Liigan valmentajaruletti

  • 1 283 940
  • 5 042

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Mitäs viisi vuotta sitten tapahtu?

No kerropa sinä? Mun pointti on pelkästään se, että ei Virkkusen aika ole ollut muutenkaan samanlaista loistoa kuten vaikkapa Junnon aikana. Että ehkä on muitakin syitä pitkän aikavälin trendiin kuin Marjamäki?
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
No kerropa sinä? Mun pointti on pelkästään se, että ei Virkkusen aika ole ollut muutenkaan samanlaista loistoa kuten vaikkapa Junnon aikana. Että ehkä on muitakin syitä pitkän aikavälin trendiin kuin Marjamäki?
Kylllä on, trendi ollut pitkään sama. Kuten sanoin, lyhyesti: Hallitus, Aho, valmennus ja kykenemättömyys uusiutua ja rakkaus vanhoihin metodeihin ja tapoihin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
No olipa yllätys että Sashan ja Tuomari Nurmion kehittelyt eivät realisoituneet. Tai no onhan tässä vielä iltaa.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Huhuillaan että Pendo tehnyt sopimuksen jo Leijoniin, joten ei valmentaisi Ipaa tämän kauden jälkeen.
Samaa huhua on kuulunut Nokia-Areenan käytävillä jo pieni tovi.

Saas nährä...
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Suosikkijoukkue
HPK

Tuoppa69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara.
Olen pari päivää miettinyt miltä Virtanen näyttäisi Ilveksen penkin takana. Jotenkin olisi niin hauskaa nähdä välillä taas vähän kaljua tyyliä naapurissa
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sen verran empaattinen yksilö olen, että en rehellisesti toivo yhdellekään liigajoukkueelle seuraavaksi valmentajaksi Marjapierua.
 

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Lauri Marjamäki on ensi kaudella Ilveksen päävalmentaja.

Ei kai Ilveskään nyt mitään niin pahaa ole tehnyt, että Marjamäen ansaitsisi?

No vitsit sikseen, kovia nimiä jo tälläkin hetkellä ilman töitä ja kulisseissa varmasti suunnitellaan jo ensi kautta joka tiimissä, tässä syksyn aikana varmasti alkaa huhuja olemaan suuntaan jos toiseenkin. Kovasti kyllä kiinnostaa minne Päällikkö suuntaa tämän kauden jälkeen ja ketä tilalle.
 

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oma arvaukseni osuu Raipeen Ilveksen penkin taakse päävalmentajaksi.

Oma toiveeni olisi K. Jalonen, Niemelä, tai ulkomailta joku meriittejä kerännyt suomalainen, tai ulkomaalainen valmentaja. Olli Jokista pitäisin myös mielenkiintoisena korttina, jos vapaana on, huhujen mukaan viime kesänä molemmat tamperelaiset olisivat Kurpitsapään perässä olleet.

Pitääköhän tämän huhun toinenkin puoli paikkansa, eli kultajukka astuu sitten ensi kaudeksi Ilveksen peräsimeen?
Tähän en jaksa uskoa. J. Jalosella halut mennä Nahilaan ja jos ei sinne pääse uskoisin pitävän välivuoden, tai löytävän itsensä Sveitsin liigasta. Tämä perustuen siihen johonkin haastatteluun, missä sanoi tavoitteeksi NHL:n ja myöskin halun valmentaa Keski-Euroopassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös