Liigan valmentajaruletti

• 1 592 042
  • 6 137

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Grönborgilla ei taida kuitenkaan olla vakipestiä kuten Suhosella oli...
Eikä kokemusta teatterin tirehtöörin paikasta vaikka muuta luulisi.

Noei, jottei hullutteluksi mene niin kyllähän Suhosta kohdeltiin vähän kaltoin Porissa mutta ei kyllä ollut oma suosikkini koskaan. Onneksi tajusi irtisanoutua. Enemmänkin tuossa alkuperäisessä viestissä tarkoitin eilistä pressiä "kukaan ei halua Tapparan voittavan, everyone is against us"

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Iso virhe. Ensi kaudelle tällä kombolla olisi Tapparalla ollut huima 19 pisteen valmennus.
Lämmittää mieltä, että jaksat käydä lukemassa arvioni myös toisella sivustolla, kiitos! Sua taitaa jo pikkasen jännittää, mistä saat kesällä lukea arvioit ensi kauden osalta.

Minä veikkaan, että ensi kaudella Kärppiä valmentaa tällä kaudella joukkueensa mestaruuteen valmentava valmentaja.

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä veikkaan, että ensi kaudella Kärppiä valmentaa tällä kaudella joukkueensa mestaruuteen valmentava valmentaja.
Ilman sarvia ja hampaita kysyn, kuka sinun mielestäsi voittaa mestaruuden tällä kaudella? Itse en mene sanomaan juuta tai jaata, senverta kaikilla heitellyt taso ja hyvä esimerkki taas Kookoo:lta, että runkosarjan lopun vire ei ole tae mistään (Tai Ilves viimekaudella).

Heitän oman arvaukseni, että KalPa, Lukko tai Ilves ja varauksella Hifk on tuleva mestari, mutta mihinkään järjestykseen en heitä laita.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Ette kai nyt sentään Mr. Uimalakkia penkin taakse ota?

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilman sarvia ja hampaita kysyn, kuka sinun mielestäsi voittaa mestaruuden tällä kaudella? Itse en mene sanomaan juuta tai jaata, senverta kaikilla heitellyt taso ja hyvä esimerkki taas Kookoo:lta, että runkosarjan lopun vire ei ole tae mistään (Tai Ilves viimekaudella).

Heitän oman arvaukseni, että KalPa, Lukko tai Ilves ja varauksella Hifk on tuleva mestari, mutta mihinkään järjestykseen en heitä laita.
Välieriin etenevät runkosarjan neljä parasta, se on selvä. KalPa kaataa Ilveksen ja Lukko HIFK:n. Finaalisarjan vie KalPa. Aivan tajuttoman yhtenäinen, luisteluvoimainen ja hyvin valmennettu joukkue.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Siinäpä olisi kyllä melkoinen pistemäärä, jopa Tuomainen saavutti reilusti enemmän.
Ei tainnut aueta, että 19 pisteellä viitattiin erään palstalaisen tekemiin enemmän tai vähemmän objektiivisiin voimasuhdearvioihin esimerkiksi valmennusten osalta.

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Välieriin etenevät runkosarjan neljä parasta, se on selvä. KalPa kaataa Ilveksen ja Lukko HIFK:n. Finaalisarjan vie KalPa. Aivan tajuttoman yhtenäinen, luisteluvoimainen ja hyvin valmennettu joukkue.
Hyvin mahdollinen skenaario kyllä. Toivotaan, että jokainen jengi saa parhaat jalkeille, eikä yhdellekään jengille iske mitään kiertopöpöjä kesken pleijareiden, koska se jos mikä ärsyttäisi.

Oma veikkaukseni on Lukko mestariksi, mutta saas nährä.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei tainnut aueta, että 19 pisteellä viitattiin erään palstalaisen tekemiin enemmän tai vähemmän objektiivisiin voimasuhdearvioihin esimerkiksi valmennusten osalta.
Huumoria tuossa yritin viljellä kun lainaamani viestin pystyi tulkitsemaan noinkin kuten tietoisen väärästi sen tulkitsin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy