Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
JYP julkaisee pe 12.00 uuden PV:n Tube Striimin välityksellä. Ahvenjärvi mitä suurimmalla todennäköisyydellä
Miten mulla on vahva muistijälki että Ahvenjärvi olisi jo julkistettu kerran? JYPin päävalmentajaksi siis.

"Loppujen lopuksi se on ihan sama kuka turakainen siellä vaihtoaitiossa valmentajana heiluu" -Kai Suikkanen-

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten mulla on vahva muistijälki että Ahvenjärvi olisi jo julkistettu kerran? JYPin päävalmentajaksi siis.
Joulukuussa on tosiaan toimittaja julkaissut, mutta paljon myös muuttujia ollut noiden valmentajien lomautuksienkin yhteydessä että tiedä sitten onko vielä homma lähtenyt lopulta laukalle tuosta valinnasta.

Hockeyarena.net
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@
Suosikkijoukkue
Kraken, Ketterä, Liiga
Mielenkiintoinen valmennusryhmä Mikkelissä. Ulkomaalaiset valmentajat tuo aina uutta väriä ja näkemystä touhuun. Ihmeen vähä niitä on ollutkin viime vuosina, näkisin mieluusti ihan päävalmentajan tontilla ja luulen että niitä alkaa taas tulla, viime aikoina ihan liikaa potkuja jaettu kun kotimaiset tulee isoihin saappaisiin periaatteessa nollakokemuksella.

"Ei mua tollanen halonhakkuu kauheesti kiehdo."
- Gösta Sundqvist rumpujen soitosta

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken
Olli Salo KooKoon uudeksi päävalmentajaksi, apuvalmentajina jatkavat Ahokkaan remmistä tutut Heiskanen, Aho ja Lehtonen.

Salon, Heiskasen ja Ahon sopparit 2+1 vuotisia ja Lehtonen jatkaa edelleen toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy