Niin minäkin luulin.Mä luulin, että Sailio oli jo lopettanut. Se oli se isompi uutinen meikäläiselle tässä.
Mä luulin, että Sailio oli jo lopettanut. Se oli se isompi uutinen meikäläiselle tässä.
Sama, luulin että oli jo lopettanut aika päiviä sitten :DSiis mitä helvettiä just luin. Kyllä oma oletus oli, että on Silli jo eläkkeellä. Seuraava ajatus oli, että miksi helvetissä tämmöinen hankinta.
Oli kyllä outo hankinta, kun Mamba on toivonut käsiä joukkueeseen ja Mamba kyllä tietää, että Silliltä ne puuttuu täysin.
No olihan se Joose Antonenkin Tapparassa try-outilla. Näissä kahdessa on toki se ero, että Sailiosta voi kokeneena kehäkettuna olla jopa jotain hyötyä nelosketjussa.Sailion värväys isoin vitsi Liigassa vähän aikaan.
Minä näen tässä jotenkin samaa kuin Juha Koiviston tulossa Kärppiin syksyllä 2017 - sekin oli Mamban haku mitä kovasti ihmeteltiin.
Koivisto nosteli kannua keväällä -18.
HPK siis tuleva Suomen mestari? Peukku ylös tälle, olisi aikamoinen temppu.
Tai tulisiko VViitaluoma pistämään hyökkäyspelin jiiriinPakko syttyä Sailion kaivamiselle naftaliinista. Vieläköhän Tuulolan Markoa tai J-P Laamasta kiinnostaisi?
Eihän se vuonna 2017 päässyt edes Miro Karjalaista karkuun. Tuskin on nopeus parantunut sen jälkeen.38-vuotias Sailio suoraan Keski-Euroopasta Liigaan. En ole selvännäkijä, mutta voisin veikata että Jarille tulee kiire luistimilla Liigassa.
Toni Mäkiaho on nähty Poltinahon liikenneympyrässä.Tai tulisiko VViitaluoma pistämään hyökkäyspelin jiiriin
Mambahan yritti Kärpissä ajaa Sailiota väkisin ylempiin ketjuihin, vaikka kaikki muut näkivät että miehen avut on ihan muualla. Jotenkin liittyi kuulemma urheiluromantiikkaan tämä. Ehkä Sailio pääsee HPK:ssa taas kokeilemaan ykkösketjussa.Oli kyllä outo hankinta, kun Mamba on toivonut käsiä joukkueeseen ja Mamba kyllä tietää, että Silliltä ne puuttuu täysin.
Toni Mäkiaho on nähty Poltinahon liikenneympyrässä.