Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, en vtuilu tai muuna hassutteluna että miksi KalPaa laitat tilalle 14? Ainakin itse mitä Trinec peliä eilen katsoessa näin että hyvässä suunnassa ollaan menossa. Vaihtuvuutta paljon mutta niin myös uusia roolien ottajia. Puolustus pysynyt samana ja Koivisto korvattu Lukalla. Ja Lukka oli ainakin eilen aivan maaginen. Huikea löytö.
Samaa mieltä Lukasta. Itse muistaakseni joskus toivoin Tepsin hankkivan kyseisen pelaajan. Itse en vain usko KalPaan lähinnä ratkaisijoiden puutteen takia. Hyökkäys näyttää niin huonolta, ettei tolla vaan saada tarpeeksi maaleja tehtyä. Siis ainoat, jotka ottaisin omaan joukkueeseeni, on Ruohomaa, Rissanen, Mankinen ja varauksella tämä try-outille tuleva ruotsalainen Bengtsson. Saa nähdä miten hän suorittaa, vissiin aika iso arpa. Tiedän kyllä tilastot puolustuksen osalta. Viime kaudella se oli erinomainen päästetyissä maaleissa. En ole nähnyt peliäkään KalPalta tällä kaudella, mutta vaikea uskoa tuon puolustuksen pystyvän samaan. Siis toi puolustus on tasoa keskikasti tämän kauden Liigassa. Ei missään nimessä Bottom 5, älä käsitä minua väärin. Itse en myöskään löydä tosta joukkueesta kokeneita johtajia. Jokela, Halonen ja Timonen. Siinä se taisi olla. Yleensä tollaset vanhemmat ja kokeneemmat on tärkeitä ottaen huomioon kevätkauden pelit ja joukkuehengen säilymisen korkealla. Peilaan viime kauden rosteriin. Onhan toi joukkue heikentynyt valtavasti joka osa-alueella. En avaa enempää, ei taida olla oikea ketju siihen, mutta näkeehän sen pelkistä rostereista. Huonommin tulee menemään tällä kaudella.