mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Kuka tuota TPS:in turskan tekoa makselee? En ole niin paljon TPS:ä seurannut Että tietäisin kenen rahamiesten leikkikenttä.
Kuka tuota TPS:in turskan tekoa makselee? En ole niin paljon TPS:ä seurannut Että tietäisin kenen rahamiesten leikkikenttä.
Tuskin, koska tällä kaudellakaan ei ole laskettu mukaan ainakaan Perriniä, Tallinderia, Spinaa ja Kalliota.Olikohan Sweattia tuossa Tepsin pelaajabudjetissa mukana.
Eikös tämä ole palstamutuilua (lue: ei kannata kaikkea uskoa), vai onko sulla parempaa tietoa asiasta?
Tuskin, koska tällä kaudellakaan ei ole laskettu mukaan ainakaan Perriniä, Tallinderia, Spinaa ja Kalliota.
Faktaa pöytään tai vähän luotettavampia lähteitä.
Eiköhän tällä nyt viitattu siihen, että TPS:n joukkue näyttää (jälleen) huomattavasti kalliimmalta kuin mitä pelaajabudjetiksi on ilmoitettu. Nimien perusteella ainakin omaan silmään jopa kalleimmalta koko Liigassa.Mistä ihmeestä sinä selität?
Ehkä pelaajabudjetti ei loppujen lopuksi ollutkaan 2,4 miljoonaa?Jos haluat vieläkin kyseenalaistaa, voit ilmeisesti selittää miten 2,4 miljoonan pelaajabudjetilla voidaan tehkä 2,2 miljoonan euron tappiot yhden kauden aikana Liigassa? Mun lyhyen matikan taidoilla ei kyllä ainakaan avaudu. Ehkä Elomo otti 500k:n liksaa ton parin kuukauden ajan.
Eli seuralla menee rahaa ainoastaan pelaajien palkkoihin?Mitä parempaa tietoa tarvitset? Tämähän on nähty jo. Turpaan tuli 2 miljoonaa euroa => suoritettiin osakeanti => Supercell kuittasi lähes kaikki osakkeet. En tiedä onko siellä tahalleen tehty sitä tappiota, mutta aika suurelta toi 2 miljoonaa kuulostaa seuralle, jonka pelaajabudjetti oli 2,4 miljoonaa euroa viime kaudella. Siis eihän tossa kukaan voi tehdä 2 miljoonan tappioita ellei siihen pyritä.
TPS kausi 2014-15Ehkä pelaajabudjetti ei loppujen lopuksi ollutkaan 2,4 miljoonaa?
Ehkä pelaajabudjetti ei loppujen lopuksi ollutkaan 2,4 miljoonaa?
Eli seuralla menee rahaa ainoastaan pelaajien palkkoihin?
No eipä mun tarvitse mitään selittää. Halusin vain tietää onko sulla oikeasti jotain tietoa asiasta, vai perustuiko tuo väite täällä jatkoajassa kirjotettuihin (mun mielestä ne oli musta tuntuu juttua) teksteihin. Sen verran off topiccia että voidaan mun puolesta jättää spekuloimatta miten ja miksi se turska on syntynyt.
Minä olen erittäin onnellinen maksavana katsojana siitä, että Liigassa on kalliita ja sitä myötä laadukkaita ja mielenkiintoisia joukkueita. Minulla on peukut pystyssä TPS:n onnistumisen puolesta. Ymmärrän myös, ettei kaikkien kannattajien tarvitse olla kiinnostuneita seuran taloustilanteesta. Minua kuitenkin pikkaisen häiritsee ilmeinen ristiriita TPS:n todellisen ja ilmoitetun pelaajabudjetin välillä. Miksi ei voi olla ylpeästi iso ja rikas?Vanha kunnon TPS! <3 Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Näin kannattajana en jaksa ajatella joukkueen hintaa kun sen miehitys on noin mielenkiintoinen ja laadukas.
Paljonkohan tuo muuten olisi ollut ilman tyhjennysmyyntiä? Eikös TPS:llä ole muuten tapana, jottei pelaajien rahastointeja lasketa pelaajabudjettiin?TPS kausi 2014-15
Pelaajapalkkiot (budjetoitu): 2.400.000,00EUR (lähde: Urheilusanomat kausiopas 2014-15, s.56)
Pelaajapalkkiot (toteutunut): 2.494.581,06EUR (lähde: HC TPS Turku Oy tilinpäätös 2014-15)
Turskaa tehdään sitä varten, että saadaan Supercellille enemmän osakkeita. Näin ainakin itse olen asian sisäistänyt ja varmaan he sen turskan myös kuittaavat.
TPS kausi 2014-15
Pelaajapalkkiot (budjetoitu): 2.400.000,00EUR (lähde: Urheilusanomat kausiopas 2014-15, s.56)
Pelaajapalkkiot (toteutunut): 2.494.581,06EUR (lähde: HC TPS Turku Oy tilinpäätös 2014-15)
Ei nyt kuulu tämän otsikon alle, mutta vähän voisi laittaa faktoja kohdalleen. Supercellistä omistavat enemmistön japanilaiset GungHo Online Entertainment ja Softbank, jotka eivät taatusti laita jeniäkään suomalaisen urheiluseuran omistamiseen. Se on sitten kokonaan toinen asia mitä Supercellin entiset omistajat tekevät omilla, osakkeiden myyntihinnasta verojen jälkeen pankkitilille jääneillä rahoillaan tekevät.
Se on toki TPS:n otteista näkynyt koko vuoden ajan että rahasta ei ole pulaa, ja virallisen pelaajabudjetin sivussa on muita rahoituslähteitä.
Ja sorry off topicista.
Ei nyt kuulu tämän otsikon alle, mutta vähän voisi laittaa faktoja kohdalleen. Supercellistä omistavat enemmistön japanilaiset GungHo Online Entertainment ja Softbank, jotka eivät taatusti laita jeniäkään suomalaisen urheiluseuran omistamiseen. Se on sitten kokonaan toinen asia mitä Supercellin entiset omistajat tekevät omilla, osakkeiden myyntihinnasta verojen jälkeen pankkitilille jääneillä rahoillaan.
Se on toki TPS:n otteista näkynyt koko vuoden ajan että rahasta ei ole pulaa, ja virallisen pelaajabudjetin sivussa on muita rahoituslähteitä.
Ja sorry off topicista.
Juuri näin seuran pitää toimia, tuanoi.
Kerrotko vielä miten puolustuksen vahvistaminen tällä kaudella liittyy siihen ettei TPS ikonia saatu palaamaan hyökkäykseen ensi kaudeksi? Tuanoini.
Ei sillä, hymyillen tätä teikäläisen itkua on tullut luettua tuolta otteluketjuista lähtien. Jatka samaa rataa!
Aleksi Rekonen Sportista Kärppiin paikkaamaan loukkaantuneita Junttilaa ja Pirnestä marraskuun maajoukkuetaukoon saakka. En ole juuri hänestä kuullut tai häntä nähnyt pelaavan. Minkälainen pelaaja kyseessä?
Aleksi Rekonen Sportista Kärppiin paikkaamaan loukkaantuneita Junttilaa ja Pirnestä marraskuun maajoukkuetaukoon saakka. En ole juuri hänestä kuullut tai häntä nähnyt pelaavan. Minkälainen pelaaja kyseessä?