Liigan varmistuneet siirrot

  • 4 260 850
  • 9 611

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Odotetusti: Matt Generous, Erik Riska ja Teemu Tallbergin Sportiin.

Generous yhden vuoden sopimusella, Riska ja Tallberg kahden.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Montakos äijää sinne Sportiin on vielä tulossa? Edelleenkään ei vakuuta mutta onhan siellä Generousin myötä nyt jo kaksi liigatason pakkia sentään.

Jyppi pelasi koko kauden tuolla asetelmalla. Varsinkin parhaimmillaan Europelien finaaleissa, mutta paljon muutenkin. Sikäli Sportilla ei siis ole mitään hätää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jyppi pelasi koko kauden tuolla asetelmalla. Varsinkin parhaimmillaan Europelien finaaleissa, mutta paljon muutenkin. Sikäli Sportilla ei siis ole mitään hätää.
No en kyllä ihan tältä istumalta lähtisi Jypin tämän kauden pakistoa vertaamaan tuohon Sportin vastaavaan. Jypillä oli sentään liigatason puolustus, vaikkei ehkä ihan kärkipäätä.

On pikkaisen eri asia pelata kauden aikana muutama peli vähän heikommalla kalustolla kuin lähteä kauteen ja oletusarvoisesti pelata sillä koko kausi.

Jypillä oli toki paljon loukkaantumisia pakistossa mutta se sai silti jalkeille aina jonkinlaisen puolustuksen. Kuvitteles tuota Sportin rosteria jos siihen iskee kärkiäijiin samanlainen loukkaantumissuma? Millainen Sportin pakisto sen jälkeen on?
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
No en kyllä ihan tältä istumalta lähtisi Jypin tämän kauden pakistoa vertaamaan tuohon Sportin vastaavaan. Jypillä oli sentään liigatason puolustus, vaikkei ehkä ihan kärkipäätä.

On pikkaisen eri asia pelata kauden aikana muutama peli vähän heikommalla kalustolla kuin lähteä kauteen ja oletusarvoisesti pelata sillä koko kausi.

Jypillä oli toki paljon loukkaantumisia pakistossa mutta se sai silti jalkeille aina jonkinlaisen puolustuksen. Kuvitteles tuota Sportin rosteria jos siihen iskee kärkiäijiin samanlainen loukkaantumissuma? Millainen Sportin pakisto sen jälkeen on?
Taitaa olla vähän väärä ketju puida tätä asiaa. Suosittelen jatkamaan tuolla "Sportin pelaajisto kaudella 2014-2015" -osiossa, jos sinun on ihan pakko jatkuvasti kuluttaa energiaasi Sportin rosterin mollaamiseen. Kannattaisi muutenkin varmaan keskittyä Kärppien puolustuksen ruotimiseen, joka muuten vuotaa tällä hetkellä kuin seula.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taitaa olla vähän väärä ketju puida tätä asiaa. Suosittelen jatkamaan tuolla "Sportin pelaajisto kaudella 2014-2015" -osiossa, jos sinun on ihan pakko jatkuvasti kuluttaa energiaasi Sportin rosterin mollaamiseen. Kannattaisi muutenkin varmaan keskittyä Kärppien puolustuksen ruotimiseen, joka muuten vuotaa tällä hetkellä kuin seula.
hmm..."jatkuvasti" taitaa olla aika lavea käsite siellä Vaasan suunnalla? Olen tainnut koko asiasta kirjoittaa noin viisi viestiä yhteensä eri keskusteluihin. Edellisen ennen tuota äskeistä vajaa viikko sitten.

Itse asiassa olen tuota Kärppien puolustustakin ruotinut viimeksi tänään joten kyllä se tässä ensisijaisesti mielessä on, älä huoli. Siitä olen tosin hieman eri mieltä että se "vuotaa kuin seula".
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Janne Lahti ajatteli, että "valitsenpa seuran, joka maksaa minulle vieläkin kuin olisin 37 maalin mies". Ja Lukko uutena seurana tietysti ei yllätä meitä ketään :) Hyvä pelaaja kuitenkin, mättänee sen yli 15 maalia runkosarjassa. Pleijarit mielessä silti tämä hankinta varmasti tehtiin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Päivän paikallislehdessä Lahti itse kertoo ottaneensa yhteyttä Lukkoon. Lukko ei voittanut tarjouskilpailua.



Kuullut varmaan Lukon kokeneille pelaajille tarjoamasta kesäharjoitteluvapautuksesta. Eiku omatoimijaksosta.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Olavi Vauhkonen SaiPa-> Lukko. Lähteenä Raumanlukko.fi
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Lahti olisi varmasti kelvannut mihin seuraan tahansa. Se selittää nämä muutamat 'happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista'- kirjoitukset. Ja monien on vaikea myöntää sitäkään, että Lukossa on vetovoimaa.
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
= Rahaa kuin roskaa.

Sinänsä ei siirtoa kohtaan mitään vastaan, koska oma joukkue ei realisitsesti taistele tuon tason pelaajista, mutta kyllähän Lahti on lähtenyt Lukkoon ison palkan perässä.

Ei ole tullut rahan perässä, mikäli on miestä itseään uskominen. Pitäisi saada ura uudelleen nousuun. Sitä tuli kuulemma hakemaan.

Lähde: Janne Lahti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös