Lahelainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat SaiPa
Noh noista kolmesta jätteeksi voi haukkua vain Lenni Killistä.En tiedä miten Pelsuihin oli kertynyt noin valtava määrä jätettä. Elitessä 19 hyökkääjä ja Hämäläinen sieltä poistettu jo.
Noh noista kolmesta jätteeksi voi haukkua vain Lenni Killistä.En tiedä miten Pelsuihin oli kertynyt noin valtava määrä jätettä. Elitessä 19 hyökkääjä ja Hämäläinen sieltä poistettu jo.
No joo, sen tarkemmin en tiedä. Mutta, kuitenkin niin paljon hyökkääjiä, että voi heittää kolme liigatasoista pois siirtorajalla. Tässä kohtaa yleensä on toisinpäin.Noh noista kolmesta jätteeksi voi haukkua vain Lenni Killistä.
Noi SaiPan nettisivut on kyllä suht karmeet. Joka kerta lävähtää silmille.Hugo Rikkilä siirtyy jatkamaan pelejään ulkomaille.
Puolustaja Hugo Rikkilän sopimus on purettu
SaiPa ja 22-vuotias puolustaja Hugo Rikkilä ovat purkaneet tätä kautta koskeneen pelaajasopimuksensa yhteisymmärryksessä.saipa.fi
Värit toisin päin niin olisi hyvä.Noi SaiPan nettisivut on kyllä suht karmeet. Joka kerta lävähtää silmille.
Tämä on ns. varmistava siirto, Hartikainen jatkaa toistaiseksi Kiekko-Vantaassa normaalisti mutta kun paperit on siirretty IFK:n nimiin niin IFK voi tarvittaessa kutsua Hartikaisen omaan rosteriin myös siirtorajan umpeuduttua.Viisi peliä Kiekko-Vantaasta lainalla pelannut Santeri Hartikainen palvelusivuston mukaan siirtymässä HIFK:hon.
Meinaako ne ettei Holmström-Sundström-Miketinac riitä.Sport löysi sentterin.
Martin Hanzl - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Martin Hanzl, 1993-12-25 Usti nad Labem, CZE Czechia. Most recently in the Liiga with Sport. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Voi olla kovakin seppä Liigaan. Saadaan taas lisää väriä säälitaisteluun.Sport löysi sentterin.
Eliteprospects.com hockey player profile of Martin Hanzl, 1993-12-25 Usti nad Labem, CZE Czechia. Most recently in the Liiga with Sport. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Vissiin joku väärinymmärrys kun ei oo Ruottalainen?Sport löysi sentterin.
Etunimi varmaan sekoitti....Vissiin joku väärinymmärrys kun ei oo Ruottalainen?
Hyvä kysymys. Osa ei löytänyt koko kaudella ensimmäistäkään.Tällä Hanzalillahan on tosi hyviä kausia alla ennen tätä. Miten Sport nyt sen puhtaan sentterin pieraisi vielä tässä kohtaa?
Kaiken takana on .....varmaankin Herkko Koski!Tällä Hanzalillahan on tosi hyviä kausia alla ennen tätä. Miten Sport nyt sen puhtaan sentterin pieraisi vielä tässä kohtaa?
Halusi vain Riston viimeiselle kaudelle.Kaiken takana on .....varmaankin Herkko Koski!
On meillä Herkko Koski :DKaiken takana on .....varmaankin Herkko Koski!
Ainakin edellisessä pelissä Sundström pelasi ykkösketjun laidalla korvaamassa Hjalmarssonia, joten voi olla että loppukauden mennään senttereilla Holmström-Miketinac-Hanzl-Stråka.Meinaako ne ettei Holmström-Sundström-Miketinac riitä.
Tämä kausi mennyt penkin alle, mutta en tuomitse. Menin tuomitsemaan Matyas Kantnerin jolla oli aika samanlainen kausi alla tilastojen valossa, ja on pelimies.
Spotin UTJ veti kanin hatusta ja oli itse aloitteellinen Tsekin suuntaan? Tuntuu kaikaiselta, mutta mitään muuta selitystä en keksi.Tällä Hanzalillahan on tosi hyviä kausia alla ennen tätä. Miten Sport nyt sen puhtaan sentterin pieraisi vielä tässä kohtaa?
On myös hyvin paljon mahdollista että Hanzl on itse soittanut Koskelle eikä Herkko ole itse joutunut soittamaan.Spotin UTJ veti kanin hatusta ja oli itse aloitteellinen Tsekin suuntaan? Tuntuu kaikaiselta, mutta mitään muuta selitystä en keksi.
Tämä on varmasti todennäköisempää, koska toisin päin se tuntuisi nimenomaan hyvin oudolta ja vähän ennenkuulumattomalta jopa.On myös hyvin paljon mahdollista että Hanzl on itse soittanut Koskelle eikä Herkko ole itse joutunut soittamaan.
Svobodan tunsi ja halus vaihtaa maisemaa niin eiköhän siinä ollut syyt. Herkko on aktiivisempi markkinoilla.On myös hyvin paljon mahdollista että Hanzl on itse soittanut Koskelle eikä Herkko ole itse joutunut soittamaan.
Ollut varmasti aktiivisempi kuin Salmelainen.Svobodan tunsi ja halus vaihtaa maisemaa niin eiköhän siinä ollut syyt. Herkko on aktiivisempi markkinoilla.
Ruotsissa oli tainnut kans käydä ei jäänyt kalaa kiinni. svoboda oli syy miks tuli sporttiin. Toivottavasti onnistuuOllut varmasti aktiivisempi kuin Salmelainen.