Propelli kiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport, VPS
Kaiken takana on .....varmaankin Herkko Koski!Tällä Hanzalillahan on tosi hyviä kausia alla ennen tätä. Miten Sport nyt sen puhtaan sentterin pieraisi vielä tässä kohtaa?
Kaiken takana on .....varmaankin Herkko Koski!Tällä Hanzalillahan on tosi hyviä kausia alla ennen tätä. Miten Sport nyt sen puhtaan sentterin pieraisi vielä tässä kohtaa?
Halusi vain Riston viimeiselle kaudelle.Kaiken takana on .....varmaankin Herkko Koski!
On meillä Herkko Koski :DKaiken takana on .....varmaankin Herkko Koski!
Ainakin edellisessä pelissä Sundström pelasi ykkösketjun laidalla korvaamassa Hjalmarssonia, joten voi olla että loppukauden mennään senttereilla Holmström-Miketinac-Hanzl-Stråka.Meinaako ne ettei Holmström-Sundström-Miketinac riitä.
Tämä kausi mennyt penkin alle, mutta en tuomitse. Menin tuomitsemaan Matyas Kantnerin jolla oli aika samanlainen kausi alla tilastojen valossa, ja on pelimies.
Spotin UTJ veti kanin hatusta ja oli itse aloitteellinen Tsekin suuntaan? Tuntuu kaikaiselta, mutta mitään muuta selitystä en keksi.Tällä Hanzalillahan on tosi hyviä kausia alla ennen tätä. Miten Sport nyt sen puhtaan sentterin pieraisi vielä tässä kohtaa?
On myös hyvin paljon mahdollista että Hanzl on itse soittanut Koskelle eikä Herkko ole itse joutunut soittamaan.Spotin UTJ veti kanin hatusta ja oli itse aloitteellinen Tsekin suuntaan? Tuntuu kaikaiselta, mutta mitään muuta selitystä en keksi.
Tämä on varmasti todennäköisempää, koska toisin päin se tuntuisi nimenomaan hyvin oudolta ja vähän ennenkuulumattomalta jopa.On myös hyvin paljon mahdollista että Hanzl on itse soittanut Koskelle eikä Herkko ole itse joutunut soittamaan.
Svobodan tunsi ja halus vaihtaa maisemaa niin eiköhän siinä ollut syyt. Herkko on aktiivisempi markkinoilla.On myös hyvin paljon mahdollista että Hanzl on itse soittanut Koskelle eikä Herkko ole itse joutunut soittamaan.
Ollut varmasti aktiivisempi kuin Salmelainen.Svobodan tunsi ja halus vaihtaa maisemaa niin eiköhän siinä ollut syyt. Herkko on aktiivisempi markkinoilla.
Ruotsissa oli tainnut kans käydä ei jäänyt kalaa kiinni. svoboda oli syy miks tuli sporttiin. Toivottavasti onnistuuOllut varmasti aktiivisempi kuin Salmelainen.
Ässien Vuorinen ei ainakaan löydä. Sisäinen kasvu & kevvää miähet.Miten Sport nyt sen puhtaan sentterin pieraisi vielä tässä kohtaa?
Meinasin jo kommentoida negatiivisesti, että miksi Sport hankkii pelaajia niiden myymisen sijaan kun sarjasijoitus on mitä on.Hanzl loppukaudeksi Sportin hyökkäykseen
vaasansport.fi
Hetkinen! Eikös ennen ollut sääntönä, että pelaajan piti olla myös maassa ennen siirtorajan sulkeutumista? Ilmeisesti tästä on nyt siis luovuttu ja sehän on vain ja ainoastaan hyvä asia.
Taisi olla koronavuosina kun tuosta luovuttiin.Martin saapuu perjantaina Suomeen ja on tarkoitus, että hän pelaa lauantaina loppuun myydyn hallin edessä ensimmäisen pelinsä Kotkapaidassa, Koski jatkaa
Hetkinen! Eikös ennen ollut sääntönä, että pelaajan piti olla myös maassa ennen siirtorajan sulkeutumista? Ilmeisesti tästä on nyt siis luovuttu ja sehän on vain ja ainoastaan hyvä asia.
Ei kai tuo ole pitkään aikaan ollut voimassa. Kunhan paperit on ok ennen siirtorajaa niin se riittää.
Eiköhän Herkko tiedä säännöt, kun on pelaajan sopimuksen tehnyt.Tai sitten joukkueet odottavat, että josko häviävät Sportille ja käyttävät sitten protestikortin. Etukäteen älähtäminenhän olisi typerää.
Jos nyt vakavia ollaan, niin eiköhän tämäkin ole taas näitä poikkeustapauksia joita ei missään lue "mutta kyllähän nyt kaikki tietää tai näin nyt ainakin päätettiin", kuten taannoin sääntöjen vastaisesti seuraavana päivänä jatketussa Kärpät-Ilves-ottelussa tai sitten viime kädessä voidaan ainakin todeta, että "eihän täällä sääntökirjan mukaan tuomita".
Eiköhän Herkko tiedä säännöt, kun on pelaajan sopimuksen tehnyt.
Lupasi ainakin itsevarmasti laittaa ylivoiman kuntoon kevättä ajatellen.Oli kyllä laimea siirtoraja. Katsotaan tuoko JMA lisäarvoa.