Jaaha, siitä senu Tapparaan kevätkaudelle.
Olisi kyllä kelvannut jo syyskaudelle. Hyvä haku Kerholta!
Jaaha, siitä senu Tapparaan kevätkaudelle.
Todella kova haku! ...
Keski-eurooppa kutsuu ennen joulua eli floppaa pahasti veikkaan mä.
Kärsitkö kenties monipersoonahäiriöstä? ;)
Ihan mielenkiintoinen hankinta, joka onnistuu tai ei. :)
Kova haku, mutta silti luulet floppaavan? Nyt on ehkä väärä sanavalinta tai allekirjoittaneen pikkumaisuutta.Kova haku siinä mielessä, etten uskonut ko. kaverin päätyvän ikinä Liigaan, varsinkaaan Kerhon toimesta. Pahoin pelkään silti, että floppaa. Sanotaanko näin, vaikka hänen palkastaan ei mitään hajua olekkaan, mutta uskoisin Kerhon budjetilla olevan todella kallis, että on high risk-high reward.
Pelkään hänelle käyvän samoin kuin monelle muullekkin AHL:ssä loistaneelle: Esposito, McRae, St. Pierre...
Toivotaan, että olen väärässä.
red&white kirjoitti:Pelkään hänelle käyvän samoin kuin monelle muullekkin AHL:ssä loistaneelle: Esposito, McRae, St. Pierre...
...Justin Azevedo, Kurtis MacLean, Tomas Zaborsky, Ryan Zapolski, jne...
Pelkään hänelle käyvän samoin kuin monelle muullekkin AHL:ssä loistaneelle: Esposito
Tämä on ehdottoman loistelias uutinen. Sieltä voisi pari muutakin nuorta timanttia niin Kärpistä kuin parista muustakin "suuremmasta" seurasta siirtyä lainasopimuksella "pienempiin" seuroihin. Lopputulos tyydyttäisi jokaista osapuolta, etenkin tätä nuorta kehittyvää (NHL?) pelaajaa.Saku Mäenalanen Pelicansiin marraskuun maajoukkuetaukoon ulottuvalla lainasopimuksella.
No mitäs kettua? Eikös täälä nimenomaan ole noita nuori eteenpäin pyrkiviä kavereita, vai onko mulla mennyt jotain ohi? Eikä noita vaihtoehtoja varmaan ollut hirveästi tarjolla, jotka a) olivat vapaana b) olivat Sportin hintaisia c) halukkaita tulemaan Vaasaan.Miksi hankkia näitä 30-ikävuoden ylittäneitä/paikkeilla olevia arpoja, kun voisi hankkia näitä 23-26 vuotiaita urallaan eteenpäin pyrkiviä pelaajia, joista voisi olla enemmän iloa. Tällä hetkellä joukkueessa on hävyttömän vähän liigatason pelaajia.