Miika Arponenhan oli tuon viime vuoden virheellisen Männikkö-uutisenkin takana. Silloin oli ilmeisesti eri lähteet, jotka pettivät.
Sama mies myös sanoi Sami Vatasen olevan tällä hetkellä parempi kuin Erik Karlsson. Alkaa tämän kaverin uskottavuus vähän ropista...
Kolme asiaa.
1) Eikös Männikkö pelannut Ilveksessä viime kaudella? Siirtohan viivästyi Pelicansin yllättävän loukkaantumissuman takia. Ei siten lasketa hutiuutiseksi.
Allekirjoitetut siirrot eivät viivästy minkään loukkaantumissumien vuoksi --> siirtoa ei oltu tehty Jatkoajan uutisesta poiketen 28.1.
Varteenotettava media ei julkaise vähänkään epävarmoja tietoja varmoina, kuten Jatkoaika on jo jonkin aikaa tehnyt.
Tällöinhän mitään ei voitaisi julkaista ennen virallista lehdistötiedotetta? Ihan näin tiukkoja kriteerit eivät voi olla.Varteenotettava media ei julkaise vähänkään epävarmoja tietoja varmoina, kuten Jatkoaika on jo jonkin aikaa tehnyt.
Jos vittu tekisivät edes miljoonan sillä etuilullaan niin sen ymmärtäisi, mutta kun kyse on vaan siitä että päästään laittaan asian alle "eka!" niin onhan se nyt vaan järjettömän tyhmää purra ruokkivaa kättä.
Jäi vähän epäselväksi mitä tästä ruokkivan käden puremisesta lopulta seuraa. Aika vähän seuroilla on tehtävissä tämän asian suhteen.
Kai tällä ruokkimisella viitataan tietoon ja henkilöiden saatavuuteen. Voi olla, että Jatkoajalla on jatkossa vaikeuksia haastattelujen ja kommenttien saamisessa Tapparasta. Tietty voi olla montaa mieltä siitä, onko tämmöinen rankaiseminen järkevää, mutta varmasti kirpaisee jonkin verran, jos lukijoiden kaipaamat isot haastikset jäävätkin tekemättä.
Itse asiasta epäilen vahvasti että on kyse juurikin esisopimuksesta siirtyä silloin kun se veroteknisesti on järkevää. Mut vaikuttaako kohu sitten itse asiaan, niinkin voi käydä.
Kai tällä ruokkimisella viitataan tietoon ja henkilöiden saatavuuteen. Voi olla, että Jatkoajalla on jatkossa vaikeuksia haastattelujen ja kommenttien saamisessa Tapparasta. Tietty voi olla montaa mieltä siitä, onko tämmöinen rankaiseminen järkevää, mutta varmasti kirpaisee jonkin verran, jos lukijoiden kaipaamat isot haastikset jäävätkin tekemättä.
Itse asiasta epäilen vahvasti että on kyse juurikin esisopimuksesta siirtyä silloin kun se veroteknisesti on järkevää. Mut vaikuttaako kohu sitten itse asiaan, niinkin voi käydä.