Robin Big Snake
Jäsen
Melkoinen kohkaaminen marginaalipelaajan hankinnasta. Eiköhän seurojen talousluvuilla hankinnat Unkarista ole kohta uusi normaali muutenkin.
Kertoo jotain Liigan kuivista markkinoista, kun nämä nestorit Sailiot ja Strömbergit kutsutaan kesken kauden hätiin. Rapakon takaa ei taida olla nyt tulijoita kiristyneiden maahantulosäädösten takia....
Eikös tuo nyt vain hidasta tuloa, eikä varsinaisesti estä?
Kuivahkot on markkinat. Mistähän Pelicans naaraisi sen ykkössentterin...Juuso Pulli palaa kotiin loppukauden sopimuksella!
JYP vahvistaa puolustustaan - Juuso Pulli palaa kotiin loppukauden sopimuksella! Pulli on tuttu kasvo keskisuomalaiselle kiekkoyleisölle.www.jypliiga.fi
Hyökkääjä Kim Strömberg SaiPaan loppukaudeksi
Kokenut liigahyökkääjä Kim Strömberg tekee paluun SaiPaansaipa.fi
Kuivahkot on markkinat. Mistähän Pelicans naaraisi sen ykkössentterin...
Kim Strömberg on sentään vielä viime kaudella pelannut ihan "kunnon" sarjassa hyvällä menestyksellä (Allsvenskan) eikä vaikkapa Unkarissa ja Tsekin kakkosliigassa.Ei mielestäni ollenkaan huono hankinta. Uskon, että tekee kohtuu hyvää tulosta vieläkin.
Ennen Espoon visiittiä edelliset 8 kautta ihan kunnon sarjoissa ja vieläpä pääosin hyvällä tasolla niin en tekisi neljän ottelun Mestis-visiitin perusteella noin isoja johtopäätöksiä. Saattaisi moni muukin hypätä vähän löysästi kaukaloon.Strömberg oli ainakin Espoossa todella todella löysä ne muutamat pelit mitkä pelasi mestistä. Itse en ainakaan haluisi katsella kaveria yhtään, toki voihan kaveri olla paremmassa iskussa nyt.
Sä ihan vakavissasi laitat Strömbergin ja Sailion samaan laariin?Kertoo jotain Liigan kuivista markkinoista, kun nämä nestorit Sailiot ja Strömbergit kutsutaan kesken kauden hätiin.
Sä ihan vakavissasi laitat Strömbergin ja Sailion samaan laariin?
Jari Kauppila?Kuivahkot on markkinat. Mistähän Pelicans naaraisi sen ykkössentterin...
Itse petsaisin SaarenheimoaJari Kauppila?
Oiskohan Matias Loppi vielä saatavilla...Itse petsaisin Saarenheimoa
Jyväskylän tyhjennysmyynneistä. Hetki pitää vaan vielä odotellaKuivahkot on markkinat. Mistähän Pelicans naaraisi sen ykkössentterin...
Ei kuulu sellainen tapoihin. Toisekseen Schnarr kannattaa nyt ottaa, on kovassa kunnossa.Jyväskylän tyhjennysmyynneistä. Hetki pitää vaan vielä odotella