Taisit ajaa mestaruushuumassa olevan trollin miinaan. Esimerkiksi hänen HPK:nsa on viimeisen kahdeksan kauden aikana jäänyt neljästi pudotuspelien ulkopuolelle, mutta niin vain yhden mestaruuden jälkeen aletaan luokittelemaan muita "normaaleiksi peräpään joukkueeksi".
Minusta tämä kevät oli taas mahtava juuri siksi, että se näytti, että normaali peräpään joukkuekin voi voittaa mestaruuden, kun kaikki menee nappiin :)
Kaikki kirjoittamasi on totta. Mutta nythän ei puhuttu mitaleista vaan siitä, mitkä joukkueet ovat usein peräpäässä. Ja esim nyt 2010-luvulla HPK on ollut huomattavasti useammin pudotuspelien ulkopuolella kuin esim. SaiPa.
Minua nyt kun trolliksi huutelit, niin sallinette pienen vastauksen. Väitinkö siis, että HPK olisi Liigan kärkijoukkue, vai mikä tässä sinua risoo? Se, että suosikkijoukkueeni kohdalla lukee HPK tarkoittaa siis sitä, että kaikki vertailu tehdään tähän joukkueeseen? Enhän minä puhunut Kerhosta halkaistua sanaa, itse otit sen esiin. Edustavatko muuten nyt vaikkapa SaiPa, KooKoo ja Jukurit mielestäsi sarjan kärkeä? Alkuperäinen keskusteluhan oli heidän rostereistaan, joita nimenomaan kehuin.
Ps. Mestaruushuumaa on, sitä voin luvata. Huumaa tulee olemaan vähintään ensi kauden alkuun. Se ei silti poista sitä faktaa, että töitä pitää tehdä kaksinverroin näin pikkuseurana. Kovat pelimiehet kun siirtyvät suurempiin jengeihin. Varmasti sielläkin tuttua. Samalta viivalta lähdetään ensi kaudellakin, joten älä hätäile.