MustaHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, #24
Ketä on Jypin Red Bull kypärä tänään? Liigan sivujen mukaan näitä on viisi kappaletta: Lambert, Ottavainen, Kemell, Helenius ja Malinen.
Kemell sen täytyy olla.Ketä on Jypin Red Bull kypärä tänään? Liigan sivujen mukaan näitä on viisi kappaletta: Lambert, Ottavainen, Kemell, Helenius ja Malinen.
Liiga vois lisätä myös linkin livetulokset apin lataukseenToivottavasti tuo linkki, josta pääsee käyttämään vanhaa verkkosivua ei poistu koskaan. Liigan uudet sivut ovat surkeimpia sivsutoja joihin olen törmännyt pitkään aikaan.
Vanha sivusto toimii paljon paremmin ja ainakin itse katson taulukot ja tilastot sieltä
Teknisesti toteutettu niinkin hienosti, että sivujen kaikki sarjataulukot sisältävät täsmälleen samat tiedot. Tästä johtuen pistekeskiarvoa ei enää löydy, kun sitä ei tämän kauden sarjataulukkoon haluttu mukaan.Onko Liiga nyt poistanut sarjataulukoista pistekeskiarvot? Viime kaudella se tietysti oli, mutta eikö se ollut mukana ennen korona aikojakin? Vai muistanko väärin?
Vähän outoa ettei Liigan sivuilta pysty näkemään viime kauden lopullista runkosarjan järjestystä.
Teksti TV:stä kaivoin tiedot, kun ei noista sivuista ota mitään selkoa.Liigan soivujen uudistus on jotenkin mennyt ihan päin persettä. Sivut on epäselvät, erittäin mitäänsanomattomat ja tietojen haku vaikeaa.
On todella epäselvää tihrustamista koittaa katsoa illan pelit ja alkamisajat, puhumattakaan jos haluaa katsoa otteluiden tuloksia.
Tässäkin tapauksessa vanha kunnon Ylen teksti TV 221 kännykän kautta toimii.
Suurin vikahan vanhoissa sivuissa ei ollut itse sivut vaan palvelinkapasiteetti. Sivut kyykkäsivät liian usein, kun oli innokkaita käyttäjiä enemmän kuin se, mistä liiga oli valmis maksamaan. Silloin kun ne pysyivät pystyssä, niin ne oli ihan jees. Tokikaan ei täydelliset, mutta toimivat.Hauskinta tässä on, että vaikka vanhatkaan sivut eivät olleet täydelliset, niin niitä on oppinut arvostamaan ihan uudella tavalla, kun uudet ovat kaikin puolin paljon huonommat.
Oikeasti vanhoissa sivuissa ei lopulta ole mitään suurempaa vikaa. Tietojen hakeminen ei ole vaikeaa, otteluseuranta toimii hyvin ja kaikki perusasiat on kunnossa.
Suurin vikahan vanhoissa sivuissa ei ollut itse sivut vaan palvelinkapasiteetti. Sivut kyykkäsivät liian usein, kun oli innokkaita käyttäjiä enemmän kuin se, mistä liiga oli valmis maksamaan. Silloin kun ne pysyivät pystyssä, niin ne oli ihan jees. Tokikaan ei täydelliset, mutta toimivat.
Uudet on ihan syvältä. Olen luovuttanut niiden suhteen.
Liigan uusi strategia toteaa muovisella missiovisiojargonilla:Parempi, kun hylkäisivät kokonaan tämän uuden räpellyksen ja palauttaisivat pelkästään vanhan sivuston käyttöön. Tämä uusi sivusto on vain yksinkertaisesti ihan paska.
Enää ei puutu kuin toteutus ja ymmärrys siitä mitä ostaa ja miten temppu tehdään. Ikävä kyllä aiempi "track record" romanialaisine tilastopalveluineen ei nostata odotuksia.Olemme yritysasiakkaille halutuin kumppani ja kehitämme asiakaskokemustamme kaikille asiakaskohderyhmille digitalisaation avulla.
En ole vakuuttunut että tuo olisi siedettävä vaikka se toimisi. Näitten paskakasojen jälkeen on kenenkään turha tulla naureskelemaan Teksti-TVn nostalgian perään haikaileville. Ei tule niin pitkää kautta että saisivat paketin kasaan.Anteeksi viestini sisällön puute ja kieliasu, mutta nämä uudet sivut ovat ainakin kännykällä ihan täyttä p*skaa.
Pelkästään oman joukkueen käynnissä olevan ottelun, tuloksen, tilastojen etsiminen yms on uskomattoman epäintuitiivista ja oikeasti vaikeaa. Mitä #€&@(iä?!
Tähän on varmaan käytetty vielä rahaa. No, onneksi on teksti-tv.