Lavoie odotetusti Timrån joukkueeseen. Forward förstärker laget - Timrå IK
Fleury siirtyy Saksan DEL-Liigaan Schwenninger Wild Wingsiin: Elite Prospects - Hockey Players, Stats and TransactionsTänäänhän tapahtuu kunnolla:
Jatkoaika.com - Fleuryn visiitti Raumalle jäi ranskalaiseksi
Lavoie siirtynee siis Timrån riveihin, mutta minneköhän vie Fleuryn tie.
Ei sitten mennyt se visiitti ihan nappiin? Halusi varmasti itse enemmän roolia mitä sai. Toisaalta peliesityksetkään ei ilmeisesti sitten kauhean hyvät olleet. Luulisi uuden osoitteen tulevan nopeasti esille. Kellä tarvetta / saumoja?Kärjen sopimus purettu Tapparan kanssa
SaiPalla tarvetta ja etsitään kuulemma koko ajan miestä. Mutta kun tietää talouspolitiikan, tuskin tapahtuu.Kellä tarvetta / saumoja?
Meneekö takaisin Poriin? Vai tekisikö temput ja oikeen Raumalle. Siellä on ainakin paalua.Ei sitten mennyt se visiitti ihan nappiin? Halusi varmasti itse enemmän roolia mitä sai. Toisaalta peliesityksetkään ei ilmeisesti sitten kauhean hyvät olleet. Luulisi uuden osoitteen tulevan nopeasti esille. Kellä tarvetta / saumoja?
Niin kyllähän KalPakin sentteriä hakee, mutta ilmeisesti homma ei tuolla tontilla oikein nappiin mennyt? Aloitusprosentti kuitenkin 53% ollut.Meneekö takaisin Poriin? Vai tekisikö temput ja oikeen Raumalle. Siellä on ainakin paalua.
Osaako tapparalaiset valoittaa mikä Kärjen hommassa mätti
Kun ostat kaikki mahdolliset pelaajat, niin väkisinkin sieltä pari floppaa.Nyt tuli miinus Leinosen ansiokirjaan. Paha miinus.
Jep, eiköhän se ole jo sovittu. Aika "normia", että ensin tiedottaa vanha seura ja sitten perään uusi. Tapparakaan tuskin viitsii ihan huvikseen tulevaa kautta ainakaan kokonaan maksaa. Ottajia pelurile on varmasti löytynyt.Kärjen uusi seura selviää varmasti lähiaikoina, ehkäpä jo huomenna.
Nyt tuli miinus Leinosen ansiokirjaan. Paha miinus.
Eikös tuo Kärjen isompi vastuu vielä sijoittunut aikaan jolloin koko joukkueen peli ei pahemmin kulkenut. Liian kovat paineet kaadettu nuoren pelurin niskaan? Tuskin ne taidot kuitenkaan kadonneet on.Minun kirjoissani menee mielummin Rautakorvelle miinus siitä, että isokokoisesta ja pari kautta tasaisesti maaleja mättäneestä pelaajasta onnistuttiin tekemään itseluottamuksensa ja pelinsä hukannut täytemies.
Leinonen sen Rautakorvenkin hankki. Jommasta kummasta se miinus tulee.Onko tämä niinkään miinus Leinosen CV:n puolelle, kun tämä hankki kovassa nosteessa olleen nuoren pelaajan, joka pääsi viime kaudella pelaamaan myös EHT:lla? Eiköhän kyse ollut enemmänkin siitä, että valmennus ei saanut Kärjestä ulosmitattua potentiaaliaan.
Minun kirjoissani menee mielummin Rautakorvelle miinus siitä, että isokokoisesta ja pari kautta tasaisesti maaleja mättäneestä pelaajasta onnistuttiin tekemään itseluottamuksensa ja pelinsä hukannut täytemies.
Leinonen sen Rautakorvenkin hankki. Jommasta kummasta se miinus tulee.