Tujua!Minkä tyyppistä lientä Aho tälle pelurille on juottanut, että on saanut nimet paperiin?
Jos änäriä olet seurannut niin Hutchinson on ollut itse asiassa ihan hyvä maalivahti.Mitä tahansa Chris Gibsonin ja Artjom Zagidullinin väliltä voi olla tämä Hutchinson.
En mä huonoks haukkunutkaan.Jos änäriä olet seurannut niin Hutchinson on ollut itse asiassa ihan hyvä maalivahti.
Ei ole.Vaikka vain loppukauden pahvi, niin on ehkä SaiPan kallispalkkaisin pelaaja tällä kaudella. Hienoa, että pieni seurakin pystyy tekemään tälläisiä hankintoja kesken kauden, kunhan vain ei olisi sellainen all-in tilanne.
Ei ole.
Ei ole.
Siis ei ole all-inKuka saa enemmän? Tuskin noilla statseilla rapakon takaa alle 200ke itärajalle liikahdetaan
On varmasti kallein, ei ole all-in tilanne.Ei ole kallein vai ei ole all-in? Ensimmäistä en ainakaan usko, varmasti on kallein.
On varmasti kallein, ei ole all-in tilanne.
Ei kaada. Siellä on uusi johto paikalla.Jep, ei minua haittaa hintalappu kunhan se ei kaada SaiPan taloutta jos menestystä ei tule.
Eiköhän kyse ole Hutchinsonin kohdalla myös paljon siitä että viime kaudella miestä valmensi Grand Rapidsissa Roope Koistinen joka on Aholle hyvin tuttu mies Kärppien organisaatiosta.
Jos änäriä olet seurannut niin Hutchinson on ollut itse asiassa ihan hyvä maalivahti.