Mielestäni tuo boldattu kohta on hieman turha, sillä eihän Marjamäki ole kommentoinut yhtään mitään venäjämielistä. Alamäkeähän nuo Marjamäen viime vuodet ovat olleet, mutta itse ainakin toivon tälle silti hyvää. Tuollaiset "hopihopi"-huutelut toki voivat olla hieman hassuja, mutta ei niissä ole mitään pahaa, eri asia jos olisi käytökseltään mikebabcock tai raimosummanen.
Toivon että Marjamäki pystyy uusiutumaan valmentaja ja onnistuu tulevaisuudessa, oli se joukkue mikä tahansa. Ei Suomessa ole liikaa huippuvalmentajia, ja toisaalta Marjamäen persoonasta en ole kuullut pahoja sanoja. Toki on ollut aika rajoittava valmentaja pelitavallisesti ja ehkä sokea omille virheilleen, mutta nuo ovat sellaisia asioita, joista voi opetella pois.
e. Itse pyrin katsomaan myös valmennuspestin taakse, jonkun Babcockin potkut saivat hyvälle tuulelle, mutta esimerkiksi Myrrän kohdalla olin pahoillani siitä, miten tämä oli antanut Ilvekselle vuosien ajan "kaikkensa", ja sai potkut vähän puskista. Toki huhutut Kiven selkäänpuukotus ja Kolppasen kohtelu ja muutamat muut huhut toivat esille sen, ettei se ehkä ollutkaan niin kivajokke-menoa.