeron, että saa tuon kalenteritilauksen tehtyä? Joo lopussa oli mahdollisuus kieltää markkinointiviestit, eli tuota varten varmaan kerätään, mutta vaikka nuo kieltää niin liiga haluaa tietää koska...? No, senverran on kirjauduttu moneen paikkaan aikanaan, että ei tässä konkurssissa itsellä enää paina, mutta on kyllä outoa. Ennen yhtä linkkiä ja pelit kalenterissa, nyt tosiaan kyselylomake elämästä ja sitten pääset käsiksi.
Jos sivut on huonoja, niin ratkaisu on tehdä sivut paremmiksi. Ei vielä entistäkin huonommiksi. Olisi Liigan entisiä sivuja ihan hyvin voinut parantaakin.Oikeastaan te kaikki olette kollektiivisesti syyllisiä tähän. Vuodesta toiseen 1ügan kotisivujen kyykätessä kaistan riittämättömyyden takia, täällä on tämä ketju täyttynyt "sivut on iham paskat", "hävetkää", "paskimmat sivut ikinä" jne. viesteillä. Täysin samoja informaationtäyteisiä viestejä on mennyt varmasti virallisia yhteydenottoväyliäkin pitkin 1ügan päättäville tahoille.
Nämä tahot ovat sitten kaikkifiksuudessaan todenneet, että jos sivut on kerta niin paskat, niin pakkohan ne on päivittää/vaihtaa uusiin. Vaikka oikeastihan se ainut ongelma ja paskuuden alkulähde oli vain kaistan riittämättömyys, jonka takia sivut kyykkäsivät tasaisin väliajoin ja varsinkin aina kauden ekalla kierroksella.
Verta on teidän kaikkien käsissänne. Paitsi minun, koska äitini sanoi, että minusta voi tulla ihan mitä tahansa vain haluan ja halusin tulla syyttömäksi.
Minä en ole haukkunut vanhoja sivuja vaan vasta näitä uusia. Eikä näiden uusien sivujen pahin ongelma ole suorituskyky vaan otteluohjelman täysin kelvoton layout, joka tunkee näytölle otteluiden väliin aivan liikaa hyödytöntä tyhjää tilaa.Oikeastaan te kaikki olette kollektiivisesti syyllisiä tähän. Vuodesta toiseen 1ügan kotisivujen kyykätessä kaistan riittämättömyyden takia, täällä on tämä ketju täyttynyt "sivut on iham paskat", "hävetkää", "paskimmat sivut ikinä" jne. viesteillä. Täysin samoja informaationtäyteisiä viestejä on mennyt varmasti virallisia yhteydenottoväyliäkin pitkin 1ügan päättäville tahoille.
Nämä tahot ovat sitten kaikkifiksuudessaan todenneet, että jos sivut on kerta niin paskat, niin pakkohan ne on päivittää/vaihtaa uusiin. Vaikka oikeastihan se ainut ongelma ja paskuuden alkulähde oli vain kaistan riittämättömyys, jonka takia sivut kyykkäsivät tasaisin väliajoin ja varsinkin aina kauden ekalla kierroksella.
Verta on teidän kaikkien käsissänne. Paitsi minun, koska äitini sanoi, että minusta voi tulla ihan mitä tahansa vain haluan ja halusin tulla syyttömäksi.
Mulla näkyy oikein klo 17.00 ja 18.30 koko kauden osalta. Kokeilin sekä Windows-PC:llä että Android-puhelimella. Oletko itse päässyt kokeilemaan useammalle eri laitteella?Eivätkö Liigan sivut huomioi talviaikaan siirtymistä?
Talviaikaan siirrytään 31.10. Sen jälkeen Pelicansin pelien aloitusajat on sivujen otteluohjelmassa järjestään klo 18 ja 19.30 perinteisten klo 17 ja 18.30 sijaan. Nyt kun tsekkasin, niin ajat on marraskuun alusta lähtien myös liigan sivuilta googlekalenteriini lataamista tapahtumissa klo 18 ja 19.30. Oletettavasti nämä ajat ovat väärin ja oikeat ajat olisivat edelleen klo 17 ja 18.30.
En muista tällaista ongelmaa viime kaudelta. Onko muilla sama ongelma?
Sama täällä, aivan oikein näkyy kaikki.Mulla näkyy oikein klo 17.00 ja 18.30 koko kauden osalta. Kokeilin sekä Windows-PC:llä että Android-puhelimella. Oletko itse päässyt kokeilemaan useammalle eri laitteella?
Ainoastaan android-puhelimella oon testannut. Hmm... Jos ongelma on vaan mulla niin pitää varmaan kokeilla Windows- PC:llä vielä kun pääsen sen ääreenMulla näkyy oikein klo 17.00 ja 18.30 koko kauden osalta. Kokeilin sekä Windows-PC:llä että Android-puhelimella. Oletko itse päässyt kokeilemaan useammalle eri laitteella?
Kummallista. Mulla Android-puhelin ja selaimena Chrome, ja samoilla rajauksilla marraskuunkin pelit näyttävät ihan oikein 18:30 ja 17:00.Tässä mun android-kännykän näkymä liiga.fin otteluohjelmasta talviaikaan vaihtumisen kieppeiltä rajauksella "Pelicans" -_-
Kiitoksia tästä, pelkäsin jo pahinta että vanha versio on kokonaan poistettu.Se on hirvee. Liiga tavallaan pyytää huonoja ratkaisujaan anteeksi antamalla viime kaudella eetteriin old.liiga ja tällä kaudella admin.liiga.
Kokonaan noita uusia sivuja ei kai voida syrjäyttää kun niistä on luultavasti maksettu ihan perkeleesti ja täten joku osaamis/perilläolemis -imago kärsisi jos myöntäisi. Plus entinen toimitusjohtaja Kallioniemi joutuisi eroamaan retrospektiivisti.
On se vaan edelleen käsittämätöntä, että kun ottelun sivulla katson kokoonpanoja, niin en voi tuntemattoman pelaajan nähdessäni mennä tämän profiiliin häntä klikkaamalla. Pitää hakea pelaajavalikko ja noiden surkeatakin surkeampien valikkojen kautta varmaan viidellä klikkauksella hitaasti mennä pelaajan profiiliin.
Selvisikö ikinä? Tuli mieleen tässä vanhoja selatessa, ettei vaan olisi puhelimen asetuksissa automaattinen kesäaika pois päältä? Jos noi nimittäin on fiksusti(!) koodattu niin kellonajat on merkattu UTCna ja sitten selain/laite muuttaa paikalliseksi. Kellojen siirron jälkeen lokaali aika suhteessa UTChen tietty muuttuu.Tässä mun android-kännykän näkymä liiga.fin otteluohjelmasta talviaikaan vaihtumisen kieppeiltä rajauksella "Pelicans" -_-
Huomasin kans, että oli. Sieltä sai myös ladattua sen kalenterin, josta täällä oli puhetta, ihan ilman mitään kyselyä.Täällä pelättiin, miten admin-sivusto toimii, kun itse kausi alkaa. No nyt sinne on ilmestynyt runkosarjan otteluohjelma ja näyttäisi siltä, että tässä meillä on vanha sivusto käytettäväksi.
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!admin.liiga.fi
Selvisi ja homma nyt kunnossa!Selvisikö ikinä? Tuli mieleen tässä vanhoja selatessa, ettei vaan olisi puhelimen asetuksissa automaattinen kesäaika pois päältä?
Sanoisin 18:41Pitäiskö heittää nopea veikkaus missä vaiheessa iltaa liigan sivut kaatuu, suuren kävijä määrän seurauksena.
Itse veikkaan klo 18.35
Pitäiskö heittää nopea veikkaus missä vaiheessa iltaa liigan sivut kaatuu, suuren kävijä määrän seurauksena.
Itse veikkaan klo 18.35
Eikä Liigan avaus ole edes alkuillan ykkösurheilutapahtuma. Toki liigan sivuja second screen -tarkkailijat voivat kuormittaa enemmän kuin peliä katsovat.Tänäänhän on vain yksi peli. Ei kai se sentään noilla määrillä voi kaatua, eihän…
Eikä Liigan avaus ole edes alkuillan ykkösurheilutapahtuma. Toki liigan sivuja second screen -tarkkailijat voivat kuormittaa enemmän kuin peliä katsovat.